تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

با توجه به نوع مسافرتی که قصد رفتن آن را دارید باید ابزار ضروری مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای مثال وقتی با هواپیما به سفر می روید با زمانی که با ماشین سفر می کنید ابزار و تجهیزات مورد نیاز شما، متفاوت است یا اگر هتل می روید با موقعی که کمپ می کنید وسایل مورد نیاز و ضروریتان فرق می کند.

سخت ترین نوع مسافرت، سفر با خودرو و کمپ کردن است که ابزار های بسیاری را باید با خود حمل کنید. از جمله ابزارهایی که باید در هنگام سفر با ماشین خود حمل کنید موارد زیراست

اجاره روزانه خانه در تهران

ابزار و تجهیزات ضروری برای سفر

پمب باد

یکی از ضروری ترین و مهم ترین ابزار هایی است که باید در خودرو داشته باشید تا درصورت کم شدن باد لاستیک ها یا پنچر شدن از آن استفاده کنید. پمب باد یا کمپرسور هوا را می توان یا مستقیم به باتری ماشین یا به فندکی خودرو خود وصل کنید.

چراغ قوه

اگر ماشین در شب نیاز به تعمیر پیدا کند باید همراه با خود یک چراغ قوه داشته باشید تا به راحتی بتوانید قطعات را بررسی کنید. شما می توانید از چراغ قوه های شارژی یا باتری دار استفاده کنید.

مثلث خطر شبرنگ

استفاده از این ابزار برای مواقع اضطراری، ضروری است. زمانی که ماشین خود را کنار جاده پارک کردید تا بررسی کنید و شب است از این وسیله باید استفاده کنید.

کابل اتصال باتری خودرو

ممکن است باتری خودرو نیاز به یک شوک داشته باشد یا خالی شود وجود این کابل کمک می کند تا بتوانید برق باتری را تامین کنید.

جعبه ابزار

وجود یک جعبه ابزار در خانه و ماشین و هر جایی لازم است. زیرا در یک جعبه ابزار کامل انواع انبر، پیچ گوشتی و آچار وجود دارد و شما به راحتی می توانید با داشتن این جعبه ابزار خیال خود را راحت کنید که نگران نباشید اگر مشکلی پیش آمد تجهیزات کافی نداشته باشید.

جعبه ابزار موتور برق

اگر قصد کمپ وسط جنگل را داشته باشید داشتن یک موتور برق باعث راحتی کار شما می شود تا بتوانید کمپ خود را روشن نگه دارید یا از لوازم برقی به راحتی استفاده کنید.

موتور برق بیل تاشو

 وجود یک بیل تاشو این امکان را برای شما فراهم می کند تا برای روشن یا خاموش کردن آتش از آن استفاده کنید. هم چنین برای کاشتن یا کندن گیاهان نیز قابل استفاده است.

 بکس شارژی آچار بکس

 در خودرو به عنوان یک ابزار اساسی و در موارد زیر استفاده می‌شود.

تعمیر و نگهداری: خودروها شامل اجزای مختلفی هستند که با استفاده از پیچ و مهره‌ها به هم متصل شده‌اند. آچار بکس، ابزاری مناسب برای گشودن و فشردن پیچ و مهره‌ها در این اجزا است، که اجازه می‌دهد تعمیرات و نگهداری خودرو انجام شود. در فرایند سرویس و تعمیرات خودرو، برای دسترسی به برخی قطعات و اجزا، نیاز است تا پوشش‌ها و کاورها برداشته شوند. بکس‌های خاص با ابعاد متناسب برای باز و بسته کردن پیچ‌ها در این قطعات استفاده می‌شود.

تعویض لاستیک: برای تعویض لاستیک خودرو، نیاز است تا پیچ‌های موجود در چرخ‌ها باز شوند. آچار بکس به شکل مناسبی طراحی شده است تا بتواند به راحتی پیچ‌ها را باز و بسته کند و امکان تعویض لاستیک را فراهم کند.

بنابراین، آچار بکس در خودرو به عنوان یک ابزار چند منظوره استفاده می‌شود.

انواع اره

مسلما شما برای پخت غذا نیاز به اتش دارید و در سفر کمپی یا از ذغال استفاده می کنید یا از چوب درختان که باید با توجه به تعداد نفرات و مدت کمپ خود از انواع اره از جمله اره دستی تا برقی استفاده کنید.

 اره دستی نیاز به زور بازو دارند و اره های برقی برای روشن شدن به پریر برق نیاز است. البته اره های شارژی می تواند یک انتخاب دیگر برای شما باشند.

تبر را فراموش نکنید

تبر یک ابزار چند منظوره است که حتی شما می توانید برای محافظت از خود نیز از تبر استفاده کنید. از دیگر استفاده هایی که از تبر می توانید انجام دهید برای پخت و پز و یا ساخت یک محل کمپ است شما با تبر می توانید چوب را به قطعات دلخواه مدنظرتان تقسیم کنید.

جک خودرو

 از انواع جک خودرو در خودروها و سایر صنایع برای بلند کردن و نگهداشت اجسام سنگین و حجیم استفاده می‌شود. کاربردهای جک عبارتند از:

تعویض لاستیک: یکی از کاربردهای اصلی جک در خودروها، تعویض لاستیک‌ها است. با قرار دادن جک زیر خودرو و بلند کردن آن، می‌توان امکان تعویض لاستیک‌ها را فراهم کرد.

 در صورتیکه برای تعمیرات و نگهداری خودرو نیاز باشد که اجزای زیر خودرو بلند شوند با استفاده از جک، می‌توان خودرو را بلند کرده و امکان انجام تعمیرات و نگهداری را فراهم کرد. در صورتی که فردی زیر خودرو یا … قرار گیرد می توان از جک بر رهایی شخص استفاده کرد.

آب و سیم بکسل: وجود چند لیتر آب و سیم بکسل داخل ماشین ضروری است زیرا اگر ماشین داغ کند همان چند لیترآب نجات دهنده خودرو شما می باشد و درصورتی هم ماشین از کار بیوفتد خیالتان راحت است که سیم بوکسل دارید و به راحتی می توانید ماشین خود را جابه جا کنید

جک خودرو

لوازم ضروری برای سفر با خودرو از کجا بخرم؟

شما برا ی خرید این ابزارآلات باید به کیفیت توجه ویژه ای داشته باشید و باید از یک برند معتبر این تجهیزات را بخرید. شرکت آروا برخی از ضروری ترین ابزارها و تجهیزات را مطابق استاندارد ها تولید می کند و شما با مراجعه با سایت آروا نمایندگی های آروا در سرایر ایران ابزار ها را خریداری کنید.