تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

چلوکبابی امید مشهد

مشهد، به عنوان پایتخت معنویی ایران، سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند. این شهر زیبا و تاریخی در کنار حرم مطهر امام رضا علیه السلام، مکان‌های گردشگری زیبایی دارد که بازدید از آن‌ها در کنار زیارت حرم مطهر ضامن آهو خالی از لطف نیست. شکم گردی نیز به عنوان جزء جدایی ناپذیر از سفر کامل کننده هر سفری است. در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم  با چلو کبابی امید که یکی از چلوکبابی‌های مشهد است آشنا می‌شویم.

چلو کبابی امید

معرفی رستوران

چلو کباب پای ثابت اکثر مسافرات‌های ایرانیان است که طعم آن را می‌توان در هر سفر و گردشی به یاد آورد. این غذای خوشمزه و سنتی در میان همه اقشار، کودک، جوان و پیر، طرفداران خود را دارد. اگر به مشهد سفر کردید، چلوکبابی امید را هرگز فراموش نکنید. این چلوکبابی یکی از بهترین رستوران‌های مشهد است که در این شهر نیز از شهرت خوبی برخوردار است. این رستوران دارای قدمتی بیش از 100 سال است و بنابراین بهترین کباب‌ها را با تجربه دیرینه خود در درست کردن کباب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

اجاره روزانه خانه در تهران

چلوکباب تنها غذایی نیست که در این رستوران سرو می‌شود. انواع غذاهای ایرانی را می‌توانید در رستوران امید سفارش داده و میل کنید. با این اوصاف می‌توان این رستوران را جزء 5 رستوران‌های برتر مشهد در محبوب‌ترین سایت گردشگری جهان( tripadvisor) پیدا کرد.

دکوراسیون و فضای رستوران

با توجه به اینکه رستوران امید از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رستوران‌های مشهد است، شلوغی همیشگی از ویژگی‌های آن به حساب می‌آید که ممکن است برای برخی از افراد که ترجیح می‌دهند در محیطی آرام و دنج غذا میل کنند، آزاردهنده باشد.

دکوراسیون این رستوران ساده و کلاسیک است و میزها در آن در دو طبقه چیده شده‌است. میزها و صندلی‌ها ساده است و بنابراین نمی‌توان فضای مدرن و آنچنانی را از این رستوران انتظار داشت. اغلب محبوبیت این رستوران به دلیل غذاهای خوشمزه و کباب‌های فوق‌العاده آن است.

چلو کبابی امید

غذا و منوی رستوران

با توجه به اینکه مدیریت رستوران را حاجی امیدفر برعهده دارد، همواره غذاها خوشمزه و در بهترین کیفیت ارائه می‌شوند. تمامی غذاهای رستوران امید توسط سرآشپزهای ماهر و با تجربه طبخ می‌شوند که این امر باعث کیفیت عالی و طعم بی‌نظیر آن  شده‌است. قیمت غذاها کاملا معقول و متوسط رو به بالا است اما با توجه به کیفیت خوب غذاها می‌توان گفت قیمت‌ها مناسب است.

این رستوران غذاها را به صورت بیرون‌بر نیز ارائه می‌دهد. سفارش غذاها به دو صورت حضوری و آنلاین امکان‌پذیر بوده که این امکان را به مشتریان می‌دهد تا از طریق سامانه سفارشات آنلاین رستوران امید غذای خود را سفارش دهند. پارکینگ اختصاصی رستوران برای آن دسته از مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند این امکان را فراهم کرده‌است تا بدون نگرانی غذای خود را در این رستوران میل کنند.

در منوی رستوران امید می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و کباب‌ها را مشاهده کنید. غذاهایی مانند کباب کوبیده، کباب میکس، چلوجوجه‌کباب معمولی و مخصوص، خوراک مرغ زعفرانی، چلو کباب سرخ شده، باقالی پلو ساده، باقالی پلو با مرغ و انواع خورشت‌ها را می‌توان در منوی این رستوران مشاهده کرد.

در کنار چلوکباب‌ها و غذاهای سنتی خوشمزه، این رستوران گاهی حلیم و شله مشهدی نیز ارائه می‌دهد. یکی از جذابیت‌های رستوران امید را می‌توان نان کباب آن دانست که در همان لحظه در رستوران به صورت تنوری و سنتی پخت می‌شود. در این رستوران طعم و مزه اصیل غذاهای ایرانی را بچشید و مشتری ثابت آن شوید.

آدرس: مشهد، خیابان فدائیان اسلام، فدائیان اسلام 21، بین شهید عرفانی 1 و 3.

شماره تماس: 05133410982 – 05133422165

ساعت فعالیت: 11 صبح تا 23:30 شب

مقالات بیشتری بخوانید