تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

آیا شما هم قصد سفر به دبی را دارید و نگران هزینه ی سفر هستید؟ زمانی که اسم سفر به دبی می آید همه می دانند که باید بودجه زیادی را برای این سفر در نظر بگیرند. اقامت چند روزه در هتل های 5 ستاره لوکس دبی و ترانسفر در دبی، عمده هزینه ی سفر را دربرمی گیرد که شما می توانید با اقامت در هتل 3 ستاره دبی هزینه های خود را به طور چشمگیری کاهش دهید و به نسبت، امکانات قابل قبولی را دریافت کنید. اگر شما هم نمی دانید که کدام هتل در دبی 3 ستاره است تا انتها با ما همراه باشید. ما در این مقاله از دبی باما 8 هتل سه ستاره دبی را که در میان گردشگران ایرانی محبوب هستند را معرفی کرده ایم.

معرفی8 تا از بهترین هتل های 3 ستاره دبی

معرفی بهترین هتل های 3 ستاره دبی

اجاره روزانه خانه در تهران
  1. هتل آیبیس سنترال وان دبی

هتل آیبیس بهترین هتل 3 ستاره دبی است که در خیابان شیخ زاید و در نزدیکی مرکز نمایشگاه های بین المللی قرار دارد.

در رستوران بین المللی این هتل انواع غذاهای ملل سرو می شود. همچنین سالن بدنسازی، استخر، سرویس اینترنت رایگان، اتاق جلسات و پارکینگ از امکانات این هتل می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی های این هتل این است که در نزدیکی مرکز خرید دبی، ساحل زیبای جمیرا و برج خلیفه قرار دارد که تور دبی در برج خلیفه را میتوانید از سایت دبی باما تهیه کنید.همچنین مسافران می توانند با استفاده از سرویس رایگان به راحتی به مرکز خرید و ساحل رفت و آمد کنند.

مسافران در هتل ایبیس وان امکانات خیلی بهتری نسبت به هزینه ایی که می پردازند، دریافت می کنند همین امر موجب شده است که این هتل نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، مرکز تجاری، ناحیه مرکز تجاری

  1. هتل نیهال

یکی از هتل های سه ستاره ی دبی، هتل نیهال است. این هتل برای کسانی که به خرید علاقه دارند، اقامتگاه مناسبی است زیرا دسترسی آسان به مرکز خرید سیتی سنتر دیره و مرکز خرید الغریر دارد.

هتل نیهال دبی دارای رستورانی با فضای آرام است که انواع غذاهای محلی و بین المللی را با کیفیتی عالی ارائه می دهد. همچنین در سالن بار این هتل انواع نوشیدنی های مجاز و غیر مجاز و خوراکی های سبک و متنوع وجود دارد.

باشگاه بدنسازی و استخر روباز، از جمله بهترین امکانات هتل نیهال محسوب می شود. از امکانات تفریحی دیگر این هتل می توان به سونا، جکوزی، سالن ماساژ نیز اشاره کرد. هتل نیهال با توجه به امکاناتی که دارد جزو بهترین هتلهای 3 ستاره دبی به شمار می رود.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان آل مختوم

  1. هتل لوندر دبی

هتل لوندر دبی

هتل لوندر در مرکز شهر دبی قرار دارد. از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز و تراس آفتاب که در پشت بام این هتل قرار دارد اشاره کرد. این هتل دارای دو رستوران است که در یکی از رستوران ها غذای مکزیکی و در دیگری غذاهای بین المللی سرو می گردد.

هتل لوندر فقط 10 دقیقه تا ایستگاه الریگا فاصله دارد. این هتل دسترسی خوبی به برخی مراکز تجاری از جمله مراکز خرید دیره دارد.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان الجزیره

  1. هتل میفر دبی

هتل میفر در منطقه دیره قرار دارد. این هتل سه ستاره به بسیاری از جاذبه های گردشگری و توریستی دبی مانند برج ساعت، مرکز خرید الغریر، مرکز خرید سیتی سنتر دیره، زمین گلف دبی و دیگر جاذبه های دیدنی شهر دبی نزدیک می باشد.

رستوران های بین المللی این هتل برای تمام ذائقه ها غذاهای لذیذ و خوشمزه سرو می کند و همچنین شما می توانید در سالن بار هتل میفر دبی از انواع نوشیدنی ها لذت ببرید.

امکانات تفریحی این هتل شامل استخر روباز، سالن ورزشی مجهز، سالن اسپا، سونا خشک و بخار، دیجی و کلوپ شبانه می باشد.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، رگا آل بوتین

  1. هتل سان اند سندز

هتل سان اند سندز

هتل سان اند سندز که در خیابان الریگا در منطقه دیره دبی قرار دارد، یکی از بهترین هتلهای سه ستاره دبی است. این هتل به اماکن دیدنی، تفریحی و مراکز خرید مانند مرکز خرید الغریر دسترسی راحتی دارد.

از امکانات تفریحی این هتل می توان به کلوب های شبانه ای که در هتل برگزار می شود، اشاره کرد. در کلوب های مختلف این هتل انواع غذاهای هندی، عربی و آفریقایی با موسیقی زنده عرضه می شود.

در این هتل سه ستاره امکانات تفریحی دیگری ازجمله باشگاه بدنسازی، استخر، سالن اسپا، حمام ترکی و سونا برای تفریح و رفاه حال مسافران وجود دارد. استخر این هتل در پشت بام واقع شده است که در بار کنار استخر می توانید انواع نوشیدنی ها و اسنک ها را سفارش دهید.

آدرس: امارات متحده، دبی، منطقه دیره، نزدیک برج ساعت

  1. هتل ارکید

هتل ارکید در شهر دبی و در منطقه دیره قرار گرفته است که نزدیک به مراکز خرید بسیاری است. این هتل تا مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.

در هتل ارکید همه ی امکاناتی که برای یک اقامت راحت نیاز است را فراهم کرده است. صبحانه در بوفه هتل سرو می شود. رستوران های هتل انواع غذاهای لذیذ را در سه وعده سرو می کند. اگر قصد دارید که در اتاق خود غذا میل کنید می توانید در هر 24 ساعت از شبانه روز از روم سرویس استفاده کنید. همچنین در هتل ارکید بارهایی برای صرف انواع نوشیدنی و اسنک وجود دارد.امکانات تفریحی این هتل شامل سالن تناسب اندام، استخر، سالن اسپا و ماساژ می باشد.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، دوربرگردان الریگا، نزدیک برج ساعت

  1. هتل روو داون تاون

هتل روو داون تاون

هتل روو داون تاون در شهر دبی و در نزدیکی برج خلیفه و دبی مال قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی تا این هتل تنها 20 دقیقه فاصله دارد و نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل، ایستگاه برج خلیفه است. نزدیکترین جاذبه های گردشگری شهر دبی به این هتل 3 ستاره، آب نمای دبی و آبشار کانال آبی است.

مهمان ها می توانند از صرف غذا در رستوران های این هتل لذت ببرند. همچنین نوشیدنی های متنوع در بار این هتل سرو می شود. این هتل دارای استخر روباز و تراس آفتاب گیر است. از دیگر امکانات بهترین هتل سه ستاره دبی می توان به اینترنت رایگان، سالن ورزشی 24 ساعته و سالن بازی نیز اشاره کرد.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، منطقه زعبیل

  1. هتل راو هلث کر سیتی

هتل راو هلث کر سیتی یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در دبی است که به برج خلیفه بسیار نزدیک است. این هتل به دلیل آنکه در موقعیت مناسبی قرار دارد، امکان بازدید از بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی مانند قاب دبی، برج خلیفه و دهکده سنتی و مراکز خریدی نظیر مرکز خرید وافی، مرکز خرید الغریر را برای مهمانان فراهم کرده است.

امکانات تفریحی این هتل 3 ستاره شامل استخر روباز، سالن بدنسازی، اینترنت رایگان و… می باشد. همچنین شما می توانید در رستوران های بین المللی این هتل غذاهای ملل مختلف را میل کنید.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، منطقه عود میثاء

ما در این مقاله از دبی باما، 8 تا از بهترین هتل های 3 ستاره دبی را معرفی کردیم تا شما بتوانید برای یک اقامت کوتاه، هتلی مناسب و با بهترین امکانات را انتخاب کنید و هزینه ی اقامت خود را کاهش دهید. همچنین شما می توانید با مراجعه و خرید از سایت دبی باما از قیمت بلیط تفریحات دبی اطلاع پیدا کنید و هزینه های تفریح خود را نیز به صرفه تر کنید. زیرا سایت دبی باما بلیط تفریحات دبی را با کمترین قیمت و ارزان‌تر از همه جا به مشتریان ارائه می دهد.