تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

کاهش 80 درصدی پروازهای داخلی

مجله گردشگری هم اقلیم :: به نقل از خبرگزاری ایسنا ، بر اساس گفته دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ، به دلیل شیوع ویروس کرونا پرواز های داخلی 80 درصد کاهش داشته اند و شرکت های هواپیمایی ضررهای زیادی را متحمل شده اند.

مقصود اسعدی سامانی درباره کاهش 80 درصدی پرواز های داخلی گفت : در سال گذشته در این روزها اوج سفرهای هوایی را شاهد بودیم و شرکت های هواپیمایی برای پرواز های فوق العاده برنامه ریزی می کردند اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط کاملا برعکس شده و کاهش بسیار شدیدی را در پروازهای داخلی شاهد هستیم.پرواز های خارجی نیز با محدودیت و تنها در چند مسیر خاص از سوی ایران در حال انجام است.

اجاره روزانه خانه در تهران

لغو پروازهای رشت ، شیراز ، رامسر و اهواز

به دلیل عدم تقاضا برای پرواز به رشت و رامسر تمامی پروازها به سمت این دو شهر به صورت کامل قطع شده است.همچنین در استان های دیگر نیز پروازها با محدودیت های بسیار انجام می شود و قیمت بلیت ها نیز از حداقل نرخ مصوب هم کمتر شده است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد : شرایط طوری پیش رفت که برخی شرکت های هواپیمایی پروازهایشان به شهرهایی مانند شیراز و اهواز را نیز قطع کرده اند.

علت تاخیر در پرداخت بهای بلیت های کنسل شده کمبود نقدینگی است.

اسعدی در پاسخ به سوالی که چرا برخی از ایرلاین ها بهای بلیت کنسل شده را هنوز به مردم پرداخت نکرده اند گفت : در این روزها مشکلاتی برای ایرلاین ها به وجود آمده است چراکه کاهش شدید پروازها و تقاضا برای خرید بلیت سبب کاهش شدید درآمد این ایرلاین ها شده و آنها دچار کمبود نقدینگی شده اند و اگر استرداد بهای بلیت کنسل شده با تاخیر مواجه شده است علت این است.

وی افزود بر اساس بررسی های صورت گرفته ، ایرلاین های داخلی در پی کنسل شده پرواز ها تا تاریخ 15 فروردین دچار حدود 3000 میلیارد تومان ضرر می شوند و این زیان تنها مختص به شرکت های هواپمایی است و دفاتر خدمات مسافرتی شامل آن نمی شود.به همین منظور از همه مسافرین درخواست می کنیم که سعه صدر داشته باشند و اطمینان داشته باشند که به زودی بهای بلیت آن ها استرداد خواهد شد.


سایت استعلام ممنوع الخروجی


ایرلاین