تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

نظافت منزل، اصلی مهم و کلیدی برای همه

نظافت منزل یکی از اصول بسیار مهم برای همه افراد خانواده مخصوصا خانم خانه است. با توجه به مشغله فراوانی که امروزه گریبان همه افراد جامعه را گرفته و اکثر بانوان نیز به فعالیت های بیرون از خانه مشغولند، ناگزیر زمان کافی برای رسیدگی به تمیزی خانه وجود نخواهد داشت. درست به همین دلیل است که بیشتر خانواده ها برای امر نظافت به شرکتهای خدماتی که در این زمینه فعال هستند روی می آورند. ما امروز در این مقاله سعی داریم که به نکاتی که باید در انتخاب این شرکت ها توجه داشته باشید بپردازیم. با هم ویژگی های یک شرکت خدمات نظافتی ممتاز را بشماریم و با یکی از نمونه های معتبر آنها آشنا شویم.

 

اجاره روزانه خانه در تهران

نظافت منزل، سریع و آسان

نظافت منزل شامل چه قسمتهایی از منزل می شود؟

همگی ما با تعریف نظافت تمام و کمال آشنا هستیم. نظافت کردن منزل یعنی پاکسازی محیط و وسایل از هرگونه آلودگی اعم از میکروب و چربی و گردوخاک و لکه. پاکی و تمیزی محیط علاوه بر اینکه آلودگی و عوامل بیماری زا را از انسان دور می سازد، عامل مهمی در سرزندگی و نشاط او خواهد بود. به همین دلیل است که باید به مساله تمیزی محیطی که در آن هستیم، بسیار اهمیت بدهیم. هر عاملی که باعث شادابی روح آدمی شود، مهم و محترم است.

نظافت منزل شامل همه قسمتهای خانه یا آپارتمانی که در آن زندگی می کنیم می شود. اعم از اتاق های خواب و نشیمن و هال، سرویس های بهداشتی و حمام، آشپزخانه، دربها و چهارچوبها و راهروها، به اضافه تمامی وسایلی که در این مناطق چیده شده اند. تمیز کردن قسمتهای مختلف خانه می تواند جزئی تر و یا به شکل کلی صورت بگیرد.

منظور از نظافت کلی همان گردگیری و جاروکردن های همیشگی است که هر هفته معمولا صورت می گیرد. اما نظافتهای جزئی تر به تمیز کردن همه قسمتها اعم از شیشه ها، بوفه و ویترین ها، شستشوی ملافه و پتو و فرش و پرده و مواردی اینچنینی گفته می شود.

شرکتهای خدمات نظافتی و دغدغه خانواده ها

همانطور که در مقدمه هم ذکر کردیم، به دلیل مشغله های خانواده ها، تمیزکاری خانه ها و نظافت راه پله معمولا به شرکتهای خدمات نظافتی منزل واگذار می شود. در همه شهرها و استانهای کشور، تعداد زیادی از این شرکتهای خدماتی مشغول به کارند. به طور مثال در تهران تعداد بسیار بالایی از مجموعه های خدمات نظافتی مشغول به فعالیت اند و زمینه های خدماتی متنوعی را ارائه می دهند.

 

نظافت منزل

اما آنچه که انتخاب این شرکتها را برای یک نظافت کامل، سخت می کند، میزان اعتبار و اطمینان و نتیجه کاری است که هر کدام از این شرکتها در پایان کار خواهند داشت. حتما شما هم با مجموعه هایی کار کرده اید که نتوانسته‌اند رضایت کامل شما را جلب نمایند و شما از عملکرد آنها ناراضی بوده اید. گاهی اوقات هم ممکن است نرخ هزینه هایی که این شرکتها ارائه می دهند، عجیب و غریب باشد. یا اینکه در انتهای کار با توجه به هزینه ای که کرده اید، نتیجه دلخواه خود را ندیده باشید!

به همین دلیل است که باید برای انتخاب یک شرکت خدمات نظافتی خوب حتما نکاتی را مورد توجه قرار دهید.

نکاتی که باید برای شرکت خدماتی حتما در نظر بگیرید

1) مهمترین مساله برای نظافت منزل به دست یک فرد غریبه، این است که چطور به او اعتماد کنیم؟ به هر حال وارد شدن یک فرد ناشناس به محیط خصوصی و امن خانواده، نگرانی هایی نیز حتما به دنبال خواهد داشت. در نظر داشته باشید که اگر شما زیر نظر شرکت خدمات نظافتی، نیرو بگیرید مسلما خیال شما بابت این مساله آسوده می تواند باشد. زیرا این شرکتها همگی مجوز فعالیت از صنف مورد نظر خود را دریافت کرده اند و به همین دلیل است که نیروی کاری که به استخدام آنها در می آید، از قبل از لحاظ اخلاقی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است.

2) مساله بعدی در رابطه با نظافت راه پله آپارتمان و یا منزل شخصی شما این است که هزینه تمام شده را از همان ابتدا بپرسید و به اصطلاح عامیانه طی کنید. شرط کنید که اگر نتیجه کار به دلخواه و مورد نظر شما نباشد، آن هزینه تمام و کمال پرداخت نمی شود.

 

نظافت منزل کامل و راحت

3) اگر تمایل دارید لوازم و تجهیزات تمیزکاری را خودتان در اختیار فرد مورد نظر بگذارید، حتما به شرکت اعلام کنید تا از لیست هزینه های شما حذف شود.

4) شرکت باید در برابر هر نوع کم کاری و یا آسیب رسیدن به وسایل و بروز مشکل در حین انجام کار نیروی خود، تضمین پرداخت خسارت بدهد.

تمیزکاری و مراحل آن

وقتی نظافت منزل خود را به شرکتهای خدمات نظافتی می سپارید، معمولا مراحل تمیزکاری را از پاکسازی فرشها، موکت و پارکت و مبل ها آغاز می کنند. سپس نوبت به شستشوی پرده ها می رسد. لوازم برقی همچون لوسترها، آباژور باید با دقت بیشتری گردگیری شوند.

در نظر داشته باشید که برای شستشو و تمیزی هر وسیله ای باید ابزار و مواد مخصوصی به کار برده شود. مثلا استفاده از بسیاری مواد شیمیایی به وسایل خانه می تواند صدمه و آسیب برساند. علاوه بر آن، با حضور کودک و یا افراد بیمار و سالخورده، میزان استفاده از مواد شیمیایی در محیط خانه باید کنترل شده باشد.

شما می توانید در هر مرحله از تمیزکاری منزل خود، نظارت و بررسی داشته باشید تا به دلخواه شما کار پیش برود. در این صورت علاوه بر اینکه نتیجه خوبی در نهایت خواهید دید، سرعت کار هم بیشتر خواهد شد و از اضافه کاری ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

نظافت منزل

شرکت خدمات نظافتی پاک رویال

یکی از اصول بسیار مهم برای انتخاب یک شرکت خدماتی نظافت منزل معتبر، تجربه و مهارت افرادی است که در آن مجموعه مشغول به کارند. همچنین استفاده از نظافتچی خانم ماهر و با تجربه برای خیلی از خانمهای خانه اهمیت بالایی دارد. تجربه و سابقه فعالیت شرکت و میزان رضایتمندی مشتریان قبلی آن مجموعه می‌تواند به تنهایی خیال شما را بابت بسیاری از مسائل راحت نماید.

شرکت پاک رویال با توجه به اینکه از افراد باتجربه و کاربلد برای ماموریت های محوله استفاده می کند، می تواند گزینه خوبی برای انتخاب شما باشد. علاوه بر این، این مجموعه ضمانت حسن انجام کار را به شما خواهد داد. استفاده از مواد شوینده خوب و البته اعتبار شرکت، هر کدام از دیگر عواملی هستند که می توانید برای انتخاب این شرکت خدماتی برای امور منزل خود روی آن حساب ویژه باز کنید.