تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل درویشی مشهد از آن دسته هتل‌هایی است که میتواند اقامت در آن سبب شود، لذت سفر شما چند برابر یک سفر عادی باشد. اما شناخت هتل قبل از رزرو کردن اتاق در آن نیز یک امر مهم به شمار می‌رود. برای آشنایی با این هتل لوکس و مدرن با هم اقلیم همراه باشید.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد هتلی 5 ستاره و لوکس در نزدیکی حرم مطهر است. موقعیت مکانی این هتل برای کسانی که به قصد زیارت حرم امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند بسیار مناسب است. هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضا قرار دارد و دسترسی آن به سایر نقاط شهر و جاذبه های گردشگری مشهد بسیار آسان است

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر به دنبال هتلی لوکس برای اقامتی راحت و بی دردسر هستید، هتل درویشی یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این هتل که دارای 25 طبقه است در سال 1386 به بهره برداری رسید. موقعیت مکانی آن در یکی از خیابان‌های اصلی شهر یعنی خیابان امام رضا است که با حرم حدود 1400 متر فاصله دارد. امکانات مناسب و خدمات خوب از ویژگی‌های این هتل است.

اتاق های هتل درویشی مشهد

اتاق‌های هتل دارای تنوع بسیار بالایی هستند و با دکوارسیون و امکاناتی مناسب از گردشگران پذیرایی می‌کنند. جالب است بدانید اتاق‌ها با دکوراسیون‌های مختلف  طراحی شده اند. از اتاق با دکوراسیون سلطنتی گرفته تا اتاقی با دکوراسیون چینی در این هتل قرار دارند. اتاق‌های کوئین در طبقات 15 و 16 هتل دکوراسیون سلطنتی منحصر به فردی را ارائه می‌دهند و دارای جکوزی می‌باشند.

هتل درویشی مشهد

سوئیت های دوبلکس پرزیدنتال با محیطی فوق‌العاده و مدرن فضایی بسیار آرام و بی‌نظیر را برای مسافران مهیا کرده است، به طوری که احساس خواهید کرد که در منزل خود هستید. همچنین اگر قصد دارید اقامتی مجلل و فراموش نشدنی را تجربه کنید، پنت هاوس اسپا انتخاب مناسبی برای شماست. فضایی کاملا لوکس و با امکانات ویژه از جمله سونا،جکوزی و پرده برقی در این پنت هاوس مهیا است.به علاوه این موارد، در این پنت هاوس چشم انداز بسیار زیبایی از مشهد مقدس را خواهید داشت.

امکانات هتل درویشی مشهد

هتل درویشی امکانات بسیار متنوع و با کیفیتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که از عبارتند از : رستوران آتریوم، رستوران روف گاردن، فست فود فیروزه، چایخانه سنتی،کافی شاپ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، آرایشگاه مردانه و زنانه، استخر، ماساژ، سونا بخار و سونا خشک، حمام سنتی، سالن کنفرانس و اتاق جلسات، اینترنت بی سیم،پارکینگ، خشکشویی، تهویه مطبوع، فضای سبز و کافینت.

هتل درویشی مشهد4

رستوران روف گاردن

صرف غذا در کنار عزیزانتان در رستوران روف گاردن و در زیر سقف آسمان یکی از امکانات ویژه هتل درویشی است. شما می‌توانید انواع غذاهای بین المللی را در این رستوران سفارش داده و میل کنید.

اگر هم به فست فود علاقه دارید جای نگرانی نیست چراگه فست فود فیروزه در هتل درویشی آماده پذیرایی از شماست. همچنین هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر به حرم مطهر را به صورت رایگان انجام می‌دهد.

هتل درویشی مشهد1