تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

کلاب های شبانه استانبول

در سفر به استانبول علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی ، جذابیت های دیگری نیز وجود دارد که یکی از مهمترین آن ها کلاب های شبانه استانبول و گذراندن ساعاتی شاد در آن هاست.اگر دوست دارید در سفر به استانبول چند ساعتی را شاد و پر هیجان سپری کنید ولی نمی‌دانید کجا بروید در این مطلب با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید.


حتما ببینید : تفریحات شبانه استانبول

اجاره روزانه خانه در تهران

همانطور که گفتیم یکی از اصلی ترین و جذاب ترین بخش های سفر شما به شهر استانبول می‌تواند شرکت در کلاب های شبانه آن باشد؛در ادامه بهترین کلاب های شبانه استانبول را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

کلاب رینا Reina

کلاب رینا

رینا را می‌توان از مشهورترین کلاب های شبانه استانبول دانست که در هر یک از برنامه های خود از افراد مشهور نیز دعوت می‌کند.بازیگران و هنرمندان معروف ترکیه و شهر استانبول معمولا کلاب رینا را به عنوان پاتوق خود انتخاب می‌کنند و اگر خوش شانس باشید می‌توانید هنرمندان ترک را در آن ببینید.


از دست ندهید : جاهای دیدنی استانبول


این کلاب علاوه بر مشهورترین بودن ، بزرگترین کلاب استانبول نیز محسوب می‌شود که ظرفیت پذیرش 2500 نفر در هر شب را دارد.محوطه رقص ایم کلاب بسیار بزرگ است و رستوران های زیادی نیز در آن قرار دارد.یکی از ویژگی های خوبی که کلاب رینا را مشهور کرده چشم انداز بسیار زیبایی است که از پل بسفر دارد.

در این کلاب سالن های مختلفی وجود دارد که در هر کدام از آن ها موسیقی های متنوعی پخش می‌شود.

رینا کلابی است که همواره مورد توجه علاقه مندان می‌باشد و به همین جها هر ساله و در پایان هر فصل مورد بازسازی قرار می‌گیرد.در فصل های مختلف نیز تم مخصوص آن فصل را در کلاب رینا شاهد خواهید بود.

کلاب بابل

کلاب بابل استانبول

کلاب بابل نیز یکی از کلاب های شبانه استانبول است که در سبک جاز برنامه هایی را اجرا می‌کند.این کلاب اخیرا در بین 100 کلاب برتر جاز دنیا قرار گرفته و افراد زیادی را به خود جذب کرده است.بابل نسبت به رینا از ظرفیت کمتری برخوردار است به طوری که ظرفیت آن برای افراد نشسته 300 نفر و برای افراد ایستاده 450 نفر است.

در این کلاب برنامه های از پیش تعیین شده زیادی برگزار می‌شود و بسیاری از کنسرت های محلی و پاپ نیز در این محل اجرا می‌شود.کافه و رستوران های این کلاب نیز از معروف ترین های استانبول هستند و خوردن نوشیدنی در این کافه ها در فضایی زیبا با نورپردازی فوق العاده لذت خاصی دارد.انواع نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی قابل سفارش است.

کلاب آنجلیکا

کلاب آنجلیکا استانبول

اگر دوست دارید در کنار مردم استانبول و گردشگران به شادی و رقص بپردازید پیشنهاد می‌کنیم کلاب آنجلیکا را فراموش نکنید.این کلاب یکی از اصلی ترین محل های تفریحی مردم استانبول است که هر شب از تعداد زیادی از مردم میزبانی می‌کند.

کلاب آنجلیکا چشم انداز زیبایی به تنگه بسفر دارد و می‌توانید در رستوران آن انواع غذاهای بین امللی را با چشم اندازی فوق العاده سفارش دهید.آنجلیکا هم مانند سایر کلاب های شبانه استانبول بخش های متنوعی دارد که یکی از جذاب ترین بخش های آن ، قسمت رو باز و بدون سقف آن است.

موسیقی زنده در کلاب آنجلیکا نسبت به کلاب های دیگر کمتر است ، اما دی جی های حرفه ای آن با میکس های زیبا حس و حالی درجه یک را در آن ایجاد می‌کنند.

کلاب لوزیا Luzia

کلاب لوزیا

کلاب لوزیا دارای شعبه های مختفلی در شهرهای مختلف است،شعبه استانبول این کلاب جذابیت های زیادی برای کشاندن گردشگران به سمت خود دارد.اگر در طول روز به دنبال محیطی آرام برای صرف چای و قهوه هستید کلاب لوزیا از بهترین مکان ها برای شماست.

اگر هم به دنبال مکانی پر شور برایی رقص و پایکوبی در شب هستید باز هم این کلاب از بهترین کلاب ها برای شماست.طبقه بالای این کلاب شب ها آماده برگزاری مراسمات شاد است.

پیشنهاد تور استانبول

استانبول مقصدی است که می‌تواند حس تفریح و گردشگری را در هر مسافری تامین کند و تفاوتی چندانی ندارد که کدام فصل را برای سفرتان انتخاب کرده‌اید؛ چرا که استانبول هر روز سال جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شما می توانید تور استانبول ترکیه را به راحتی رزرو نمایید و از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر زیبا دیدن نمایید

متن تبلیغاتی

کلاب روبی Ruby

کلاب روبی استانبول

کلاب روبی یکی دیگر از کلاب های شبانه استانبول است که از موقعیت مکانی فوق العاده ای بهره می‌برد.این کلاب در ساحل بسفر قرا دارد و چشم انداز آن به تنگه بسفر باعث دو برابر شدن محبوبیت آن شده است.در این کلاب نیز می‌توانید انواع نوشیدنی ها و غذاهای محلی و بین امللی را سفارش دهید.

کلاب الکساندرا Alexandra

کلاب الکساندرا

کلاب الکساندرا در محله آبشار عظیم قرار دارد و طراحی آن به سبک عثمانی است.برای اینکه بتوانید یکی از بهترین شب های خود را در سفر به استانبول رقم بزنید ، به کلاب الکساندرا که یکی از کلاب های شبانه استانبول است سری بزنید.این کلاب هم دارای چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر است و انواع نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی را ارائه می‌دهد.


رزرو  تور ترکیه