تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پوکت یکی از مقاص گردشگری مهم تایلند است. وقتی که شما می‌خواهید به چنین سفری بروید حتما توقع دارید که محل اقامتتان از هر نظر مناسب باشد. یکی از هتل هایی که بیشتر گردشگران حرفه‌ای برای اقامت در پوکت توصیه می‌کنند هتل نچرال ریزورت است. با ما در هم اقلیم همراه باشید تا ویژگی‌های این هتل را به شما معرفی کنیم.

هتل نچرال ریزورت پوکت

هتل نچرال ریزورت پوکت The Natural Resort هتلی سه ستاره در فاصله 8 دقیقه‌ای تا ساحل است که در بین یک باغ آرام و گرمسیری قرار دارد.این هتل تنها 5 دقیقه با ساحل معروف پاتونگ فاصله دارد.در این هتل برای رفت و آمد و راحتی مسافران سرویس رایگان به تمامی مسافران ارائه می شود. از برخی ویژگی های این هتل می توان به استخر روباز – آب گرم – رستوران تایلندی و بالکن در هر اتاق اشاره کرد.

اجاره روزانه خانه در تهران

شناخت باقی هتل‌های تایلند نیز در انتخاب صحیح هتل مناسب به شما کمک می‌کند

هتل نچرال ریزورت پوکت

هتل نچرال ریزورت پوکت با ماشین تنها 15 دقیقه تا مرکز خرید جانگسیلون فاصله دارد و اگر به خرید کردن علاقه دارید می توانید به راحتی به این مرکز خرید رفته و خرید کنید.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت نیز 45 دقیقه می باشد.در سفر به جزیره پوکت حتما دوست دارید از جزیره فی فی نیز بازدید کنید.با استفاده از قایق از این هتل تا جزیره فی فی 2 ساعت فاصله دارید.

هتل نچرال ریزورت پوکت

اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و دیوار و زمین اتاق ها با کاشی و پارکت پوشیده شده است. همچنین تمامی این اتاق‌ها به سیستم تهویه هوا مجهز هستند. امکانات دیگری همچون حمام اختصاصی، حوله، سشوار، تلویزیون و یک بار کوچک در اتاق‌های این هتل وجود دارد.

حالا که قصد سفر به تایلند را دارید بهتر است از شرایط هزینه و وضعیت آب و هوایی آن نیز در فصل های مختلف سال مطلع شوید

در لابی لوکس این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و همچنین از خدمات ماساژ لذت ببرید. رستوران‌های هتل نیز در طول روز غذاهای محلی و بین المللی متنوعی را ارائه می‌دهند و می توانید این غذاها را در فضای باز میل کنید. بنا به امتیازهای مسافرین این هتل امتیاز بسیار مناسبی را در بین هتل های ساحل پاتونگ کسب کرده است.

اگر در طول سفر خود نیاز به خرید سوغاتی برای خانواده‌تان دارید. پس حتما مطلب معرفی سوغاتی تایلند را بخوانید.

هم اقلیم نیز به شما پیشنهاد می کند اگر قصد دارید در محلی اقامت کنید که به ساحل نزدیک باشید و خدمات خوبی را در محل اقامت خود دریافت کنید هتل نچرال ریزورت را در ذهن خود به یاد داشته باشید. همچنین یکی از ویژگی‌های مهم این هتل خدمات باکیفیت در مقابل هزینه نسبتا مناسب است که تا حدودی در رده هتل‌های اقتصادی شهر پوکت به حساب می‌آید