تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

طبیعتا برای شما هم شاید جالب باشد که به یکی از ناشناخته‌ترین و بکرترین شهرهای گردشگری ایران که در هر فصل از سال می‌توانید به آن سفر کنید و در هر فصلی هوای دلنشین بهاری را در آن حس کرد، بله! درست حدس زدید. این شهر همیشه بهار، همان چهاربهار است که در زبان عامیانه به آن چابهار هم می‌گویند. سفر با تور چابهار مناسب افرادی است که علاقه دارند تا به مکان‌های کمتر شناخته شده سفر کنند و تجربه متفاوتی از سفر به شهرهای ایران داشته باشند، پیشنهاد می‌شود. همچنین جاذبه‌های طبیعی و بکر بی‌شماری در بندر چابهار وجود دارد که می‌توانند نظر بیشتر دوستداران طبیعت‌گردی را به خود جلب کنند.

 

اجاره روزانه خانه در تهران

تور چابهار

موضوع مهمی که ذهن بیشتر کاربران را درگیر کرده است قیمت تور چابهار است که بی‌شک هزینه‌ای که برای تور زمینی چابهار صرف می‌شود با هزینه همان تور بصورت پروازی بسیار متفاوت است. بعلاوه قیمت رزرو تور چابهار در صورتی‌ که با امکان اقامت در یک هتل لوکس 5 ستاره به همراه گشت‌های روزانه شهری باشد، خیلی بیشتر از نرخی است که برای تور مسافرتی چابهار با امکان اقامت در هتل 2 ستاره به ‌همراه یک وعده غذایی و بدون ارائه خدمات جانبی می‌پردازید.

بعلاوه اگر قصد سفر در تعطیلات عید 1402 را داشته باشید خوب است بدانید همزمان با تقاضای بالای مسافران برای تور چابهار در این بازه زمانی قیمت‌ها نیز افزایش می‌یابند. خوب موضوع بعدی بهترین وسیله برای تور چابهار است، خوب باید بگوییم که به دلیل مسافت طولانی بندر چابهار به تهران بهترین گزینه برای شما هواپیماست و فاصله فرودگاه چابهار تا هتل را از ترانسفر فرودگاهی که معمولا تخفیف‌های خوبی هم دارند استفاده کنید.

سفر به چابهار

حالا اگر تصمیم دارید تا همراه با تور چابهار به این شهر جذاب سفر کنید، ما آژانس مسافرتی سفریار آریا را بشما معرفی می‌کنیم، چرا که راحت‌ترین راه را برایتان در نظر گرفته است. خوب برای خرید تور چابهار سفریار تنها کافیست به بخش رزرو تورهای داخلی وب سایت این مجموعه مراجعه کنید تا متنوع‌ترین تورهای این مقصد را یکجا مشاهده و بر حسب سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

در ادامه اینکه در نظر داتشه باشید که نرخ بلیط هواپیما چابهار در روزهای مختلف سال متغیر است. ایرلاین‌های وارش، کاسپین و معراج و گاهی هم ایران‌ایر در این مسیر پرواز دارند و باید در نظر قیمت پرواز تهران به چابهار با توجه به روزهای متفاوت در سال تغییر می‌کند. حالا تفاوت تور زمینی و تور هوایی چابهار در چیست؟

برای سفر به بندر چابهار راه‌های زمینی و هوایی دو گزینه اصلی شما مسافران هستند. با صرف نظر از سلایق شخصی برای انتخاب میان تور زمینی چابهار یا تور هوایی چابهار، باید گفت که فاصله این بندر جذاب و شگفت‌انگیز برای آن دسته از گردشگرانی که در مناطقی غیر از جنوب کشور زندگی می‌کنند، زیاد است. برای مثال در تور چابهار از اصفهان اگر قرار باشد از راه زمینی سفر کنید، این سفر بیش از ۱۵ ساعت به طول می‌انجامد. از این رو تور هوایی چابهار برای اغلب گردشگران مناسب‌تر است، زیرا دچار خستگی در مسیر سفر نمی‌شوند. ضمن آن که آن دسته از افرادی که به همراه کودکان خود راهی تور زمینی چابهار می‌شوند، دچار مشکلات زیادی خواهند شد.

تور چابهار با سفریار آریا

نکته: تور چابهار سفریار بصورت گروهی به صورت 3 شب و 4 روز و با پرواز از تهران و بنا به مبدا مسافر می‌ تواند تور چابهار از مشهد، از شیراز، از اصفهان، از تبریز، از کرمان، از رشت، از اهواز و از یزد هم برگزار شود.

مطلب نهایی

با این توضیحات شما مسافران عزیز برای خرید تور چابهار می‌توانید به بخش رزرو تورهای داخلی سفریار در وب سایت این مجموعه به آدرس safaryaar.com بروید و تاریخ سفر، مبدا و مقصد را وارد نمایید. بعد از تعیین گزینه جستجو وارد صفحه ‌ای می ‌شوید که در آن قیمت تور، تاریخ رفت و برگشت، نوع سفر، و تصاویر هتل محل اقامت نشان داده شده است. سپس با انتخاب گزینه مورد نظرتان با مشاروان این مجموعه تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان بگذارند.