تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

جالب ترین و بهترین زیپ لاین های جهان

اگر عاشق ماجراجویی و هیجان هستید قطعا یکی از تفریحات هیجان انگیزی که به آن علاقه دارید زیپ لاین است.زیپ لاین یکی از هیجان انگیز ترین ورزش ها و تفریحاتی است که در سال های اخیر در جهان به شهرت زیادی رسیده و طرفداران زیادی پیدا کرده.این تفریح جذاب ترکیبی از هیجان،چشم اندازهای زیبا و سرعت را برای شما به ارمغان می آورد.در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم بهترین زیپ لاین های جهان را به شما معرفی می کنیم.با ما همراه باشید.

زیپ لاین 2000

زیپ لاین 2000

اجاره روزانه خانه در تهران

زیپ لاین 2000 یکی از بهترین زیپ لاین های جهان است که در آفریقای جنوبی قرار دارد.این زیپ لاین جذاب عنوان مرتقع ترین زیپ لاین جهان را در اختیار دارد و سرعت آن حدود 180 کیلومتر در ساعت است.

اگر اهل تفریحات هیجان انگیز به خصوص زیپ لاین هستید باید حتما زیپ لاین 2000 را امتحان کنید.این زیپ لاین امکان استفاده تک نفره و چند نفره را برای گردشگران فراهم کرده است.نکته جالب این است که درصد امنیت این زیپ لاین صد در صد به ثبت رسیده است.

زیپ لاین پرواز گیبون

زیپ لاین تایلند

اگر به کشور تایلند سفر کرده باشید شاید نام این زیپ لاین را شنیده باشید.زیپ لاین پرواز گیبون یکی از بهترین زیپ لاین های جهان است که باید حتما آن را امتحان کنید.کشور تایلند به عنوان اولین کشوری که پارک زیپ لاین را تاسیس کرد شناخته می شود.

اگر به زیپ لاین علاقه دارید می توانید در تایلند به این پارک رفته و در دل جنگل های زیبا و سرسبز تایلند پرواز را با استفاده از سیم هایی که 4 مایل طول دارند تجربه کنید.زیپ لاین پرواز گیبون یک ساعت با شهر چیانگ مای فاصله دارد.

زیپ لاین مانستر

بهترین زیپ لاین های جهان

یکی دیگر از بهترین زیپ لاین های جهان زیپ لاین پارک مانستر است که در پورتوریکو قرار دارد.این پارک در دسامبر سال 2015 با نام پارک ماجراجویی تورو ورده در پورتوریکو و به عنوان طولانی ترین زیپ لاین دنیا افتتاح شد.این زیپ لاین در سال 2016 به عنوان طولانی ترین زیپ لاین جهان در کتاب گینس ثبت شد.سرعت آن حدود 90 مایل در ساعت است و ارتفاع زیاد آن به همراه این سرعت بالا اوج هیجان را برای شما به ارمغان می آورد.


همچنین بخوانید : بزرگ ترین چرخ و فلک اروپا


این پارک دارای 8 زیپ لاین است که در میان کوه های جنگلی زیبای پورتوریکو قرار دارد.

زیپ لاین سیماتای

زیپ لاین چین

نکته جالبی در مورد کشور چین وجود دارد و این است که در هر زمینه ای یکی از بهترین هاست.به همین دلیل یکی از بهترین زیپ لاین های جهان نیز در کشور چین قرار دارد که نام آن زیپ لاین سیماتای است.برای رفتن به این زیپ لاین باید در مسیر دیوار مشهور و عجیب چین حرکت کنید و با طی کردن حدود 3 ساعت به سمت خارج شهر پکن به این زیپ لاین بزرگ در نزدیکی دیوار چین خواهید رسید.

از مواردی که باعث محبوب شدن این زیپ لاین شده طبیعت زیبا،چشم اندازهای روستایی و تاریخی و امکان دید 360 درجه از دیوار چین و دریاچه اردک مادارین است.سواری در این زیپ لاین 40 ثانیه طول می کشد اما با توجه به مواردی که گفتیم یکی از بهترین ها در دنیاست.

زیپ لاین اسلات زیلا

زیپ لاین لاس وگاس

یکی دیگر از زیپلاین هایی که در لیست بهترین زیپ لاین های جهان قرار دارد زیپ لاین اسلات زیلا در شهر لاس وگاس است.همانطور که می دانید لاس وگاس یکی از مشهورترین شهرهای تفریحی دنیاست و این زیپ لاین هم در مرکز این شهر قرار دارد.تجربه زیپ لاین بر فراز شهر رنگارنگ و پر جنب و جوش لاس وگاس می تواند یکی از بهترین تجربه های تفریحی در طول عمر هر فرد باشد.ارتفاع این زیپ لاین 23 متر است.

زیپ لاین فلایت لاین سافاری

زیپ لاین سن دیگو

زیپ لاین فلایت لاین سافاری در سن دیگو قرار دارد و چیزی که آن را از دیگر زیپ لاین ها در دنیا متفاوت کرده قرار داشتن آن در باغ وحش و عبور از بالای حیوانات متنوع است.با رفتن به این زیپ لاین دو تجربه متفاوت در زندگی خود خواهید داشت یکی بازدید از حیوانات باغ وحش از نمای ویژه و متفاوت و دیگری تجربه زیپ لاین در فضایی متفاوت.ارتفاع این زیپ لاین 40 متر است.

زیپ لاین زیپ فلایر

زیپ لاین فلایر

کاتماندور در نپال هند تفریحات متفاوت و ماجراجویی زیادی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.زیپ لاین زیپ فلایر در نپال می تواند آدرنالین شما را به حد بالایی برساند تا اوج هیجان را در ارتفاع تجربه کنید.

این زیپ لاین چشم انداز بسیار خوبی از کوه های هیمالیا را به شما هدیه می دهد که با سرعت 70 مایل از کنار آن ها عبور می کنید.مدت زمان زیپ لاین زیپ فلایر 2 دقیقه است.

زیپ لاین فلایینگ فاکس

زیپ لاین فلایینگ فاکس

آخرین موردی که در مطلب بهترین زیپ لاین های جهان به شما معرفی می کنیم زیپ لاین فلایینگ فاکس در نیوزلند است.نکته جالب و متفاوت آن در در مقاسیه با سایر زیپ لاین های دنیا این است که این زیپ لاین رو به جلو و عقب حرکت می کند اما سایر زیپ لاین های دنیا فقط رو به جلو حرکت می کنند.

زیپ لاین های جذاب زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که هرکدام از آن ها می توانند هیجان و جذابیت های خاص خود را داشته باشند.در این مطلب با توجه به محبوبیت این تفریح در سال های گذشته سعی کردیم تعدادی از بهترین زیپ لاین های جهان را به شما عزیزان معرفی کنیم.شما هم اگر تجربه جالبی در زیپ لاین های دنیا دارید نام آن را با ما در میان بگذارید.