تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ورود ایرانیان به روسیه ممنوع شد

پایگاه اینترنتی دولت روسیه بخش نامه ای را منتشر کرد که در آن ورود ایرانیان به خاک روسیه ممنوع اعلام شده است.دراین بخش نامه که به امضای میخاییل میشوستین رسیده آمده است: به منظور تامین امنیت کشور و دفاع از سلامتی مردم در برابر شیوع ویروس کرونا ، سازمان امنیت فدرال این کشور از بامداد روز هفت مارس 2020 ورود اتباع خارجی یا افراد بدون تابعیت از ایران به روسیه به منظور آموزش ، کار و گردشگری را به صورت موقت متوقف کرد.با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید.

البته این ممنوعیت شامل اتباع کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا ، اعضای هیات های رسمی ، خدمه کشتی ها و افراد دارای مدرک روسیه نمی شود.

اجاره روزانه خانه در تهران

لازم به ذکر است سازمان هواپیمایی روسیه در مدت یک شبانه روز ایروفلوت و سایر شرکت های هواپیمایی روسیه را از ممنوعیت منتقل کردن اتباع خارجی و افراد بدون تابعیت از جمهوری اسلامی ایران را جهت ترانزیت از خاک روسیه مطلع می کند.

وزارت کشور روسیه و سازمان های تابعه آن پذیرش مدارک ، تنظیم و صدور دعوت نامه برای سفر به این کشور به منظور اهداف شخصی و اشتغال و همچنین آموزش برای اتباع خارجی و افراد  خارجی و افراد دارای تابعیت از ایران را متوقف می کند.

همچین وزارت کشور روسیه موظف شده است تا تصمیمات صورت گرفته را به ایران اعلام کند و آن ها را برای این تدابیر موجه سازد.

سفر ایرانیان به روسیه