تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تور مجازی دیوار چین

تور مجازی دیوار چین :: در این مطلب از بخش تور مجازی مجله گردشگری هم اقلیم با شما هستیم تا از دیوار بزرگ چین به صورت آنلاین و مجازی بازدید کنید.همانطور که می دانید شرق قاره آسیا یکی از دیدنی ترین مناطق دنیا برای سفر و گشت و گذار است و بخش بزرگی از این جذابیت متعلق به کشور چین می باشد.کشور چین جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در خود دارد که می توان روزهای بسیار زیادی برای بازدید از آن ها صرف کرد.یکی از دیدنی ترین جاذبه های این کشور دیوار بزرگ چین است.

تور مجازی دیوار چین

اجاره روزانه خانه در تهران

دیوار چین از منطقه ای به نام شان‌های‌گوان شروع می شود و امتداد بسیار زیادی دارد.این بخش از دیوار چین به سر اژدها معروف است.این دیوار در امتداد خود از مناطق شمالی کشور می گذرد و پس از گذشتن از مناطق غربی به جنوب کشور و استان گانسو می رسد.نکته جالب در مورد دیوار چین این است که طول آن حدود 21 هزار کیلومتر است که نیمی از طول خط استوا می باشد.


از دست ندهید : تور مجازی پاریس


بخش هایی از دیوار چین به قدری قطور هستند که  تعدادی سوارکار می توانند در کنار هم روی دیوار اسب سواری کنند.نکته جالب دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که برخی از قسمت های این دیوار برای توریست ها قابل مشاهده و دسترسی نیست.

برخی از قسمت های دیوار کاملا صاف هستند و شیب تند آن ها می تواند حادثه آفرین باشد.برخی از قسمت های دیگر دیوار نیز دارای زاویه تنگ 80 درجه هستند که گردشگران را برای بازدید به چالش می کشاند.نقاطی از دیوار داراهای نام های اختصاصی مانند راهروی بهشت،پرواز عقاب و برش روی تیر هستند.

صحنه های زیبا و دلنشینی هم در دیوار چین به چشم می خورد و برخی از نقاط این دیوار بزرگ دارای درخت ها و گل های متنوع  و زیبا هستند.یکی از مشهور ترین بخش های دیوار چین بخش “گره پکن” است که ورود توریست ها به آن دشوار است اما منظره و چشم انداز بسیار زیبایی را به گردشگران هدیه می دهد.

تور مجازی دیوار چین


منبع : Airpano