تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

آیا شما نیز تصور می‌کنید سفر به مشهد، تنها برای انجام امور زیارتی است؟ اگر پاسخ شما مثبت است، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله از مجله گردشرو همراه ما باشید؛ چراکه در این شهر مکان‌های گردشگری متعددی نظیر شهربازی وجود دارد که می‌تواند برای کودکان و حتی بزرگسالان بسیار مهیج باشد! دسترسی به تمام این مراکز تفریحی آسان بوده و شما می‌توانید خود را سریعاً با استفاده از وسایل نقلیه عمومی یا شخصی به آنجا برسانید. محال است از افراد بومی یا مسافران کسی شهربازی‌های قهرمان، پارک ملت و… را انتخاب کرده و ناراضی از آنجا خارج شود.

بهترین شهربازی های مشهد

شهربازی قهرمانان

یکی از خوش آوازه‌ترین شهربازی‌های مشهد، شهربازی سپاد یا همان شهربازی قهرمانان است. ازآنجا که این موقعیت در حاشیه میدان خیام واقع شده، این امکان برای تمام افراد وجود دارد تا خود را با استفاده از مترو، اتوبوس یا تاکسی به آنجا برسانند.

اجاره روزانه خانه در تهران
  • تاکسی: بلوار شیرازی – میدان فردوسی – خروج به سمت راست – بلوار توس – بلوار خیام جنوبی
  • مترو: انتخاب خط ۸۸ -‌ایستگاه خیام -‌ایستگاه شهدا
  • اتوبوس: انتخاب خط ۲۸ – انتخاب خط ۹۹

از سری اموری که می‌تواند در وهله اول نظر مخاطب را به سمت خود جلب نماید، قرارگیری مجسمه رستم در ورودی این شهربازی است. جالب است بدانید این مجسمه ابهتی چشمگیر داشته و ارتفاع آن حدوداً به ۱۷ متر می‌رسد. این مجموعه علاوه بر امکانات تفریحی، توانسته با فراهم نمودن امکانات رفاهی جایگاه مطلوبی میان مخاطبان خود داشته باشد. برای مثال شما پس از حضور در این مجموعه می‌توانید از امکاناتی نظیر کافی شاپ، رستوران، سفره خانه، غرفه نوشیدنی سرد و گرم، سرویس بهداشتی مخصوص معلولین، اتاق تعویض کودک، پارکنیگ، مسجد و… بهره‌مند شوید.

لازم به ذکر است نرخ بازی‌های این مجموعه ثابت نبوده و شما می‌توانید پیش از مراجعه، با تماس از قیمت بازی‌ها مطلع شوید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا پس از گشت‌و‌گذار در شهربازی، به بازدید از بازار سپاد، مجتمع تجاری الماس شرق و… بپردازید. حال به بخش جذاب یعنی معرفی امکانات تفریحی شهربازی قهرمانان رسیده‌ایم! ازآنجا که یکی از دغدغه‌های والدین در شهربازی حفظ امنیت کودکشان است، قطعاً انتخاب کلوپ کودک می‌تواند فضایی ایمن و مفرح برای کودکان باشد؛ چراکه در اینجا بازی‌هایی چون استخر توپ، اتاق بازی، استخر ماسه، ماجراجویان، میز بیلیارد و… وجود دارد.

از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز باید به ترامپولین اشاره کرد. قطعاً می‌دانید که ترامپولین یکی از رشته‌های مرتبط با ژیمناستیک بوده که تمامی افراد به صورت عمومی می‌توانند از آن استفاده نمایند. برای والدینی که می‌خواهند بازی مشترک با کودک خود داشته باشند، قطعاً ترافیک کودک می‌تواند انتخاب ‌ایده‌آلی باشد؛ زیرا کودک دلبند شما در اینجا علاوه بر آشنایی با قوانین رانندگی، می‌تواند به بازی و سرگرمی نیز بپردازد. همچنین بازی‌هایی چون ماشین برقی، مری گرند، فانوس، کشتی کودک، ترن هوایی کودک، قطار، تاب و سفینه ویژه کودک، فیل پرنده، قو گردان، شاتل باس و کاتر پیلار نیز می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای حضور کودکان باشد.

از سری بخش‌هایی که می‌تواند برای والدین جذاب باشد، قطعاً چرخ و فلک است! در اینجا شما می‌توانید پس از سوار شدن در چرخ و فلک، حدوداً ۳ متر بالا رفته و شاهد نمای جذابی از اطراف باشید. اگر شما نیز خواهان تفریحی هیجان‌انگیز هستید، قطعاً سالتو می‌تواند شما را به خواسته خود برساند؛ زیرا این وسیله ظرفیتی معادل با ۴۰ نفر داشته و می‌تواند با چرخش‌های مداوم خود، حسی لذت‌بخشی را درون شما ایجاد نماید.

  • آدرس: مشهد، انتهای خیام شمالی منطقه گردشگری سپاد
  • شماره تماس: 05137522222
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ۶ عصر تا ۱ بامداد / پنج شنبه و جمعه ۵ عصر تا ۱ بامداد

شهربازی قهرمانان

شهربازی پارک ملت

از دیگر مجموعه‌هایی که می‌تواند تضمین‌کننده اوقاتی خوش برای شما عزیزان باشد، شهربازی پارک ملت مشهد بوده که توانسته مجموعه‌ای بی‌نظیر از بازی‌های هیجان‌انگیز را درون خود جای دهد. اگر همچنان نسبت به حضور در این مجموعه مردد هستید، باید بدانید که این مجموعه دارای یکی از عظیم‌ترین چرخ و فلک‌های خاورمیانه است. همچنین تمامی تجهیزات موجود در این مجموعه علاوه بر بازدید همیشگی متخصصان، دارای استاندارد نیز هستند.

به عبارتی شما در اینجا می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از مجموعه کامل امکانات تفریحی، شاهد امکانات رفاهی متناسب با تمامی رنج‌های سنی نیز باشید. شهربازی پارک ملت که فعالیت خود را در سال ۱۳۵۱ آغاز کرد، توانست پس از گذشت سالیان طولانی محبوبیت ویژه‌ای بین افراد پیدا کند. وسعت این مجموعه ۳۰ هزار مترمربع بوده که در خود بخش‌هایی چون بازی‌های کودکان، بازی‌های هیجانی و بازی‌های خانوادگی را جای داده است. اگر می‌خواهید آشنایی کامل از تجهیزات بازی این مجموعه داشته باشید، در ادامه همراه ما باشید:

پرواز در آسمان | اسکای فلایر در این بخش تاب چرخشی وجود دارد که می‌تواند شما را تا ارتفاع ۲۴متری بالا برده و بین زمین و هوا معلق گرداند.

محدودیت قد: ۱۵۰ سانتی‌متر

ظرفیت دستگاه: ۲۴ نفر

مدت: ۴ دقیقه

اسکیت بورد قطعاً حضور در اسکیت بوردی غول‌آسا و رفتن تا ارتفاع ۳۰ متری با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت، می‌تواند بخشی هیجان‌انگیز برای شما باشد.

محدودیت قد: ۱۵۰ سانتی‌متر

ظرفیت دستگاه: ۱۶ نفر

مدت: ۳ دقیقه

آکروجت فضایی اگرچه ارتفاع نهایی این وسیله حدوداً ۲ متر است، اما قطعاً انتخاب آن می‌تواند خاطره خوشی برای شما برجای بگذارد.

محدودیت قد: ۱۲۰ سانتی‌متر

ظرفیت دستگاه: ۳۲ نفر

مدت: ۱۲ دقیقه

ترن هوایی بالا رفتن تا ارتفاع ۱۸ متری همراه با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت

محدودیت قد: ۱۵۰ سانتی‌متر

ظرفیت دستگاه: ۱۶ نفر

مدت: ۳ دقیقه

تاپ اسپین سوار بر تاب و رفتن تا ارتفاع ۱۳ متری

محدودیت قد: ۱۴۰ سانتی‌متر

سرعت دستگاه: ۸ دور در دقیقه

ظرفیت دستگاه: ۳۲ نفر

مدت: ۳ دقیقه

تاب گردان جایروسوئینگ بالا رفتن تا ارتفاع ۲۴ متری همراه با سرعت ۹ دور در دقیقه

محدودیت قد: ۱۵۰ سانتی‌متر

ظرفیت دستگاه: ۲۴ نفر

مدت: ۴ دقیقه

سورتمه چرخش در فضا همراه با سرعت ۴۴ کیلومتر بر ساعت

محدودیت قد: ۱۲۰ سانتی‌متر

ظرفیت دستگاه: ۴۰ نفر

مدت: ۳ دقیقه

کشتی دوبل سوار بر کشتی در ارتفاع ۴ متری

محدودیت قد: ۱۰۰ سانتی‌متر

محدودیت سن: ۴ سال به بالا

ظرفیت دستگاه: ۴ سال به بالا

مدت: ۳ دقیقه

صندلی فضایی سوار شدن بر صندلی در فراز آسمان و ارتفاعی ۱۳ متری

محدودیت قد: ۱۵۰ سانتی‌متر

ظرفیت دستگاه: ۱۶ نفر

مدت: ۳ دقیقه

گردباد چرخیدن با سرعتی همانند گردباد

محدودیت قد: ۱۵۰ سانتی‌متر

ظرفیت دستگاه: ۲۴ نفر

مدت: ۳ دقیقه

  • آدرس: مشهد، بلوار امامت، شهربازی پارک ملت
  • شماره تماس: 02136094986
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 16:00 تا 01:00 بامداد

شهربازی پارک ملت

برج برفی

برج برفی یا همان پارک برفی از سری شهربازی‌های دایر در مشهد بوده که دسترسی به آن برای تمامی افراد مهیا است. بسیاری از افراد که این مجموعه را می‌شناسند، آن را یکی از بهترین شهربازی‌های مشهد می‌دانند. جالب است بدانید این شهربازی توسط هلدینگ برادران جوانمرد افتتاح شده است. اگر می‌خواهید پس از گشت و‌گذار در شهربازی به انجام سایر امورتفریحی بپردازید، قطعاً انتخاب مراکز مهم گردشگری چون شهربازی و مرکز خرید پروما و همچنین پیتزا کندز، فروشگاه هایپرمی، آقای فرش، مرکز خرید پاژ، نمایندگی اسکچرز و… می‌تواند گزینه‌ایده الی باشد.

جالب است بدانید بسیاری از افراد در وهله اول تصور می‌کنند در برج برفی مشهد تنها بازی‌های برفی وجود دارد، اما باید بدانید در واقعیت اینطور نبوده و شما می‌توانید از تفریحات متنوع دیگر نیز بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است دسترسی به این مجموعه بسیار آسان بوده و شما می‌توانید از جای این کلانشهر، خود را به بلوار جانباز برسانید. در اینجا بسیاری از افراد به منظور استفاده از فرصت، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشید، از ‌ایستگاه خیام مترو کمک گرفته و به این مجموعه محبوب خود را برسانید.

  • آدرس: مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز 1 و 3
  • شماره تماس: 0513714 / 09152608694
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22

برج برفی

سرزمین عجایب

اگر پس از سفر به مشهد سری به مشهورترین مرکز خرید آن یعنی الماس شرق‌زده باشید، ممکن است شهربازی سرزمین عجایب را بشناسید! این مجموعه در طبقات فوقانی این مرکز خرید بنا شده و برای تمامی والدین و کودکان، محیطی امن و خانوادگی را به وجود می‌آورد. از سری ویژگی‌هایی که توانسته این شهربازی را میان مخاطبان محبوب سازد، سرپوشیده بودن، داشتن استاندارد تمامی تجهیزات، ضریب بالای ایمنی وسایل، طراحی دکوراسیون داخلی حرفه‌ای، نزدیکی به مراکز خرید مشهور و… است.

در واقع به علت داشتن مساحت ۲۵۰۰ متری این مجموعه، شما می‌توانید نام سرزمین عجایب را در میان بزرگ‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده مشهد، شاهد باشید. با توجه به این میزان وسعت، بیش از ۱۰۰ بازی در اینجا تعبیه شده که تمامی آن‌ها برای والدین و کودکان مناسب است. ازآنجا که امروزه اکثر افراد رفت و آمد به این مناطق محبوب را با استفاده از وسایل نقلیه عمومی انجام می‌دهند، این امکان برای شما وجود دارد تا با انتخاب خط ۲۱۰ گردشگری در ایستگاه باب الجواد سوار شده و پس از گذشت مدتی در مقابل ایستگاه الماس شرق پیاده شوید.

توصیه می‌کنیم ابتدا نسبت به آموزش و توضیحات بازی‌ها اقدام کرده و در نهایت یکی از بازی‌های مهیج و خاطره‌انگیزی چون ماشین کوبنده، موتور کوبنده، کیدی راید، قطار، چرخ و فلک، آفتاب مهتاب، تی کاپ، کاروسل، مینی جت، سرزمین ماجراجویان فوتبال دستی، ایرهاکی، استخر توپ، دربی، دنیای خردسالان، بولینگ، بیلیارد، دارت، پین بال، ترمیناتور، رزینگ استور و ریس زون را انتخاب نمایید.

  • آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، محدوده تجاری گردشگری سپاد
  • شماره تماس: 05137113327
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 14:00 / 16:00 الی 22:00

سر زمین عجایب

شهر آجری

می‌توان گفت قلب مراکز خرید مشهد مجتمع تجاری کیان سنتر بوده که شما می‌توانید با حضور در آنجا، علاوه بر خرید از شهربازی شهر آجری (لگوسیتی) نیز بهره‌مند شوید. در این مجتمع دو مجموعه مختلف در برابر همدیگر قرار دارند که هر کدام از آن‌ها مساحتی ۲۵۰۰ مترمربع داشته و دارای ۱۷ طبقه هستند. اگرچه شهربازی دایر در این مجموعه کاملاً تخصصی نیست، اما شما می‌توانید در اینجا شاهد بیش از ۸۰ بازی مهیج چون بولینگ، بیلیارد، ماشین کوبنده، سورتمه، چرخ‌وفلک، اسب گردان، شکلات چرخشی، تکان‌دهنده، مری‌گورانت، گردونه فانوس، ماشین برقی و… باشید.

  • آدرس: مشهد، تقاطع بلوار فرامرز عباسی و جانباز، مجتمع کیان ‌سنتر2، طبقه 11، شهربازی کیان ‌سنتر
  • شماره تماس: 05136144403
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17:00 الی 24:00 و پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 10:30 الی 14:00 و 17:00 الی 24:00

شهر آجری

سخن پایانی

بی‌شک در میان شهر‌های استان خراسان رضوی، شهرت جاهای دیدنی مشهد بی‌نظیر است؛ چراکه این منطقه تمامی بخش‌های زیارتی و سیاحتی را درون خود جای داده است. اگر می‌خواهید سفری هیجان‌انگیز و مفرح داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم سری به شهربازی‌های این شهر بزنید! اگر تا به حال از بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده سرزمین عجایب، برج برفی، شهر آجری و… مطلع نشده‌اید، حال وقت آن رسیده که خودتان حضوراً از آنجا بازدید کنید. به شما این اطمینان را خواهیم داد که شهربازی گل سر سبد تمامی تفریحات این شهر بوده و می‌تواند تضمین‌کننده اوقاتی امن، هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی باشد.