تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پارک آبی آکوا مارین استانبول مکانی است که به ما ثابت می‌کند در یک سفر فقط نباید به گشت و گذار در آثار تاریخی بپردازید. بخش عمده‌ای از سفر هم می‌تواند صرف تفریحات ورزشی هیجان انگیز شود. مخصوصا اگر کودکی همراه شما هست یا اگر جوان هستید. قطعا رفتن به یک پارک آبی را نسبت به دیدن یه موزه قدیمی ترجیح میدهد. با هم اقلیم همراه باشید.

پارک آبی آکوا مارین استانبول

قطعا تفریحات آبی، یکی از لذت بخش‌ترین تفریحات مخصوصا برای ایرانی‌ها می‌باشد. کشور توریستی ترکیه، به خوبی در تامین و ساخت انواع تفریحات آبی تخصص دارد، به طوری که این کشور، پر است از پارک‌های آبی و تفریحات موج‌سواری و کشتی و….همراه شما هستیم با یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و تفریحی استانبول؛این بار پارک آبی آکوا مارین.

اجاره روزانه خانه در تهران

پارک آبی آکوا مارین

آشنایی با پارک آبی آکوا مارین

پارک آبی آکوا مارین در 12 می سال  1999 در منطقه بویوک چکمجه استانبول واقع شد. این پارک سرسره های متنوع و هیجان انگیز زیادی از جمله سرسره های سرعتی، هیجانی و تفریحی را داراست. البته شما می‌توانید از استخر موج هم برای استراحت و ماندن طولانی مدت در آب استفاده کنید. وسایل بازی در آب، استخر کودکان، کف پارتی هم از دیگر امکانات جذاب این پارک آبی می‌باشد.

پارک آبی آکوا مارین گنجایش سه هزار نفری دارد و به دلیل رو باز بودن، ساعات فعالیت آن در طی سال متفاوت می‌باشد. این پارک آبی در زمستان تعطیل بوده و اغلب فعالیتش را در ماه اردیبهشت آغاز کرده و تا شهریور و مهر ادامه می‌دهد.

پارک آبی آکوا مارین استانبول

ساعت دسترسی به پارک آبی آکوا مارین

آکوا مارین، همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 19 پذیرای گردشگران می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای لذت بردن از پارک آبی آکوا مارین ساعات قبل از ظهر را انتخاب کنید تا شلوغی، مانع تفریح شما نشود.

هزینه بلیط پارک آبی آکوا مارین

  • هزینه ورود به پارک آبی برای افراد متفاوت است که به صورت زیر می‌باشد:
  • هزینه بلیط برای آقایان: 60 لیر (یکشنبه‌ها: 70 لیر)
  • هزینه بلیط برای خانم‌ها: 45 لیر (یکشنبه‌ها: 55 لیر)
  • هزینه بلیط برای کودکان (5 تا 12 سال): 30 لیر (یکشنبه‌ها: 33 لیر)
  • هزینه بلیط برای کودکان 0 تا 4 سال: رایگان

امکانات پارک آبی آکوا مارین

به جز سرسره ها و تنوع وسایل تفریحی این پارک آبی، رختکن و کمد لباس یکی از ویژگی‌های خوب این پارک آبی است. سرویس بهداشتی، حمام آفتاب، کافه، بار و رستوران از دیگر امکانات آکوا مارین می‌باشد که تفریح شما را تکمیل می‌کند.

پارک آبی آکوا مارین

نکات دیگر:

  1. پارک آبی آکوا مارین تفریحی مناسب برای خانواد ها محسوب میشود؛ سرسره های مختلف با سطح هیجان متوسط و همچنین سرسسره های مخصوص کودکان این امکان را به شما می‌دهد تا با فرزندانتان با خیال راحت تفریح کنید و لذت ببرید.
  2. این پارک آبی قابلیت خرید آنلاین بلیز را ندارد و برای ورود می‌بایست بلیط را به صورت حضوری خریداری کنید.
  3. سرویس های رایگان پارک آبی آکوا مارین در سطح شهر مخصوصا میدان تکسیم وجود دارد و شما را در طی روز به صورت رایگان به این پارک می‌برند.
  4. پارک آبی آکوا مارین رو باز بوده و در فصول سرد سال تعطیل می‌باشد. پس بهتر است پیش از تصمیم گیری و برنامه ریزی از فعالیت آن مطمئن شوید. برای اطمینان می‌توانید از مسئول اطلاعات هتل و بومیان شهر سوال بپرسید و یا با شماره تلفن (20 28 882 212 90+) تماس بگیرید.
  5. اگر قصد انجام تفریحات آبی دارید لوازم ضروری مانند مایو، حوله و …. را فراموش نکنید چرا که مجبور خواهید شد آن‌ها را چند برابر قیمت اصلی در آنجا خریداری کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به استانبول  یا دیگر شهرهای توریستی دنیا را دارید را مراجعه به صفحه راهنمای سفر سایت هم اقلیم،از تمامی نکات مهم برای سفر آگاه شوید.

پارک آبی آکوا مارین استانبول روی نقشه