یکی از مزیت های مسافرت به کیش وجود داشتن امکانات تفریحی و رفاهی متنوع می باشد که بیشتر سلایق را شامل می شود. جاهای تفریحی کیش، که اوقات به یاد ماندنی و پر از هیجان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. تفریحات غیر آبی بهترین انتخاب برای کسانی است که به دلایلی به شنا و تفریحات دریایی علاقه ندارند و دنبال هیجانات در خشکی می باشند.

قیمت بلیط تفریحات غیر آبی کیش چقدر است؟

قیمت تفریحات غیر آبی کیش

در سفر به کیش بیشترین هزینه برای تفریحات انجام می شود. از این رو دانستن قیمت بلیط تفریحات غیر آبی کیش سبب می شود تا برنامه ریزی دقیقی برای سفرتان داشته باشید.

پارک دلفین های کیش ۷۷۰ هزار تومان
پارک برفی پنگوئن ۷۰۰ هزار تومان
تم پارک ژوراسیک ۴۹۰ هزار تومان
تله کابین ۳۳۰ هزار تومان
بانجی جامپینگ ۱میلیون ۱۰۰ هزار تومان
ایربگ کیش ۳۵۰ هزار تومان
جایرو کوپتر ۱ میلیون ۹۰۰ هزار تومان
سافاری کیش ورودی ۲۵ هزار تومان
جنگ های شبانه حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰هزار تومان
اتاق فرار ۱۵۴ هزار تومان
پاراگلایدرکیش ۷۰۰ هزار تومان

معرفی تفریحات غیر آبی کیش

از جمله محبوب ترین و بهترین تفریحات غیر دریایی کیش، سافاری کیش، پرش آزاد و جایروکوپتر می‌باشد که در ادامه مقاله به معرفی هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت. مهم ترین نکته تفریحات غیر آبی، امنیت بالا، عدم نیاز به آموزش در بیشتر موارد و هزینه مناسب آن نسبت به تفریحات آبی در کیش است.

علاوه بر جاهای دیدنی و تفریحات هیجانی، تفریحات دیگری نیز مانند شهربازی هایلند، بازدید از دلفین ها، تم پارک سنتر، جنگ ها و… وجود دارد که مسافران این جزیره می‌توانند آن‌ها را امتحان کنند. به غیر از این تفریح ها می توانید تفریحات آبی کیش را هم امتحان کنید و حسابی هیجانتان را بالا ببرید.

پارک دلفین های کیش

مجموعه پارک دلفین‌های کیش افزون بر دلفیناریوم، قسمت های دیگری مثل باغ پرندگان، آمفی‌تئاتر و تونل آکواریوم آب شور نیز می‌شود که ابتدا از باغ پرندگان و سپس از دلفیناریوم دیدن خواهید ‌کرد. مشاهده نمایش این جانداران زیبا و منحصربه ‌فرد از نزدیک، یقینا تجربه‌ای دلچسب خواهد بود. شو های موجود در پارک دلفین ها کیش توسط مربیان حرفه‌ ای کنترل و اجرا می‌شود و موسیقی‌های شاد همراه با نمایش‌ها هیجان آن را چندین برابر می‌کند.

پارک برفی پنگوئن

اگر تفریح خنک و هیجانی می خواهید و در جزیره کیش هستید حتما پارک برفی پنگوئن کیش را تجربه کنید. این پارک دارای برف مصنوعی می باشد و امکاناتی زیادی مثل سر خوردن بر روی برف ، کولاک و … را برای تفریح فراهم کرده است.

پارک برفی پنگوئن

پارک ژوراسیک

تم پارک سنتر کیش در سال ۱۴۰۰ شروع به فعالیت کرده است و دو قسمت دارد یکی از آن ها پارک ژوراسیک و پارک جادویی (مجیک) می‌باشد. در تم پارک مجیک با مجموعه‌ای از حیوانات متحرک ماقبل تاریخ مواجه می‌شوید که برای هر کودک و نوجوانی جذابیت دارد و قسمت های مختلفی نظیر بخش نقاشی‌های سه بعدی، بخش آینه‌ها، اتاق سلفی، اتاق‌های وارونه، اتاق پرسپکتیو، اتاق خواب دیواری و قسمت black light را دارد.

شهربازی های کیش

تفریحات برای کودکان در سفر، به‌ تنهایی یک چالش حساب می شود. شهربازی‌هایی که در کیش وجود دارند می توانند از تفریحات کیش برای کودکان باشند حتی والدین هم می توانند در این مکان ها تفریح کنند. همه شهربازی‌های موجود در جزیره سرپوشیده هستند مانند شهربازی های گرینلند، هایلند، کوروش، کیدزلند و شهربازی و پارک بادی کیش.

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ با داشتن دو سکوی ۴۰ و ۶۰ متری انجام می‌شود؛ اما فقط افرادی می‌توانند سکوی ۶۰ متر را امتحان کنند که تجربه استفاده از سکوی ۴۰ متری را داشته باشند. در این تفریح هیجانی توسط یک طناب فنردار از روی سکو به‌سمت زمین سقوط آزاد می‌کنید که به‌دلیل رعایت استاندارد های ایمنی، از هر نظر تفریح ایمنی است. کلوپ جاذبه، تنها مرکز بانجی جامپینگ کیش است.

بانجی جامپینگ کیش

تله کابین کیش

تله کابین، از جذاب ترین تفریحات غیر آبی کیش که امکان گردش و سیاحت در کنار آب‌های خلیج فارس از ارتفاع ۳۰ متری را محیا می کند. مسیر رفت و برگشت ۳ کیلومتری بر روری ساحل که از میکامال آغاز شده و تا اسکله تفریحی بزرگ ادامه می یابد. معماری بی نظیر تله کابین کیش، مهمترین ویژگی تمایز آن از نمونه ‌های مشابه است.

به عنوان مثال سیستم سایشی و گرمایشی، که امکان استفاده از آن را در هر فصل و هر ساعت محیا می‌کند. در مسیر رفت و برگشت شاهرمد ۲۰ کابین معمولی و ۲ کابین VIP با امکانات ویژه هستیم. اگر به دنبال خاص ترین تفریح غیر آبی کیش هستید، تله کابین یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شماست.

تفریحات پارک سافاری کیش

مجموعه بزرگ سافاری کیش، تنها محدود به سافاری نیست و شامل ۲۵ آیتم مختلف جذاب و هیجان‌انگیز است. اگر عاشق تجربه هیجان و دوست دار آدرنالین بالا هستید، گردش با تویاتا لندکروز در مسیرهای صعب العبور و صحراهای جزیره را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از دیگر تفریحات این پکیج ۲۵ آیتمه، می‌توان به موتور چهارچرخ اشاره کرد که تجربه ‌ای متفاوت از موتور‌سواری در پیچ و خم پیست خاکی را برای شما رقم می‌زند. این آیتم قابل استفاده برای برای همه افراد بالای ۱۶ سال است. در پارک سافاری گزینه‌های تفریحی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده که از جذابترین آنها می‌توان به گردش با موتور ۵۰cc در پیست اشاره کرد.

بانجی شوتینگ کیش

افراد بالای ۱۵ سال که به دنبال هیجان‌انگیز ترین تفریحات کیش هستند، بانجی شوتینگ، همان چیزی است که می خواهید. با تجهیزات مخصوص از روی زمین به وسیله ۲ عدد کش بانجی، به دو دکل ۱۵ متری متصل شده و توسط موتور در زاویه افقی کشیده و در نقطه مشخص رها می شوید هیجان وصف ناپذیر پرتاب تا ارتفاع ۶۰ متری از سطح زمین را تنها با بانجی اسلینگ شات کیش تجربه خواهید کرد. استفاده از این تفریح غیر آبی در صورت دارا بودن شرایط سنی، قد و وزن، برای همه افراد هیچ ‌گونه محدودیتی ندارد.

پاراگلایدر کیش

پاراگلایدر هم از تفریحات غیرآبی کیش با هیجان زیاد است و امکان پرواز در آسمان را به شما می دهد که این بار از زاویه دیگری به مشاهده ی زیبایی های کیش بنشینید. شما می توانید سراغ این تفریح بروید و تنها با کمک یک چتر در آسمان کیش به پرواز در آیید. شاید تفریح پاراگلایدر در ظاهر ورزشی پیچیده و سخت به نظر برسد اما هر فردی با کمی تمرین می تواند به راحتی برای یک بار آن را تجربه کنند. البته که در تمام مدت مربی حرفه ای در پرواز با شما همراه خواهد بود. شما می توانید به مدت ۱۰ دقیقه در آسمان پرواز را تجربه کنید و در ساحل جزیره فرود بیایید.

پاراگلایدر کیش

جایروکوپتر

جایرو کوپتر از لاکچری ترین و ایمن ترین تفریحات هوایی با ظرفیت دو نفر ( خلبان و سرنشین) است. مسیر حرکت این ، در امتداد ساحل جزیره است و مدت این گردش از زمان تیک ‍‌آف تا زمان فرود ۱۲ دقیقه است. اگر به دنبال تفریحی با هیجان و آدرنالین بالا هستید، جایروکوپتر را در فهرست تفریحات خود قرار دهید.

جنگ های شبانه کیش

جنگ های شبانه کیش جزء تفریحات محبوب کیش می باشند که مخاطبان این شوها، خانواده ها هستند. جنگ های شبانه با اجرا کردن استند آپ کمدی های خنده دار، اجرای موسیقی و شعبده بازی خنده را به شما هدیه می دهند و از غم وغصه شما را دور می کنند.