تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

نجف یکی از مقدس‌ترین شهرهای عراق است که مرقد مطهر حضرت علی (ع) در آن قرار دارد. مشهد نیز شهری مذهبی در ایران است که مرقد امام هشتم در آن واقع شده است. این دو شهر ارتباط زیادی با یکدیگر دارند. از این رو پروازهای زیادی میان آن دو صورت می‌گیرد.

پرواز مشهد نجف حدود 3 الی 4 ساعت زمان می‌برد. معمولا از ایرلاین‌های ماهان، کاسپین، عراق ایرویز و… می‌توانید بلیط مشهد نجف و بلیط تهران نجف، را تهیه کنید. آب‌وهوای نجف خشک است در نتیجه، افراد معمولا در فصل‌های بهار و پاییز که هوا خوب و مناسب است به این شهر سفر می‌کنند. در ادامه مطلب بیشتر درباره این موضوع و جزئیات آن صحبت خواهیم کرد.

اجاره روزانه خانه در تهران

مسیر پروازی مشهد نجف

چه موقع باید به نجف سفر کرد؟

از آنجا که سفر به نجف بیشتر جنبه زیارتی و معنوی دارد، شرایط آب‌وهوایی ممکن است در زمان سفر تاثیری نداشته باشد. اما  همانطور که گفتیم، به‌طورکل، نجف آب‌وهوای گرم خشکی دارد. از این رو، در تابستان دمای هوای آن زیاد است و امکان دارد این موضوع، سفر را برایتان دشوار کند. بهترین زمان سفر به نجف اشرف، فصل‌های خنک سال است چرا که گرمای آن شما را اذیت نخواهد کرد.

اگر شلوغی نیز شما را آزار می‌دهد، فصول تابستان و زمستان برای زیارت مناسب‌تر است. در این ایام بلیط هواپیما نجف ارزان‌تر بوده و می‌توانید سفری کم هزینه‌تر را تجربه کنید.

فاصله هوایی مشهد تا نجف

فاصله مشهد تا نجف حدود 1485 کیلومتر است که با خرید بلیط هواپیما بسیار به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید این مسیر را طی کنید.

مدت زمان پرواز مشهد به نجف

سریع‌ترین پرواز مشهد به نجف 2 ساعت 45 دقیقه طول می‌کشد ولی این امکان نیز وجود دارد که برخی مواقع شرایط جوی نامناسب، مدت زمان پرواز مشهد به نجف را با تأخیر روبرو کند.

همه ایرلاین‌های ایرانی پرواز مشهد به نجف را به‌صورت مستقیم اجرا می‌کنند ولی شرکت‌های هواپیمایی خارجی مانند ترکیش، قطر ایرویز، فلای دبی و… این پرواز را به شکل مستقیم ارائه نمی‌دهند و در واقع این مسیر با یک توقف همراه است. بنابراین مدت زمان پرواز مشهد به نجف با ایرلاین‌های خارجی طولانی‌تر خواهد بود. این نکته‌ای است که هنگام خرید بلیط مشهد نجف باید به آن حتما توجه کنید.

مسیر پروازی مشهد نجف

پرواز مشهد به نجف در کدام فرودگاه انجام می‌شود؟

پرواز مشهد به نجف از فرودگاه مشهد، فرودگاه شهید هاشمی نژاد به مقصد فرودگاه بین‌المللی نجف صورت می‌پذیرد. در مورد مسافرانی که قصد سفر به کربلا را دارند باید گفت که پروازشان به همین شکل انجام می‌شود.

فرودگاه نجف

نجف فقط یک فرودگاه بین‌المللی دارد که هر روز تعداد 20 هواپیما در این فرودگاه فرود می‌آید. گاهی نیز این مقدار به روزانه 60 هواپیما هم می‌رسد. هر چیزی که یک فرودگاه نیاز است داشته باشد را در فرودگاه نجف می‌توانید ببینید.

پرواز مشهد به نجف چه روزهایی برقرار است؟

بلیط هواپیما مشهد به نجف از پرفروش‌ترین بلیط‌ها محسوب می‌شود. به‌طوری که در برخی مناسبت‌های مذهبی مثل اربعین یا عاشورا، بلیط هواپیما این مسیر اصلا وجود ندارد و یا به‌سختی می‌توان آن را پیدا کرد. پرواز مشهد به نجف در سایر روزهای هفته انجام می‌شود.

برای رزرو ارزان‌ترین بلیط مشهد نجف می‌توانید از طریق سایت علی بابا این کار را انجام دهید. همچنین از طریق این سایت می‌توانید از تخفیفات مخصوص بلیط مشهد به نجف مطلع شوید.

مسیر پروازی مشهد نجف

قیمت بلیط هواپیما مشهد

قیمت بلیط هواپیما در شرایط مختلف، متفاوت بوده و به عواملی مانند زمان سفر، نوع بلیط، کلاس پروازی، نوع ایرلاین و خدمات آن قیمت‌گذاری بستگی دارد. برای مشاهده ارزان‌ترین بلیط مشهد نجف می‌توانید سری به سایت علی بابا بزنید.

با مشاهده سایت علی بابا و رزرو آنلاین بلیط هواپیما در آن، به ارزان‌ترین و متنوع‌ترین پروازهای مشهد به نجف دسترسی خواهید داشت. همچنین امکان خرید بلیط سیستمی، چارتر و لحظه آخری مسیر مشهد به نجف در این سایت برای گردشگران وجود دارد و شما قادر خواهید بود تا بلیط هواپیما مشهد به نجف را با هزینه ارزان تهیه کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد به نجف

خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد نجف در سامانه خرید بلیط هواپیما علی بابا بسیار آسان است. تنها باید مبدا، مقصد، تاریخ رفت‌وبرگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورت پرواز با ایرلاینی خاص، ایرلاین مورد نظر تعیین شود. در لیست پروازهای مشهد نجف، سایر پروازها را در تاریخ مورد نظر خود می‌توانید ببینید. همچنین می‌توانید بلیط لحظه آخری مشهد نجف و بلیط هواپیما مشهد نجف چارتر را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

بلیط تهران نجف
سفر هوایی به نجف به مقصد فرودگاه آن است. فرودگاه بین‌المللی نجف از سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده و از این رو تاکنون میزبان پروازهای بسیار زیادی از سراسر دنیا به‌خصوص از ایران نیز بوده است. هنگام خرید بلیط تهران نجف، خوب است برای امنیت بیشتر و به‌علاوه کاهش هزینه‌ها، تور آن را خریداری کنید. از طریق تور هم یک سفر هوایی خوب و سریع را می‌توانید تجربه کنید. همچنین رزرو هتل توسط تور مورد نظرتان انجام خواهد شد؛ در نتیجه، دیگر دغدغه داشتن یک هتل خوب برای اقامت در طول سفر را نخواهید داشت.

قیمت بلیط هواپیما تهران نجف

همانطور که گفتیم، در قیمت بلیط هواپیمای تهران نجف در هر روز عوامل مختلفی دخیل بوده و در هر زمان متفاوت است. بنابراین نمی‌توان قیمت واحد و ثابتی برای آن اعلام کرد. برای مشاهده قیمت روز بلیط تهران نجف و اطلاع از آن می‌توانید آن را در سایت علی بابا جستجو کنید.