تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پارک ژوراسیک تهران

بسیاری از جاذبه های گردشگری ایران در شهر تهران قرار دارند و هر ساله مخصوصا در ایام نوروز افراد و گردشگران زیادی از سراسر کشور برای بازدید از این جاذبه ها به پایتخت سفر می‌کنند.در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم به معرفی یکی از پارک های کمتر شناخته شده یعنی پارک ژوراسیک تهران می‌پردازیم و پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن بازدید کنید.با ما همراه باشید.


از دست ندهید : باغ پرندگان تهران

اجاره روزانه خانه در تهران

پارک ژوراسیک کجاست ؟

پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک یکی از اماکن تفریحی و دیدنی تهران است که کمتر کسی آن را می‌شناسد.این پارک که در شمال تهران و در سعادت آباد قرار دارد محیطی را فراهم کرده تا بتوانید در میان دایناسورهای عظیم الجسه متحرک قدم بزنید و هیجانی شگفت انگیز را تجربه کنید.فضای این پارک انسان را به 200 میلیون سال پیش و به عصری که دایناسورها زندگی می‌کردند می‌برد.

پارک ژوراسیک تهران مکانی است که گردشگران در آن می‌توانند دایناسورهای مصنوی غول پیکر که با طراحی بسیار حرفه ای ساخته شده اند را ببینند و با آن ها عکس های زیبایی بیاندازند.قطعا عکس هایی که در این پارک گرفته می‌شود می‌توانند جزو عجیب ترین و مهیج ترین عکس ها در شبکه های اجتماعی باشد.

گشتی در میان دایناسورها !

پارک ژوراسیک تهران یا پارک دایناسورها در سال 1393 در زمینی به وسعت 1000 متر مربع به بهره برداری رسید و تعداد 28 مجسمه دایناسور متحرک را در خود جای داده است.فضای جذاب این پارک قطعا برای کودکان و نوجوانان بسیار دوست داشتنی خواهد بود و آن ها می‌توانند با قدم زدن در میان دایناسورها به میلیون ها سال پیش برگردند.

عکس پارک ژوراسیک تهران


همچنین بخوانید : مرکز خرید کوروش


در این پارک علمی تخیلی افراد با دایناسورها و نحوه زندگی آن ها آشنا می‌شوند و اطلاعات مفید و جالبی را درباره آن ها به دست می‌آورند.نکته جالب طراحی نور و صدا در اطراف این دایناسورها است که بر جذابیت این مجموعه افزوده است.در بخش هایی از پارک ژوراسیک تخم های دایناسورها قرار گرفته و نحوه تولد آن ها را به صورت نمادین به تصویر می‌کشد.

در مجموع فضای پارک طوری طراحی شده که بسیار دلباز و مفرح است و حتی امکان سوار شدن کودکان روی دایناسورها نیز وجود دارد.

امکانات پارک ژوراسیک تهران

در این پارک امکانات رفاهی و تفریحی خوبی برای شهروندان در نظر گرفته شده که عبارتند از : پارکینگ ، سرویس بهداشتی ، بوفه ، کارگاه های آموزشی ، استودیوی عکاسی با دایناسورها ، سینما سه بعدی و ژوراشاپ

پارک ژوراسیک تهران عکس

قیمت بلیط پارک ژوراسیک تهران

برای استفاده و بازدید از این پارک باید بلیط تهیه شود که هزینه بلیط به ازای هر نفر 5 هزار تومان است.هزینه پارکینگ نیز 1000 تومان برای 3 ساعت می‌باشد.

آدرس و دسترسی

آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بلوار پاک‌نژاد ، میدان بهرود ، بلوار شقایق

دسترسی : متاسفانه در حال حاضر ( در زمان نگارش این مقاله ) متروی شهرک غرب و سعادت آباد به بهره برداری نرسیده است و تنها راه رفتن به این مکان استفاده از تاکسی ، اتوبوس و یا وسیله شخصی است.

بدین منظور با استفاده از وسایل نقلیه خود را به میدان کاج سعادت آباد یا میدان صنعت شهرک غرب برسانید و با استفاده از تاکسی ها به پارک ژوراسیک بروید.

اگر وسیله نقلیه شخصی دارید خود را از اتوبان های همت یا حکیم و حتی یادگار امام به سعادت آباد و بلوار پاکنژاد رسانده و به سمت میدان بهرود حرکت کنید.پس از رسیدن به میدان به سمت شمال میدان بروید و وارد بلوار شقایق شوید؛پس از ورود به بلوار شقایق کم کم کله‌ی دایناسورهای با مزه را خواهید  دید.

سخن آخر : شهر تهران به مرور زمان در حال تغییر است و روز به روز به تعداد اماکن تفریحی و علمی آن افزوده می‌شود.هم اقلیم به شهروندان تهرانی و شهرستانی پیشنهاد می‌کند که در ایام تعطیل و در ساعات فراغت ، وقت بیشتری را برای بازدید از تهران و جاذبه های آن صرف کنند تا با تهران ، این شهر پر جاذبه بیشتر آشنا شوند.