تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی قرقیزستان، تانزانیا و کنیا اگرچه جزء پردرخواست ترین و شاخص ترین جستجوی ایرانیان به شمار نمی رود، اما از مهم ترین ِآنهاست. این کشور ها سخت گیری های بسیار محدودی برای ورود از سوی خارجیان در نظر گرفته اند که به تسهیل ورود توریست ها، تحصیل در دانشگاه ها در کلیه مقاطع و حتی کار و ارائه مالیات، و غیره منجر می شود. اگر علاقه مند هستید تا اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی این سه کشور برای شما آسان و با آگاهی پیش برود، می توانید با گروه صالحان سیر  در ارتباط باشید.

شرایط دریافت ویزای کنیا

اجاره روزانه خانه در تهران

شرایط دریافت ویزای کنیا

ویزاهای کنیا انواع و اقسام ِ مختلفی دارند. در واقع مانند هر کشورِ دیگری برای ورود به کنیا قوانینی وضع شده است تا شما بتوانید براساس نیاز و شرایطی که از اقامت در این کشور لازم دارید، به آن وارد شوید. معمول ترین و پر درخواست ترین نوعِ ویزا برای این کشور ویزای توریستی است. مابقی ویزاها شامل ویزای تجاری، خدماتی، دیپلماتیک و ترانزیت و غیره هستند. گرفتن ویزای کنیا صالحان با لمس لینک

دو نوع ویزای توریستی برای کنیا وجود دارد که دسته اول شامل ویزای یکبار ورود نَود روزه هستند و گروه دوم ویزای توریستی دو بار ورود ِنَود روزه را شامل می شوند. با توجه به اینکه درخواست ویزا برای هر شخص به ملیت وی بستگی دارد، باید قبل از ورود به این کشور، بررسی کرده و ببینید که قصد دارید کدام ویزا را دریافت کنید و دولت کنیا برای شما چه قانونی تعیین کرده است. به طور معمول برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی قوانین جداگانه ای وضع شده است. برای سفر توریستی به این کشور باید ویزای الکترونیکی دریافت شود. جهت اخذ ویزا های کاری و تحصیلی باید شرایط لازم را احراز کرده باشید. تحصیل در کنیا بدون داشتن حساب بانکی حاوی میزان مشخصی پول برای تحصیل ممکن نیست. یا عدم وجود پذیرش نامه از سوی کارفرما به اخذ ویزای کار در این کشور عملا منجر نخواهد شد. شما با اخذ کمک و مشاوره از سوی گروه صالحان سیر می توانید مسیر اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی در کنیا را بسیار آسان، راحت و بدون دردسر طی کنید.

چگونه ویزای تانزانیا بگیریم

چگونه ویزای تانزانیا بگیریم؟

اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی برای تانزانیا نیز مانند بسیاری دیگر از کشور ها، قوانین خاص خود را داشته و متقاضین بسیاری دارد. به طور خاص، اخذ ویزای توریستی از این کشور از بین سایر ویزاهای نامبرده محبوب تر است. بسیاری از مسافران برای سفر توریستی به این کشور اقدام به دریافت ویزای یک ورود می کنند تا بتوانند از حضور در میان جاذبه های این کشور لذت ببرند. گروه ِمحبوب بعدی برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی، ویزای کاری یا بیزنس است که برای کارفرمایان، و بسیاری از افراد دارای شغل قانونی در این کشور صادر می شود.

برای گرفتن ویزای تانزانیا https://www.salehantravel.com/visa/177/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%B2%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7.aspx لینک و لمس کنید.

 به علاوه اینکه وجود دانشگاه های برتر جهانی در تانزانیا باعث می شود تا بسیاری از دانشجویان جهان برای اخذ ویزای تحصیلی به سراغ سیستم آموزش عالی این کشور بیایند و در دانشگاه های برتر مانند دارالاسلام و دودوما، تحصیل کنند. شما برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی تانزانیا باید مدارک لازم مانند پاسپورت را به سفارت این کشور تحویل دهید. به طور خاص برای اخذ ویزای تحصیلی نیاز به ارائه پذیرش نامه از سوی دانشگاه، جهت اخذ ویزای کاری نیاز به تاییدیه ای از سوی کارفرما قانونی در این کشور می باشد. برخی از افراد نیز ویزای چند بار ورود توریستی را به این کشور دریافت می کنند که به طور خاص برای مدیران شرکت ها و ارگان ها یا همسر افرادی که در این کشور زندگی می کنند یا تابعیت دارند، مناسب است. صالحان سیر برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی تانزانیا در کنار شما خواهد بود.

مراحل دریافت ویزای قرقیزستان

مراحل دریافت ویزای قرقیزستان

حتما بخوانید: ویزای قرقیزستان صالحان

برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی قرقیزستان شما باید مراحل متفاوتی را با توجه به ماهیت ِخاص هر ویزا بگذرانید. اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی قرقیزستان به طور یکسان شامل ارائه درخواست شما به سفارت این کشور و سپس تحویل مدارک است. ویزای توریستی قرقیزستان چهار نوع مختلف شامل یکبار ورود، دوبار ورود 30 یا 90 روزه و ویزای دوبار ورود دارد. ویزای کاری یا تجاری این کشور نیز مانند ویزای توریستی به صورت یک بار ورود و دوبار ورود تعیین می شود. همچنین بسیاری از افراد بسته به مدت زمان تحصیل و شرایط ِهر دانشگاه می توانند درخواست ویزای تحصیلی قرقیزستان بدهند. اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی قرقیزستان مخصوصا برای دریافت ویزای توریستی شامل یک دعوت نامه می شود که دولت این کشور برای ورود از شما درخواست می کند. این دعوت نامه برای دو ویزای دیگر یعنی کاری و تحصیلی شامل نامه پذیرش یا تاییدیه می شود که نشان می دهد شما از سمت دانشگاه این کشور یا یک مرکز، شرکت، ارگان یا نهاد اجازه کار و یا تحصیل را دارید. ارائه این مدارک از واجبات ورود به قرقیزستان است. اگر هر یک از مراحل اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی قرقیزستان به خوبی پیش برود، ورود شما به این کشور قطعی خواهد شد. در این یک مورد خاص برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی قرقیزستان نیز صالحان سیر در کنار شما خواهد بود.