تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پاتایا یکی از پرطرفدارترین مکان‌های گردشگری جهان است. فرهنگ بسیار متفاوت این کشور به همراه تفریحات خاص آن سبب شده تا گردشگران بسیاری علاقه مند سفر به پاتایا شوند. با ما در مجله هم اقلیم همراه شوید تا در این مطلب بازار شناور پاتایا را به شما معرفی کنیم.

بازار شناور پاتایا

بازار شناور پاتایا یکی از لذت‌ بخش‌ترین کار‌هایی که در پاتایای تایلند می‌توانید انجام دهید این است که سوار قایق‌های چوبی شوید و در بازار شناور پاتایا که یگی از جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می‌شود به گشت و گذار بپردازید. بازار شناور پاتایا محیطی است به بزرگی 10 هکتار که در آن می‌توانید اجناسی از سرتاسر تایلند پیدا کنید. مغازه‌هایی به نمایندگی از شمال تا جنوب و شرق تا غرب را به آسانی می‌توان در این بازار یافت. بازار شناور پاتایا پر است از غذا‌های محلی، دکه‌های میوه فروشی، گالری‌های هنری و مغازه‌های فروش سوغات.

اجاره روزانه خانه در تهران

بازار شناور پاتایا

در این بازار که ارزش آن حدود 350 میلیون بات (واحد رسمی پول تایلند) می‌باشد، 114 مغازه محصولات محلی و اصیل تایلندی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. اگر قصد خرید اجناس محلی تایلند را دارید، این بازار انتخابی مناسب برای شماست.

برای گشت و گذار در این بازار نیاز به کرایه کردن یک قایق چوبی همراه با قایقران دارید. این قایق‌ها ظرفیت 4 نفر را دارند و شما می‌توانید با قیمتی کم آن‌ها را به مدت خاصی کرایه کنید. که با توجه به مساحت این بازار، اختصاص دادن زمانی حدود 2 الی 4 ساعت برای این مکان کافی می‌باشد.

با گشت و گذار در این بازار شاهد معماری و سنت تمام مناطق تایلند در یکجا خواهید بود. خوراکی‌های محلی یکی از چیزهایی است که در این بازار به شدت یافت می‌شود. از انواع غذا‌های تایلندی گرفته تا دسرها و پیش غذاها. سوپ نودل و پنکیک نارگیل از غذاهایی است که در این بازار بسیار طرفدار دارند. همچنین صنایع دستی و اسباب بازی‌های باستانی اجناسی خوب برای سوغاتی می‌باشند.

بازار شناور پاتایا

در سفر به پاتایا بهتر است بهترین سواحل آن را بشناسید

در این بازار می‌توانید از گالری‌های هنری نیز لذن ببرید. موزه‌های کنده‌کاری، طراحی‌های زیبا روی چوب و مزارع گل آفتابگردان نمایی زیبا به این بازار می‌دهند که می‌توانیید با خرید این اجناس و عکاسی از آن‌ها خاطره‌ای به‌ یاد ماندنی برای خود بسازید. هزینه ورود به این بازار برای بزرگسالان 200 بات می‌باشد. همچنین شما می‌توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 8 شب از این بازار بازدید کنید.