تور های تابستان 1403لحظه آخراجاره خودرو در دبی

سفرهای هوایی می‌توانند تجربه‌ای طاقت‌فرسا باشند، به خصوص زمانی که با صف‌های طولانی، فرآیندهای چک‌این پیچیده و شلوغی فرودگاه‌ها روبرو باشید. اما با خدمات واران cip، می‌توانید از تمام این دردسرها خداحافظی کنید و سفری آرام و آسوده را تجربه کنید.

سفری بی دغدغه با خدمات تشریفاتی واران cip

اجاره روزانه خانه در تهران

خدمات واران cip چیست؟

CIP مخفف “Commercial Important Person” است و به معنای “مسافر مهم تجاری” می‌باشد. خدمات CIP مجموعه‌ای از خدمات ویژه است که به مسافران در فرودگاه ارائه می‌شود تا سفری راحت‌تر و بدون استرس داشته باشند. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

چک‌این و تحویل بار سریع و آسان: با رزرو خدمات cip در واران، نیازی به ایستادن در صف‌های طولانی چک‌این و تحویل بار نیست. کارکنان اختصاصی cip، فرآیند چک‌ا‌ین و تحویل بار شما را به سرعت و به طور کامل انجام می‌دهند تا شما بتوانید بدون معطلی به ادامه سفر خود برسید.

بازرسی امنیتی خصوصی: با خدمات تشریفاتی cip، از صف‌های طولانی بازرسی امنیتی عبور کنید و از بازرسی خصوصی و سریع بهره‌مند شوید. این امر به شما کمک می‌کند تا زمان بیشتری را در استراحتگاه‌ بگذرانید و از امکانات رفاهی آن لذت ببرید.

سالن CIP اختصاصی: سالن cip فضایی آرام و مجلل را برای شما فراهم می‌کنند تا قبل از پرواز خود استراحت کنید و از امکانات رفاهی مانند صندلی‌های راحت، غذا و نوشیدنی‌های باکیفیت، وای‌فای رایگان و … لذت ببرید.

خدمات همراهی: کارکنان مجرب cip شما را در تمام مراحل سفرتان در فرودگاه همراهی می‌کنند و در صورت نیاز به شما در انجام کارهایی مانند رزرو هتل، حمل و نقل و … کمک می‌کنند.

خدمات ویژه برای همراهان و حیوانات خانگی: خدمات cip شامل خدمات ویژه برای همراهان و حیوانات خانگی شما نیز می‌شود.

مزایای استفاده از خدمات واران cip :

استفاده از خدمات واران cip مزایای متعددی برای شما به همراه دارد، از جمله:

صرفه‌جویی در زمان: با استفاده از خدمات واران cip، می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و از اتلاف وقت در صف‌های طولانی و فرآیندهای پیچیده فرودگاهی جلوگیری کنید.

کاهش استرس: خدمات واران cip به شما کمک می‌کند تا سفری آرام و بدون استرس را تجربه کنید و از شلوغی و ازدحام فرودگاه‌ها دور باشید.

افزایش آسایش و رفاه: استراحتگاه‌های واران cip فضایی آرام و مجلل را برای شما فراهم می‌کنند تا قبل از پرواز خود استراحت کنید و از امکانات رفاهی باکیفیت لذت ببرید.

دسترسی به خدمات ویژه: با استفاده از خدمات cip واران، به خدمات ویژه‌ای مانند همراهی در فرودگاه، رزرو هتل و حمل و نقل دسترسی خواهید داشت.

واران cip، انتخابی ایده‌آل برای مسافران

واران cip،تشریفات اختصاصی واران در سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات باکیفیت در حوزه تشریفات فرودگاهی (CIP ، ترنسفر فرودگاهی و …) در ایران تاسیس شد.

واران با ارائه خدمات CIP باکیفیت و جامع، به شما کمک می‌کند تا سفری بی‌دغدغه و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. ما با تعهد به ارائه بهترین خدمات به مشتریان، همواره در تلاش هستیم تا رضایت شما را جلب کنیم.

خدمات واران در چند بخش cip فرودگاهی در بیشتر شهرهای داخل ایران، دبی، دوحه و… میباشد

یکی دیگر از خدمات جذاب واران ارائه سرویس لانژ فرودگاه های دنیا میباشد که امکان سفری راحت و بدون دغدغه را در فرودگاه های مختلف به صورت بین المللی فراهم میکند.

اجاره و رزرو جت اختصاصی نیز یکی دیگر از خدماتی است که در این شرکت برای کسانی که به دنبال پروازهای اختصاصی هستند ارائه میشود.

خدمات تشریفاتی واران cip در چه فرودگاه هایی ارائه میشود؟

  • فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)
  • فرودگاه مهرآباد
  • فرودگاه کیش
  • فرودگاه اهواز
  • فرودگاه مشهد
  • فرودگاه کرمانشاه
  • فرودگاه تبریز
  • فرودگاه اصفهان
  • فرودگاه اردبیل
  • دبی (فرودگاه بین المللی دبی)
  • دوحه ( فرودگاه بین المللی دوحه )
  • استانبول (فرودگاه بین المللی آتاتورک)
  • و به زودی در فرودگاه‌های دیگر

نحوه رزرو خدمات سی ای پی از واران cip

برای رفاه حال مشتریان سی ای پی روش‌های متعددی برای رزرو آسان و سریع خدمات واران در نظر گرفته‌ایم تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن، سفری بی‌دغدغه را تجربه کنید.

روش اول رزرو آنلاین :

ساده‌ترین و سریع‌ترین روش رزرو واران cip، استفاده از وب‌سایت ما به نشانی .https://www.varancip.com/ میباشد رزرو خدمات از وب سایت بسیار راحت میباشد و با انتخاب شهر و اطلاعات پرواز خود میتوانید به راحتی رزرو این خدمات را انجام دهید.

رزرو از طریق پیام رسان :

می‌توانید اطلاعات پرواز و مشخصات مسافرین را به شماره واتساپ واران ارسال نمایید تا کارشناسان ما اقدامات لازم را جهت رزرو خدمات شما انجام دهند

رزرو از طریق تماس :

راه دیگر رزرو خدمات سی ای پی از طریق تماس میباشد. برای این کار لازم است تا با شماره ۰۲۱۵۷۷۳۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما رزرو شما را انجام دهند.