تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

قبل از اینکه بخواهیم درباره تجربه زندگی در مونترال کانادا صحبت کنیم، بد نیست ابتدا ببینیم که اصلا این شهر کجاست و چه آب و هوا و موقعیت جغرافیایی دارد. مونترال شهری است که در شرقی‌ترین نقطه کانادا در استان کبک قرار دارد. جمعیت آن حدود 4 میلیون نفر و بعد از تورنتو یکی از کلان ‌شهرهای کانادا محسوب می‌شود و قطب اقتصادی استان کبک کانادا هست. مردم مونترال به زبان فرانسه صحبت می‌کنند و دارای فرهنگی اروپایی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ایران کانادا در ارتباط باشید.

ویزا های موقت کانادا در دسته بندی مختلفی قرار می گیرند و مراحل اخذ هر کدام متفاوت است. در این بخش به شرایط اخذ انواع ویزاهای کانادا می پردازیم.

اجاره روزانه خانه در تهران

مونترال یکی از قطب های فرهنگی، اقتصادی کانادا محسوب می‌شود. این شهر، طبق آمار و رضایت 94 درصدی افراد آن در رتبه‌بندی شهرهای دنیا، در زمره 50 شهر برتر جهان برای زندگی شمرده می‌شود. یکی دیگر از مواردی که شهر مونترال را خاص می‌کند، مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری زیاد آن است که همه‌ساله افراد زیادی برای سفر به این شهر اقدام می‌کنند. اگر مونترال را برای زندگی انتخاب کرده‌اید، بدانید که شهری زیبا و هیجان‌انگیز در انتظار شماست.

راه های مهاجرت به کانادا

تجربه زندگی در مونترال کانادا؛ معایب

مونترال با این‌که شهر خوب و مهمی در کانادا محسوب می‌شود، اما همانند همه شهرهای دنیا دارای نقاط منفی و معایبی نیز هست. اگر بخواهیم معایب شهر مونترال را بررسی کنیم، این نکات از همه مهم‌تر هستند:

هزینه زندگی در مونترال، به دلیل کلان‌شهر بودن آن بالاست. افرادی که تجربه زندگی در مونترال کانادا رادارند، از دشواری کار برای کسانی که زبان فرانسه را خوب فرا نگرفته‌اند صحبت می‌کنند. دیگر نکته منفی این شهر آن است که به دلیل شلوغی آن، پیدا کردن پارکینگ برای افراد، کار دشواری است. موردی که نباید از آن غافل شد این است که در شهر مونترال تعداد پزشک اندک هست و اکثر خانواده‌های این شهر برای خود پزشک خانوادگی دارند.

آشنایی با انواع ویزا برای انتخاب بهترین روش مهاجرت به کانادا

* ویزای تحصیلی: شامل ویزای دانشجویی و دانش آموزی می شود و شما بسته به نوع تحصیل میتوانید یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید.

* مهاجرت و ویزای سرمایه گذاری: دریافت این ویزا از طریق کارآفرینی و خرید بیزینس و همچنین استارت آپ امکان پذیر است. در بخش سرمایه گذاری می توانید شرکت یا موسسه ای ثبت کنید، در بخش کار آفرینی می توانید بسته به مهارتتان شغل ایجاد کنید، در بخش بیزینس با خرید یک کسب و کار می توانید ویزا بگیرید، و در بخش استارت آپ با ایده ای نو و جدید می توانید کسب و کاری راه اندازی کنید و ویزای کانادا دریافت نمایید.

* مهاجرت و گرفتن ویزا از طریق ازدواج:  شما  می توانید با یکی از شهروندان کانادایی به صورت قانونی ازدواج کنید و راهی کانادا شوید. البته به همین سادگی ها هم نیست. همسر شما در کانادا در ابتدا باید از وضعیت مالی مطلوبی برخوردار باشد و بتواند از شما حمایت مالی کند و در دومین گام باید به دولت کانادا اثبات کنید که ازدواج شما صوری نبوده و از روی عشق و علاقه ازدواج کرده اید.

* مهاجرت  و گرفتن ویزای  اسپانسرشیب: اگر شما فرزندانی در کانادا دارید که بالای 18 سال سن دارند و از تمکن مالی نیز برخوردارند می توانید از این ویزا استفاده کنید.

* مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر: اگر شما نیروی ماهری برای کار هستید و در زمینه ای که کشور کانادا به آن نیاز دارد، تخصص دارید می توانید از این روش استفاده کنید.

* مهاجرت از طریق تولد  فرزند: البته این روش بیشتر بر آینده فرزندان تاثیرگذار است و والدین بعد از 18 سالگی فرزندشان می توانند اقامت بگیرند.

راه های مهاجرت به کانادا