تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شرایط دریافت ویزای شینگن برای سال 2021

خوب دوستان در این مقاله کوتاه قصد دارم به یه دغدغه اساسی که اکثر کسانی که برای اولین برای برای دریافت ویزای اروپا اقدام می کنند بپردازم و اونم اینکه:

  • 1.  چطور برای اولین بار برای ویزای شینگن اقدام کنم ؟ 
  • 2.   یا شرایط گرفتن ویزای شینگن چیست؟ 
  • 3.  شرایط اخذ ویزای شینگن چیست؟

خوب قراره با پرداختن به 5 تا جمله کلیشه ای و معروف در مورد شرایط دریافت ویزای شینگن، جواب سوالات بالا رو هم بدم به طوری که  بعد از مطالعه این مقاله، یک دید کلی و درست نسبت به شرایط  اخذ ویزای شینگن داشته باشید و از طرفی  با رعایت کردن این نکات در مدارک خود به راحتی از بودن جزوء اون 10 ای 20 درصد ریجکتی ویزا شینگن سفارت های اروپایی جلوگیری کنید.  چون چشم پوشی و عدم توجه به همین نکات ریز میتونه یه هزینه خیلی خیلی بالا اقدام و ترجمه مدارک و در آینده هزینه رفع ریجکتی را رو دستتون بذاره

اجاره روزانه خانه در تهران

برای  اطلاعات بیشتر درمورد ویزای شینگن و جزئیات بیشتر حتما به سایت آسان ویزا مراجعه کنید اونجا مفصل در مورد این موضوع صحبت کردم خوب بریم 5 تا جمله رو دونه دونه بررسی کنیم.

شرایط دریافت ویزای شینگن برای سال 2021

1: هرگز با گردش حساب ناقص برای ویزای شینگن اقدام نکنید.

شاید شما هم با این جمله معروف و کلیشه ای در مورد گردش حساب مورد نیاز سفارت های حوزه شینگن برخورد کرده اید که” (تا میتونی حسابتو پر کن تا سفارت قانع بشه برمیگردی) ” دوستان واقعیت ماجرا اینه که این جمله تا حدودی می تونه درست باشه، در واقع باید میزان ورودی و خروجی های حساب و موجودی نهایی شما با شغل و میزان درآمد شما هم خوانی داشته باشه و به نحوی تایید کننده شغل شما باشه.

 بیایم با یک مثال این قضیه رو براتون روشن کنیم به طورمثال شما کارمند رسمی یک ارگان دولتی هستن با حقوق دریافتی ماهانه 9 میلیون تومان، از دید سفارت های شنگن با توجه به وضعیت تاهل و شهر محل زندگی حدودا باید در ماه  در شهر تهران 4 تومن سیو داشته باشین و درشهرستان ها حدود 6 تومن از طرفی این حقوق به صورت منظم به حسابی شخصی شما واریز بشه. و یک چیز حدودی و تقریبی ما بین 90 الی 150 تومن مانده حساب برای شغل های کارمند داشته باشد لازم به ذکر است که این ته مونده و میزان گردش حساب برای شغل های آزاد و مشاغل دیگر کاملا متفاوته هستش و در کل باید تایید کننده و هماهنگ با میزان در آمد حاصل از شغلتون باشه.

2: هرگز با پاسپورت سفید برای ویزای شینگن اقدام نکنید.

شاید شما هم این جمله کلیشه ای که “( هرگز با پاسپورت سفید اقدام نکنید برای ویزای شینگن)” به گوشتون خورده، در مورد این جمله بهتر بگیم با توجه کاهش حجم ویزای صادر شده از طرف سفارت های شنگن برای ایرانی ها، معمولا افراد کم سن سال و دارائی مدارک شغلی ضعیف و سابقه سفر کم در اولویت های آخر برای دریافت ویزا از طرف کشور های حوزه شینگن قرار میگیرن،  بنابراین  توصیه میشه حتی المقدور بدون  داشتن دعوتنامه از طرف یک اورگان یا شرکت یا شخص مقیم در آن کشور اقدام نکنید یا در صورت اقدام بدون دعوتنامه در قالب یه تور VIP یا همراه با خانواده یا دوستانتان  به صورت گروهی اقدام نمایید تا از دید آفیسر ویزا توجیه بهتری برای سفر داشته باشد.

در توصیه آخر سعی کنید حتی المقدور یک یا چند ویزای و سفر به کشور هایی همچون هند، روسیه، و قبرس داشته باشد. تا از دید سفارت سفر شما جنبه توریستی و تفریحی پیدا کند وشما را به عنوتن یک توریست بشناسند.

3:هرگز گول  تبلیغاتی همچون دریافت ویزای شینگن تضمینی را نخورید مگر اینکه آن آژانس vip سفارت مورد نظر باشد.

این جمله کلیشه ای که از سو کارگزاران یا آژانس های ویزا با مضمون(ما ویزای تضمینی شینگن میتونیم براتون بگیریم یا  VIP سفارت X یا Y هستیم و روزانه N تعداد ویزا با هماهنگی میگیرم) دوستان عزیز واقعیت ماجرا از این قرار که سفارت های شنگن در ایران با موسسات و آژانس ها در ایران کامل به صورت محدود و فقط در قالب تور های تفریحی همکاری نموده یعنی هیچ همکاری صرافا در جهت صدور ویزا تک تضمینی ما بین سفارت و کارگزارن وجود ندارد به طور خلاصه سفارت ها به آژانس های معتبری که هر ساله تورهای تفریحی در آن کشور برگزار میکنند به صورت اختصاصی خدمات دریافت درخواست ویزا ارائه میدهد و پروسه رسیدگی به درخواست های متقاضیان ویزا کاملا روال عادی و قانونی خود را دارد. پس هیچ فرد یا آژانس در پروسه و تصمیم گیری نهایی در مورد ویزا شما ندارد و نخواهد داشت صراف تجربه کاری این افراد و موسسات و آژانس ها باعث شنیده شدن این کلمه ویزای تضمینی میشود. لازم به ذکر است که لیست آژانس های همکار و برگزار کننده هر کشور در سایت کنسولی آن سفارت مشخص و ذکر شده است.

شرایط دریافت ویزای شینگن برای سال 2021

4: هرگز دنبال مدارک اضافی و نا مرتبط صرفا جهت پرونده پر کنی نباشید.

جمله کلیشه دیگه که تو اینترنت من خیلی دیدم اینکه ( تا میتونید مدارک شغلی و مالی و ملکی زیاد برای ویزا شینگن ارائه بدین سفارت ها حتما مدارک زیاد خیلی مورد توجه قرار میدن) واقعیت امر اینکه دوستان عزیز سفارت های اروپایی هر کدام به نوبه خود سایت ها و الگوریتم های خاصی برای صدور ویزا شینگن برای ایرانی ها دارند و هیچ الگوریتم ثابت و همیشگی وجود ندارد با توجه به این موضوع بهترین سیاست در مورد مدارک شغلی، مالی و ملکی ارائه مدارک مرتبط و قانع کننده است.

 به طوری که از ارائه مدارک زیاد به شدت پرهیز کنید و به یاد داشته باشد که مدارک ناقص نیز به همان اندازه خطرناک است،  پس طبق لیست مدارک هر سفارت اقدام به تهیه و جمع آوری مدارک کرده و هرگز مدارک دستکاری شده و جعلی نیز به سفارت ارائه ندین و دقت داشته باشین هر چقدر مدارک سفر، مدارک شغلی و مالی شما کم ولی کاملا شفاف و موید سفر شما باشه خیلی خیلی بهتر از مدارک زیاد اما گیج کننده و گمراه کننده  از دید سفارت هستش.

5:هرگز در تایم های لو سیزن و فصل های کم سفر اقدام برای اخذ ویزا شینگن نکنید.

جمله آخری که خیلی در اینترنت درمورد تایم اقدام برای دریافت ویزای شنگن دیده میشه اینکه( سعی کنید تو عید نوروز و تابستونا برای ویزا شینگن اقدام کنید) دوستان عزیز این شاید تنها جمله درست باشه که تا حدودی درسته ولی با اضافه کردن این نکته که باز هدف و نیت شما برای سفر به منطقه شینگن و کشور مورد نظر در اولویت اول و مهتر از همه فاکتور های بعدی قرار داره  به طور مثال شما با دعوت نامه یک فرد قوی و صاحب نام برای یک بازدید مهم به اروپا دقیقا در چله زمستون سفر میکنین. در این مورد تنها سفر در تایم بد و شرایط نامناسب جوی نمیتونه دلیلی برای رد درخواست شما باشه چون هدف سفرتون مهتر از تایم اقدام کردنتونه معمولا برای سفر های باد هدف سیحات و بازدید بهتر در تایم های تعطیلات و جشن های ما ایرانی ها یا در تایم جشن سال نو میلادی اونا اقدام کنیم.

و در آخر توصیه میکنم قبل از  هرگرونه اقدام حتما اول از همه  سایت اطلاع رسانی رسمی اون سفارت  مطالعه کنین بعدش با مرکز ویزاشون تماس بگیرین و سوالاتتنو مطرح کنین تا اطلاعات دقیق تری به دست بیارین.

در آخر برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به بازگشایی سفارت ها در تهران  میتونید به لینک زیر مراجعه کنید

https://asanvisa.org/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%87%d8%a7/