تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بهترین فست فودهای مشهد

مشهد شهری توریستی و زیارتی است که هرساله میزبان بسیاری از زائران و گردشگران می باشد. این شهر زیبا علاوه بر جاذبه های مذهبی دارای جاذبه های تفریحی، طبیعی و گردشگری نیز می باشد که می توانند آن را به مقصدی جذاب برای سفر تبدیل کنند. شکم گردی یکی از اجزای جدایی ناپذیر هر سفری می باشد که مطابق با سلایق مسافران مکان های آن متفاوت است. مشهد شهری است که برای هر سلیقه ای دارای رستوران ها و غذاخوری های بسیاری می باشد.

بهترین فست فودهای مشهد

اجاره روزانه خانه در تهران

غذاهای فست فودی علاوه بر قشر جوان، طرفداران زیادی نیز در میان اقشار دیگر پیدا کرده است و پای ثابت همه مسافرت ها و گردش ها شده است. در این مطلب  در مجله گردشگری هم اقلیم می خواهیم به چند مورد از محبوب ترین فست فودهای شهر مشهد بپردازیم.

فست فود ایتالیایی باغ زیتون

فست فود ایتالیایی باغ زیتون
تصویر از سایت touradvisor

فست فود ایتالیایی باغ زیتون، باغ رستورانی دلنشین و زیبا است که در کنار غذاهای با کیفیت و خوش طعم خود، دارای فضایی زیبا و دنج نیز می باشد. این رستوران در دو شعبه فعالیت می کند و دارای منویی کامل از غذاهای فست فودی می باشد. در منوی این رستوران می توانید غذاهایی همچون پاستا، پیتزا، همبرگر و استیک را بیابید. از غذاهای پرطرفدار این رستوران می توان به پاستای میگو و آلفردو، چیکن برگر، سالاد سزار پوره سیب زمینی، فیله استیک گریل و بوفالو چیکن، پاستا روتینی و بشقاب ونیزی اشاره کرد.

این رستوران سوسیس و کالباس را از برنامه غذایی خود حذف کرده است و کیفیت غذاها و سلامت مواد اولیه را در دستور کار خود قرار داده است. نکته جالب توجه در مورد این رستوران منوی غذایی آن برای گیاه خواران می باشد.

شعبه یک

شماره تماس: 05137621382

آدرس: بلوار سجاد، بهارستان 3/10

شعبه دو( بیرون بر)

شماره تماس: 05138824848

ساعت کاری: 9 صبح تا 12 شب

آدرس: هاشمیه 10، بین فرشته 3 و 5

فست فود آس برگر

فست فود آس برگر
تصویر از سایت کجارو

فست فود آس برگر با فضایی دنج و دلنشین از خاطره انگیزترین فست فودهای مشهد به حساب می آید. این فست فود ارائه دهنده انواع برگر، سالاد، سیب زمینی و انواع سوخاری می باشد. این فست فود که دارای دو شعبه می باشد، غذاهایی با کیفیت و خوش طعم را با قیمتی مناسب برای مشتریان فراهم می کند.

شعبه یک

شماره تماس: 05137261050

ساعت کار: 12 تا 15 ظهر- 18:30 تا 23:30 شب

آدرس: چهار راه ششصد دستگاه، بین قاضی طباطبایی 2 و 4

شعبه دو

شماره تماس: 0513818935363

ساعت کار: 18:30 تا 23:30 شب

آدرس: بلوار وکیل آباد، نبش دانش آموز

فست فود ایتالیایی لیو

رستوران ایتالیایی لیو
تصویر ازسایت touradvisor

در فست فود لیو می توانید انواع غذاهای ایتالیایی و گیاهی را از قبیل پاستای آلفردو، پیتزار مخصوص، پیتزا کاپری، پیتزا سوله، پیتزا سبزیجات، پیتزای سیسیلی و بروسکتا سفارش دهید. در این فست فود علاوه بر اینکه می توانید غذاهای خوش طعم و با کیفیت را میل کنید، می توانید از نحوه آماده سازی و پخت غذاها نیز دیدن نمایید. فضای فست فود لیو دلنشین و دنج است و دارای طراحی مدرن می باشد. این فست فود در دو شعبه فعالیت دارد و طرفداران زیادی در روزهای تعطیل به آن می آیند.

شعبه یک

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۰۳۳۹۰

ساعات کار: ۱۲ تا ۳ ظهر ۱۵ – ۱۹ تا ۱۲ شب

آدرس: بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا ۱۹

شعبه دو

شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۲۱۴۲۷

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس: میدان آزادی، میدان پارک، نبش آزادی یک، جنب تالار و رستوران رویال طلایی

فست فود شبدیز

shabdiz
تصویر از سایت لست سکند

فست فود شبدیز که ده سال است فعالیت دارد، از فست های پرطرفدار شهر مشهد می باشد. این فست فود دارای غذاهای با کیفیت و خوش طعمی مانند پیتزا، هات داگ، سوخاری، برگز و… می باشد که از این میان مرغ سوخاری و پیتزای آن بسیار طرفدار دارد.

فست فود شبدیز علاوه بر غذاهای خوش طعم و منویی متنوع دارای امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان و سالن برگزاری جلسات با ظرفیت 160 نفر می باشد. این فست فود در سه شعبه فعالیت دارد.

شعبه یک

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۶۶۶۶۶

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۳:۳۰ بعداز ظهر- ۶ عصر تا ۱:۳۰ بامداد

آدرس : بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر ۱۵

شعبه دو

 شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۶۶۶۶۶

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا دو بامداد

آدرس: خیام ۱۱، نبش قدس ۱۵

شعبه سه (به‌زودی)

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۶۶۶۶۶

آدرس: بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد ۶۷

فست فود بزرگمهر

فست فود بزرگمهر
تصویر از سایت گشتوک

فست فود بزرگمهر از فست های معروف و محبوب شهر مشهد است که می تواند فضایی مناسب برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه باشد. این فست فود قدیمی که به کنتاکی هایش معروف است، کنتاکی دو و سه تکه ران و سینه، سیب زمینی سرخ شده و قارچ سوخاری به همراه سس مخصوص را، با کیفیتی عالی و طعمی لذیذ ارائه می دهد. علت طعم لذیذ کنتاکی های آن را می توان در استفاده از پودر سوخاری مخصوص آن برای مرغ ها دانست.

فست فود بزرگمهر که دارای ظرفیتی 50 نفره است، تا پاسی از نیمه شب فعالیت دارد و به همین دلیل یکی از انتخاب های کسانی است که شب هنگام هوس فست فود می کند.

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۳۸۵۵۵

ساعات کاری: هفت شب تا دو بامداد

آدرس: بلوار ملک آباد، ابتدای خیابان بزرگمهر جنوبی

فست فود کندز

فست فود کندز
تصویر از سایت فودیسم

لذت رفع خستگی و شکم گردی در کنار خرید را می توان در فست فود کندز تجربه کرد. این فست فود که از بهترین فست فودهای شهر مشهد محسوب می شود، در نزدیکی مرکز خرید پروما قرار گرفته است و مسافران و شهروندان می توانند در حین خرید و یا پس از آن از غذاهای متنوع و خوشمزه آن استفاده نمایند. این فست فود دارای منویی متنوع و لذیذ است که در آن می توانید انواع ساندویچ، برگر، سوخاری و پیتزا را سفارش دهید. پیتزای گوشت و رست بیف فست فود کندز، محبوب ترین غذای آن محسوب می شود.

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۴۱۴۸۵

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

آدرس: جنب پاساژ پروما، بلوار جانباز

فست فود پاچینو

فست فود پاچینو
تصویر از سایت لست سکند

فست فود پاچینو که به دلیل سس های مخصوصش معروف شده است، ارائه دهنده انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی، سالاد، سوپ و ساندویچ می باشد. از ویژگی های این فست فود نوشیدنی های گرمی است که در کنار غذاهایش سرو می کند. نوشیدنی هایی مانند شکلات داغ، دمنوش و چای می تواند فضایی صمیمی و دنج را برای شما و دوستانتان فراهم کند. از غذاهای پرطرفدار فست فود پاچینو می توان به سوپ قرمزش که همراه با خامه سرو می شود اشاره کرد.

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۵۸۰۸۵

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا یک بامداد

آدرس: بلوار ملک ‌آباد، فرهاد ۲۵، پلاک ۱۴۳

فست فود پیتزا شب

pitza Shab
تصویر از سایت کجارو

پیتزا شب از فست فودهای قدیمی و قیمت مناسب شهر مشهد است که تا پاسی از شب فعالیت دارد. این فست فود دارای منویی متنوع و با کیفیت است که پیتزاهای خود را در اندازه های یک و دو نفره طبخ می کند. برگرهای فست فود پیتزا شب همگی دست ساز هستتند و در صورت درخواست مشتری با قارچ و پنیر سرو می شوند.

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۱۹۶۵۱

ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا دو بامداد

آدرس: احمد آباد،‌ خیابان کلاهدوز، نبش احمد آباد ۹

فست فود پر وحشی

فست فود پر وحشی

گریل فود پر وحشی از فست فودهای پرطرفدار شهر مشهد می باشد که به استیک های خوش طعمش معروف است. این فست فود دارای منویی متنوع است که بشقاب های گریل، برگرها مانند لم چاپس، فیش استیک، چیکن استیک، چیز برگر و … در آن به چشم می خورد. استیک 130 گرمی به همراه دو تکه لم چاپس با 150 گرم مرغ و دو مینی پیز برگر، غذای اصلی و مخصوص این فست فود است که می تواند برای سه نفر کافی باشد.

آدرس: هنرستان، کنارگذر وکیل آباد، بلوار هنرستان

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۸۲۸۲۲۳

ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

فست فود پیتزا پیتزا

فست فود پیتزا پیتزا

اگر می خواهید در پیتزاهایتان از گوشت گوساله تازه استفاده شود می توانید به فست فود زنجیره ای پیتزا پیتزا سر بزنید. این فست فود ایتالیایی که غذاهای خود را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب ارائه می دهد، دارای پیتزاهایی با نان نازک می باشد و در کنار پیتزا انواع برگر، ساندویچ و پیش غذا نیز سرو می کند. در شعبه کوهسنگی این فست فود علاوه بر غذای خوشمزه، از منظره زیبای کوهسنگی نیز می توانید لذت ببرید.

شعبه یک

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۶۰۹۶۶

ساعات کاری: ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب

آدرس : کوی آب و برق، بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر ۳۰

شعبه دو

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۰۰۴۰۰

ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا یک بامداد

آدرس: خیابان کوهسنگی، بین کوهسنگی ۲۲ و ۲۴

شعبه سه

شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۸۰۴۰۰

ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا یک بامداد

آدرس: بلوار ملک آباد، نبش وکیل آباد ۱۹

شعبه چهار

شماره تماس: ۰۵۱۳۳۷۶۸۶۷۰۰

ساعات کاری: ۱۱:۳۰ ظهر تا ۱ بامداد

آدرس شعبه سه: بلوار سجاد، چهارراه بهار، پاساژ بهار

فست فود فکتوری

فست فود فکتوری از فست فودهای محبوب شهر مشهد است که به دلیل دکوراسیون جذابش شهرت پیدا کرده است. این فست فود علاوه بر غذاهای بین المللی، غذاهای دریایی نیز ارائه می کند. منوی متنوع این فست فود شامل فیله میمنیون، لم چاپس، ریبو، پاستا آلفردو، میگو سوخاری، پاستا پستو، استیک ماهی و… می شود. توضیحات مربوط به هر غذا را می توانید در کنار نام آن در منو بخوانید.

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۶۶۷۹۳

ساعات کاری: هشت صبح تا چهار بعدازظهر، هفت شب تا ۱۲ شب

آدرس: بلوار خیام، خیابان خیام ۱۱، کوچه هوشیار

فست فود چیلی چیز

اگر به دنبال فست فودی هستید که علاوه بر ناهار و شام صبحانه را نیز در آن سرو کنید، فست فود چیلی چیز می تواند انتخاب مناسبی باشد.این فست فود که در کنار ناها و شام، بوفه صحانه نیز دارد، از بهترین و با کیفیت ترین فست فودهای شهر مشهد به حساب می آید. منوی این فست فود شامل پاستا، استیک، پیتزا، برگر، پیش غذا و ساندویچ می باشد. برخورد مناسب کارکنان و قیمت مناسب غذاهای آن از نکات مثبت فست فود چیلی چیز می باشد.

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۶۶۰۰۰

ساعات کاری: دو ظهر تا یک بامداد

آدرس: بلوار وکیل آباد، هفت تیر ۶

فست فود ایتالیایی برگو

فست فود ایتالیایی برگو، جزء فست فودهای تازه کار شهر مشهد است که در همین مدت کوتاه با غذاهای با کیفیت و خوش طعم خود توانسته است جای خود را در میان دیگر فست فودی ها به خوبی پیدا کند. این فست فود ارائه دهنده انواع غذاهای ایتالیایی است و دارای دکوراسیونی مدرن و جذاب می باشد. استیک و پیتزای این فست فود از غذاهای محبوب آن به شمار می رود و در کنار اینترنت رایگان توانسته است مشتریان را به خوبی به خود جذب کند.

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۷۰۴۴۰۴

ساعات کاری: ۱۲:۳۰ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر، هفت شب تا ۱۲ شب

آدرس: بلوار وکیل آباد، بین هنرستان و هاشمیه، نرسیده به سامانیه

فست فود عطاویچ

فست فود عطاویچ فست فودی با کیفیت و خلاقانه است که دارای شعبه های دیگری در شهرهای مختلف ایران و همچنین یک شعبه در استانبول می باشد. این فست فود کار خود را در سال 1380 آغاز کرده است و با تنوع زیاد خود توانسته است جای خود را در میان مشتریان به خوبی باز کنند. منوی این رستوران به سه دسته معمولی، اکونومی و غول تقسیم می شوند. در منوی معمولی می توانید انواع پیتزاهای پنجره ای در اندازه های کوچک، متوسط و لارج را بیابید.

برگرهای گوشت و مرغ و ساندویچ و هات داگ از دیگر غذاهای این رستوران می باشند. ژوهانسبورگ، عطا ساندویچ و عطا هات داگ از محبوب ترین غذاهایی این رستوران می باشند. برخی از غذاهای این فست فود بدون دخالت دست تهیه می شوند و می توانید غذاهای نیمه آماده را نیز از این رستوران تهیه نمایید و طبخ غذا را خودتان در منزل انجام دهید. از دیگر ویژگی های این فست فود قیمت خوب و مقرون به صرفه آن است.

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۵۸۱۸۳

ساعات کاری: ۱۱صبح تا ۱۲ شب

آدرس: بلوار صیاد شیرازی، بین صیاد ۲۰ و ۲۲