تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

اتاق فرار یکی از بازی‌ها و تفریحات معمایی، ترسناک و هیجان‌انگیز  است. محل پیدایش این بازی در کشور ژاپن بود و بعد از آن نیز به مرور در همه دنیا گسترش پیدا کرد. اتاق فرارهای بسیار زیادی در ایران و به‌خصوص در شهر تهران، طراحی شده‌اند که مورداستفاده علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. در ترسناک ترین اتاق فرار ایران، انواع ژانرهای ماجراجویی، معمایی، تخیلی، ترسناک، بقا، رازآلود، جنایی، اکشن هیجانی، تئاتر تعاملی و … وجود دارد تا علاقه‌مندان باتوجه‌به سلیقه خودشان، هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنند.

ممکن است انتخاب بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار ایران و تهران برای کسانی که هیچ تجربه‌ای از این بازی هیجان انگیز ندارند، اندکی دشوار به نظر برسد؛ به همین علت در این مطلب قصد داریم با معرفی بهترین اتاق فرارها، شما عزیزان بتوانید تجربه بسیار خوبی از این سرگرمی را در کنار دوستان خود کسب کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

اتاق فرار مجموعه کوروش

در صورتی که به دزدی از بانک علاقه‌مند هستید و فیلم‌های مربوط به دزدان مسلح بانک‌ها، شما را شگفت‌زده می‌کند، اتاق فرار مجموعه کوروش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما و هم‌گروهی‌هایتان به‌عنوان سارقینی سابقه‌دار و حرفه‌ای،  وارد یکی از بانک‌های ارزی معتبر خاورمیانه می‌شوید؛ موجودی این بانک ۱۵ شمش طلا، ۷۰۰۰ یورو و ۱۰۰۰ دلار است. شما و دوستانتان تنها 1 ساعت فرصت دارید تا موجودی پنهان این بانک را بیابید و آن را سرقت کنید.

در حین ورود به بانک، شما اشتباهی مرتکب می‌شوید و نتیجه آن هم روشن‌شدن آژیر خطر است؛ پس از روشن‌شدن آژیر نیز، شما فقط پانزده دقیقه وقت دارید که این آژیر را قطع کرده و به سرقت خودتان ادامه دهید. در غیر این صورت، پلیس وارد بانک شده و شما را دستگیر می‌کند؛ اما در صورت قطع‌کردن آژیر خطر، شما چهل و پنج دقیقه فرصت بیشتری تا سررسیدن پلیس خواهید داشت.

اتاق فرار مجموعه کوروش

مجموعه رپیتون تهران

اتاق فرار مجموعه رپیتون تهران، به‌عنوان ترسناک ترین اتاق فرار ایران شناخته می‌شود که بر اساس مجموعه فیلم‌های اره طراحی شده است. در صورتی که یکی از قسمت‌های فیلم‌ اره را تماشا کرده باشید، متوجه می‌شوید که هیجان و ترس در این اتاق فرار امری عادی به‌حساب می‌آید.

در این بازی شما و هم‌گروهی‌هایتان در یک خانه قدیمی و متروکه با قاتلی سریالی مواجه می‌شوید که این قاتل قصد دارد به بدنتان سم تزریق کرده و شما را از این طریق به قتل برساند.

پس باید حواس خود را جمع کنید که فرصت چندان زیادی برای فرار از  دست این قاتل بی رحم ندارید. تنها 60 دقیقه زمان دارید که اگر قاتل سریالی سم را به بدن شما تزریق کرد، این سم را از هر طریقی خنثی کنید و جانتان را نجات دهید. اگر به اسکیپ روم بروید، بدون تردید شما ترسناک ترین اتاق فرار ایران و تهران را تجربه کرده‌اید.

بیشتر بخوانید

مجموعه رپیتون تهران

اتاق فرار اسکیپ گیت  اصفهان

یکی از ترسناک ترین اتاق فرار ایران، اسکیپ گیت  اصفهان است. در این مجموعه شما قرار است سفری بسیار متفاوت را تجربه کنید و به دنبال یک کلبه جنگلی بگردید، بعد از پیداکردن کلبه‌های جنگلی و انتخاب یکی از آن‌ها، سفر شما شروع می‌شود. حین رسیدن به کلبه و پس از گشودن در آن، یک پیرزن و پیرمرد مهربان به استقبال شما می‌آیند و خیال شما از بابت امنیت لازم راحت می‌شود.

بعد از اندکی استراحت و غروب خورشید، شما و دوستانتان تصمیم می‌گیرید که دست‌پخت صاحبخانه را امتحان کنید. پس از خوردن چند قاشق غذا متوجه خواهید شد که غذا طعمی متفاوت دارد. مجال سؤال‌کردن از پیرمرد و پیرزن را پیدا نمی‌کنید و آخرین تصویری که به یاد می‌آورید، لبخند صاحبخانه است.

هنگامی که به هوش آمدید، خودتان و دوستانتان را با دست‌وپای بسته می‌بینید و متوجه می‌شوید که زندانی شده‌اید. حال شما تنها 60 دقیقه برای نجات خود و فرار از کلبه مرگ فرصت دارید. پس دست به کار شوید و از این کلبه فرار کنید.

اتاق فرار اسکیپ گیت  اصفهان

اتاق فرار کانو مشهد

در اتاق فرار کانو شهر مشهد، داستان از این قرار است که شما و دوستانتان وارد یک بازداشتگاه رفته و در آنجا نیز با تعدادی متهم که تازه بازداشت شده‌اند مواجه می‌شوید.

60 دقیقه بعد، قرار است که ماشین‌های پلیس متهم‌ها را به زندان مرکزی منتقل کرده و آنها را اعدام کنند. بله این زندانی‌ها شما و هم‌گروهی‌هایتان هستید. شما تنها یک ساعت زمان دارید که با به‌کارگیری از سرنخ‌هایی که در بازداشتگاه وجود دارد، قفل سلول خود را بازکرده و از این بازداشتگاه فرار کنید.

اتاق فرار کانو مشهد

مجموعه رازماز شیراز در عمارت تاریخی دبیرالملک

چندین جسد در محله سنگ سیاه شهر شیراز در مکان‌های متفاوت پیدا شده است. نتایج تحقیقات اولیه توسط پلیس و پزشکی قانونی، مشخص کرده که تمامی افراد با روش‌های مشابهی فوت شده‌اند؛ اما هیچ نشانی از درگیری و ضرب و شتم یا اعمال جراحت در بدن اجساد مشاهده نمی‌شود؛ لذا مراجع قانونی اعلام می‌کنند که علت مرگ این افراد خودکشی است.

با این وجود ظاهراً این محله قاتلی زنجیره‌ای داشته است.  پخش‌شدن شایعه‌ای مبنی بر زنده شدن این قاتل زنجیره‌ای و مشکوک بودن مرگ افراد، منجر می‌شود تا این خودکشی‌ها را در واقع قتل‌هایی بدانند که توسط وی انجام شده است.

به دنبال این واقعه، وحشتی در دل ساکنان محله و گردشگران ایجاد شده است. با توجه به اهمیت گردشگری عمارت تاریخی دبیرالملک و محله سنگ سیاه، کلانتری این منطقه، در این پرونده از کارآگاهان خصوصی دعوت به همکاری کرده است. شما از میان تعداد زیادی از کارآگاهان حرفه ای انتخاب شده‌اید، تا از راز قتل‌های زنجیره‌ای که گریبان‌گیر این محله شده است پرده بردارید.

بیشتر بخوانید

مجموعه رازماز شیراز در عمارت تاریخی دبیرالملک

اتاق فرار طهران ۱۳۴۶

در ادامه مقاله معرفی فهرست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار ایران و تهران، به معرفی اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ پرداخته‌ایم. سبک سناریو این اتاق فرار تا حدی به داستان خاطره‌انگیز شرلوک هولمز شباهت دارد. نخستین موضوعی که توجه شما و هم‌گروهی‌هایتان را به خود جلب می‌کند، دکور خاص و فضای نوستالژیک آن است که دهه 1340 تهران را برای شما تداعی می‌کند.

معمای این سرگرمی مربوط به قتل داریوش راستگو، یک تاجر اصفهانی، است. شما و دوستانتان بایستی در مدت زمان 60 دقیقه تمام تلاش خود را به کار ببندید تا شخص قاتل را شناسایی کنید. پس در صورتی که روحیه و حس و حال کار آگاهی در شما فعال است، توصیه میکنیم این فرصت را از دست ندهید و شرلوک هولمز دهه 1340 تهران شوید.

بیشتر بخوانید

اتاق فرار طهران ۱۳۴۶

اتاق فرار نجات شهر تهران

شما عضوی از یک تیم امنتی حرفه‌ای هستید و طبق گزارش‌هایی که در دست دارید، تا کمتر از 60 دقیقه دیگر، در شهر تهران به‌عنوان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ایران عملیاتی تروریستی رخ خواهد داد؛ لذا در نخستین اقدام، باید به دنبال سر نخ‌هایی بگردید و بعد از دنبال‌کردن این سرنخ‌ها در منطقه دوازده تهران به یک عمارت قدیمی می‌رسید.

زیر زمین این عمارت مشکوک بوده و نیاز به بررسی شما دارد. از طرف دیگر نیز  همسایه‌های این عمارت قدیمی ادعا می‌کنند که در این خانه تنها یک سرایدار زندگی می‌کرده و صاحب عمارت هم در خارج از ایران اقامت دارد؛ بنابراین باید سریعاً اقداماتی انجام دهید و با استفاده از عملیات تروریستی، رمز و راز ارتباط این منزل و زیر زمین مشکوک آن را کشف کنید تا تهران را نجات دهید.

فضای طراحی خانه این اتاق فرار منجر شده است تا فضایی متفاوت را نسبت به دیگر اتاق‌های فرار تجربه کنید. مجموعه این موارد سبب می‌شود تا  اتاق فرار نجات شهر تهران در فهرست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار ایران قرار بگیرد.

اتاق فرار نجات شهر تهران

 اسکیپ روم انیگما تهران

در اسکیپ روم انیگما، اکنون سال 1893 میلادی است و اتفاقاتی در هتلی مرموز در حوالی شهر شیکاگو آمریکا در حال رخ‌دادن است. گفته می‌شود که ساکنین این هتل قرار است به سرنوشتی اسف‌بار و شوم دچار شوند. این هتل از راه‌پله‌هایی که راهی به هیچ جا ندارند و اتاق‌هایی که بدون پنجره هستند تشکیل شده است.

علاوه بر اینها، اتاق‌های شکنجه و درهای مخفی را هم باید به مخوف بودن این هتل اضافه کنید. مالک این هتل برای کشتن ساکنین این هتل دست به  هر کاری می‌زند، وی علاقه‌ بسیار زیادی به کشتن دارد و یک قاتل روانی است.

در برخی از اتاق‌های این هتل، روش‌های گوناگون شکنجه سنتی تا سر حد مرگ اتفاق می‌افتد و در بعضی از اتاق‌ها نیز گازهای سمی کشنده متصاعد می‌شوند تا جان ساکنین را به شیوه‌ای متفاوت بگیرد. هلمزِ جنایت‌کار، مالک هتل، حتی به اجساد برخی از کشته‌شدگان هم رحم نمی‌کند.

در زیرزمین این هتل ترسناک ابزاری برای قطعه‌قطعه کردن اجساد و تعدادی ظرف‌های اسید و کوره برای سوزاندن باقیمانده آنها وجود دارد. اکنون نوبت شما و دوستانتان است و برای نجات خود، تنها 60 دقیقه فرصت دارید؛ بنابراین تا هلمز کار شما را به قتل نرسانده، باید سریعاً دست به کار شوید و او را شکست دهید. در حین بازی متوجه خواهید بود که در یکی از ترسناک ترین اتاق فرار ایران قرار گرفته‌اید.

 اسکیپ روم انیگما تهران

جمع بندی

در این مطلب به معرفی ترسناک ترین اتاق فرار ایران پرداختیم و تعدادی از آنها را برایتان معرفی کردیم. توصیه می‌کنیم که به این اسکیپ روم‌ها مراجعه کنید و لحظات هیجان‌انگیزی را در کنار دوستان خود تجربه کنید. امیدواریم از مطالعه مقاله معرفی بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار ایران و تهران لذت برده باشید. از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بودید، کمال تشکر و قدردانی را از شما سروران عزیز و گران‌قدر داریم.