تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

معرفی بهترین ایرلاین های‌ جهان شاید کمی برای شما تعجب‌برانگیز باشد. با توجه به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته‌ای که کشورهای اروپایی و آمریکایی به آن دسترسی دارند، تصور غالب افراد در این است که ایرلاین های‌ مربوط به کشورهای این قاره‌ها بهترین عملکرد را داشته و کیفیت بهتری را رقم بزنند.

هر چند ایرلاین های‌ اروپایی را هم می‌توان در میان بهترین ایرلاین‌ها معرفی کرد اما رتبه‌های بالای این دسته‌بندی بی‌شک متعلق به ایرلاین های‌ آسیایی است که در سال‌های اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته و امکانات سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند. در ادامه ۱۰ ایرلاین عالی جهان را با هم بررسی می‌کنیم.

اجاره روزانه خانه در تهران

10 مورد از بهترین ایرلاین های‌ جهان را بشناسید

امارات ایر ویز

نام این گروه هواپیمایی به قدری در جهان شناخته‌شده است که دیگر هر کسی که تاکنون از خدمات پروازی هم استفاده نکرده باشد، احتمالاً با آن آشنایی دارد.

این خط هواپیمایی امارات با داشتن ناوگان فوق مدرن و به‌روز در حال حاضر به عنوان رتبه اول در میان بهترین ایرلاین های‌ جهان قرار گرفته و از این رو در دسته‌بندی ما نیز به عنوان ایرلاین اول معرفی می‌شود.

اگر قصد سفر به هر کشور و نقطه‌ای در دنیای را دارید می‌توانید روی خدمات امارات ایرویز حساب کنید. دسترسی به انواع بلیط‌های مسافرتی و استفاده از مدرن‌ترین هواپیما‌ها است که این شرکت را به بهترین ایرلاین جهان تبدیل کرده‌است.

قطر ایرویز

در معرفی بهترین ایرلاین های‌ دنیا دوباره باید نام یکی دیگر از ایرلاین های‌ کشورهای حوزه خلیج فارس را نام ببریم. قطر ایرویز نه در گروه‌بندی ما، بلکه در واقعیت نیز به عنوان یک رقیب جدی برای امارات ایرویز در حال رقابت با آن است.

این دو ایرلاین آسیایی با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان‌های هواپیمایی جهان حتی از ایرلاین های‌ اروپایی و آمریکایی نیز شرایط بهتری برای مسافران رقم زده‌اند.

اتحاد ایرویز امارات

شاید جالب باشد بدانید که رتبه سوم بهترین ایرلاین های‌ جهان نیز باز هم به یکی از ایرلاین های‌ امارات باز می‌گردد. احتمالاً نام این خط هوایی را نیز بارها شنیده باشید.

از زمانی که ورزشگاه باشگاه فوتبال آرسنال انگلستان با نام اتحاد و به نام این خط هوایی ساخته شد، اکنون شاهد قرار گرفتن این ایرلاین در میان بهترین‌های جهان هستیم. خدمات‌دهی به اکثر نقاط جهان و در اختیار قرار دادن امکانات رفاهی عالی از مشخصات اصلی این ایرلاین اماراتی است.

لوفت هانزا آلمان

در سال 1953 در آلمان تأسیس شده و به دلیل خدمات عالی خود در اروپا و سایر قاره‌های ایرلاین شناخته شده و معتبری محسوب می‌شود.

در رده‌بندی بهترین ایرلاین های‌ جهان نیز همیشه نامی از لوفت هانزا آلمان وجود دارد. با یک‌بار استفاده از بلیط فرست کلاس پروازی این ایرلاین دیگر سراغ هیچ ایرلاین دیگری در جهان نخواهید رفت.

دلتا آمریکا

ایرلاین آمریکایی دلتا نیز یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین ایرلاین های جهان محسوب می‌شود. این خط هوایی در حال حاضر می‌تواند سالانه بیش از 170 میلیون مسافر را جابجا نماید. از این رو دلتا نیز به عنوان یکی از بهترین ایرلاین های‌ دنیا معرفی می‌شود.

آل نیپتون ایرویز ژاپن

ژاپنی‌ها هم با ایرلاین های‌ مدرنی که دارند در رتبه‌بندی بهترین ایرلاین ها، جایگاه‌های خوبی را به خود اختصاص داده‌اند. علاوه بر آل نیپتون، خود ایرلاین ژاپن نیز همیشه دارای رتبه‌هایی بالایی در میان بهترین ایرلاین‌ها داشته و از این نظر مسافران می‌توانند از خطوط هوایی این کشور نیز برای پرواز به مقاصد مختلف استفاده نمایند.

ایرلاین چین

چینی‌ها با داشتن چندین ایرلاین مختلف مجهز و پیشرفته در حال حاضر در رتبه‌های بالای خطوط هوایی جهان قرار دارند. استفاده از تجهیزات مدرن و امکانات پیشرفته از اصلی‌ترین مشخصات این ایرلاین است.

ایرلاین سنگاپور

سنگاپور ایرلاین در سال‌های اخیر همیشه یکی از رتبه‌های اول تا پنجم رتبه‌بندی بهترین ایرلاین های‌ جهان را به خود اختصاص داده و جوایز متعددی در این زمینه کسب کرده‌است.

کاتای پسیفیک ایرویز هنگ کنگ

هنگ کنگی‌ها هم به دلیل شرایط خاص کشور خود و برای پاسخگویی به توریست‌های بی‌شمار هنگ کنگ، یکی از بهترین ایرلاین های‌ جهان را دارا هستند.

هنگ کنگ یکی از توریستی‌ترین کشورهای جهان است. این کشور به دلیل آب‌وهوای عالی و همچنین در اختیار داشتن مناطق زیبا و آرام، همیشه مسافران زیادی را از نقاط مختلف جهان به سمت این جاذبه‌ها می‌کشاتند.

در این میان معرفی یک ایرلاین درجه یک از سوی این کشور به جهان باعث شده تا شرایط حضور در هنگ کنگ برای مسافران راحت‌تر از همیشه باشد.

اوا ایر تایوان

اگر به دنبال یکی از تمیزترین و شیک‌ترین هواپیماها و ایرلاین های‌ جهان هستید، ایرلاین اوا تایوان می‌تواند تمام نیازهای شما را دراین‌باره پاسخگو باشد.

این ایرلاین چندین بار موفق به کسب جایزه بهترین کابین‌های پروازی دنیا شده‌است. از این گذشته امکانات رفاهی عالی را نیز می‌توانید در این ایرلاین به دست آورید.

جمع‌بندی

آشنایی با بهترین ایرلاین های‌ جهان می‌تواند در هنگام سفر به نقاط مختلف دنیا شما را یاری رساند تا با استفاده از خدمات این ایرلاین‌ها پرواز مطمئن‌تر و راحت‌تری برای خود کسب کنید.

این ایرلاین‌ها خدمات پروازی به نقاط مختلف جهان را ارائه می‌نمایند که این امر باعث می‌شود تا شما در هر مبدأ و مقصدی بتوانید از خدمات آنها استفاده نمایید.