تور های تابستان 1403لحظه آخراجاره خودرو در دبی

در تمدن ۲۵۰۰ ساله ایران، قشم یکی از شهرهایی است که هنوز آثار زیادی از تمدن نیاکانمان در آن دیده می‌شود. به عبارت دیگر این منطقه بافت سنتی و تاریخی خود را تا حد زیادی حفظ کرده است. سالانه گردش گران زیادی از داخل و خارج از ایران برای بوم گردی قشم به این شهر زیبا سفر می‌کنند. این گردشگران خاطرات جذاب و بی‌نظیری را در ذهن و دوربین‌های عکاسی خود ثبت کرده و از مکان‌های شگفت‌انگیزی بازدید خواهند کرد.

منطقه ساحلی قشم یکی از مکان‌های توریستی زیباست که در آن مدرنیته و سنت به زیبایی در کنار هم جای گرفته‌اند. انتخاب با شماست که یک سفر مدرن یا بومگردی در قشم را انتخاب کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

بومگردی قشم

بومگردی در قشم چگونه امکان‌پذیر است

برای اینکه بدانیم چگونه می‌توانیم در یک سفر زیبا با رزرو بوم گردی قشم لذت ببریم باید ابندا اطلاعاتی در رابطه با سفرهای بوم گردی قشم کسب کنیم. در یک تعریف کلی باید به شما بگوییم که سفرهای بومگردی به هر منطقه از ایران از جمله قشم اقامت در طبیعت بکر و فرهنگ سنتی آن مکان است.

هنگامی که شما به عنوان یک بوم گرد وارد منطقه‌ای می‌شوید، باید دقت داشته باشید که احترام به طبیعت و سنت آن منطقه را مدنظر قرار دهید. این احترام شامل آسیب نزدن و تمیز نگه داشتن طبیعت و احترام به فرهنگ و آداب و رسوم ساکنین است. همچنین باید دقت داشته باشید که در بازدیدهای تاریخی، از اماکن مورد بازدید حفاظت کنید تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

بومگردی قشم

بوم گردی قشم با رزرو یکی از خانه‌ها یا هتل‌های سنتی بومگردی آغاز می‌شود. اقامت در این مکان‌ها که به فرهنک و آداب و رسوم مردم بومی منطقه نزدیک است، برای شما سفر متمایزی رقم خواهد زد. در این اقامتگاه‌ها معماری سنتی و بومی اجرا شده است و همچنین پخت و سرو غذا با روش سنتی انجام خواهد شد.

در قدم دوم بهتر است قبل از ورود به منطقه یک تور بوم گردی قشم رزرو کنید. خیلی از هتل‌های بومگردی با رزرو هتل به شما ارائه می‌دهند. در صورت ارائه نشدن این امکان از جانب مکان مورد نظر حتما خودتان دست به کار شوید و بهترین تور گردشگری بومی را رزرو کنید. گردش در مکان‌های تاریخی زیبا، طبیعت بکر جنگل و مرداب‌های جادویی از جمله وظایف یک تور بوم گردی قشم است.

انتخاب خانه های بومگردی یا هتل های ۵ ستاره

بعضی از افراد ممکن است نتوانند خود را با شرایط اقامتگاه‌های بوم گردی قشم منطبق کنند، این افراد ترجیح می‌دهند مسافرت خود را در یک هتل لوکس و زیبا بگذرانند. در این صورت هیچ مشکلی برای شما وجود ندارد، چرا که جزیره قشم هتل‌های بسیار لوکسی را در خود جای داده است. شما می‌توانید مطابق بودجه خود یکی از این هتل‌ها را انتخاب کنید.

بومگردی قشم

البته اگر می‌خواهید در این منطقه تور بومگردی را در کنار اقامت در هتل لوکس تجربه کنید، هیچ مشکلی وجود ندارد. شما می توانید یک هتل لوکس را رزرو کرده و یک تور بوم گردی قشم را نیز رزرو نمایید. در این صورت در کنار اقامت در محل دلخواه خود با مناطق بومی و طبیعت بکر این منطقه نیز آشنا خواهید شد.

شرایط و هزینه اقامت در خانه های بومگردی

شرایط در خانه‌های بومگردی قشم تا حدود زیادی با ساکن شدن در هتل متفاوت است. به این صورت که شما در اقامتگاه بوم گردی قشم هزینه کمتری را نسبت به یک هتل چند ستاره پرداخت می‌کنید. علاوه بر این می‌توانید از امکاناتی نظیر خوابیدن روی پشت بام و دیدن ستاره‌ها، چشیدن غذاهای محلی و… بهره‌مند شوید.

البته این بستگی به سلیقه شما دارد که در چه مکانی برای اقامت لذت بیشتری خواهید برد و سفر خاطره انگیزتری را رقم خواهید زد.

کلام پایانی

اگر علاقه‌مند به یک سفر شگفت انگیز و اقامت در یک خانه سنتی را دارید به شما توصیه می کنیم که اقامتگاه بوم گردی قشم را از دست ندهید. مناظر زیبا، همراه با فرهنگ باستانی و طعم غذاهای لذیذ بومی این منطقه هرگز از یاد شما نخواهد رفت.