تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تونل عشق اوکراین

تونل عشق از جاذبه های دیدنی اوکراین است. و مکان شگفت انگیزی برای عکاسی به حساب می آید.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این  تونل شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید.

تونل عشق

اجاره روزانه خانه در تهران

معرفی تونل عاشقان

این تونل در واقع مسیر از یک ریل قطار متروکه است.درسال هایی مختلف تبدیل به خرابه تبدیل شدهاین ریل از نور خورشید دور بود توسط طاقی قوس  مانند از برگ،شاخه،درختان انبوه پوشیده شده است.یک تونل بزرگ بی انتها به وجود اورده است.

آدرس تونل عشق

این مکان خارج از روستای کلوان و شمال شرقی لویو قرار گرفته است.

تونل عشق

دسترسی به تونل عشق

ابتدا خود را به ایستگاه قدیمی برسانید و این مسیر خودتان کشف کنید بیست دقیق در امتداد ریل قدم بزنید به تونل برسید.

بهترین زمان برای بازید از تونل

بهترین زمان بازید انتهای فصل بهار و اوایل تابستان است.در این فصل سرسبزی اوج خود است و شما میتوانید طراوت و تازگی را در هوا ببینید.و در فصل پاییز تا زمانی که هنوز برگ ها بر روی زمین نریختنه اند بروید خالی از لطف نیست.

تونل عشق

از ریون تا کلوان

شهر ریون نزدیک ترین شهر به تونل عشق است و برای رسیدن به این مکان از شهر کیو درساعت 4 صبح قطار وجود دارد.و از طریق مینی بوس ها کوچک  از جلوی ایستگاه قطار ، ایستگاه اتوبوسی قراردارد نیز میتوانید دسترسی پیدا کنید.

به رانند مینی بوس بگوید برای دیدن تونل عشق آمدید تا شما را در نزدیک ترین جایی ممکن در کنار این جاذبه شگفت انگیز پیاده کند. ایستگاه اخر این مینی بوس ها به روستا میرسد.

شما میتوانید از ایستگاه اصلی اتوبوس در شهر ریون نیز استفاده کنید این اتوبوس ها بین دو شهر ریون و لوتسک در رفت و آمد هستند.در بزرگراه کلون حدود 1 نیم کیلومتر که اتوبوس رفت باید پیاده شوید، و قدم زنان خود را به جاذبه برسانید.

تونل عشق