تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل پارمیس کیش یکی از راحت‌ترین هتل‌هایی است که در طول مدت اقامتتان در این جزیره زیبا می‌توانید روی امکانات مطلوبش حساب کنید. اگر برای انتخاب هتل پارمیس به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، پس با هم اقلیم در ادامه مطلب همراه باشید.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس هتلی 5 ستاره و مجلل در جزیره کیش است. این هتل به دلیل داشتن امکانات متنوع  و با کیفیت بالا همواره مورد توجه گردشگران کیش بوده است. همچنین نزدیکی آن به برخی از جاذبه های گردشگری به محبوبیت آن افزوده است. این هتل در سال 1385 در زمینی به مساحت 17500 متر مربع احداث شد. و با نمای خاصی که برای ان طراحی کرده اند از بیشتر نقاط جزیره قابل تشخیص است. اما شما هم منتظرید ببینید که این هتل چه امکاناتی دارد؟ پس درهای آن را به رویتان باز می‌کنیم.

اجاره روزانه خانه در تهران

هتل پارمیس کیش1

اتاق های هتل پارمیس کیش

این هتل در مجموع دارای 152 اتاق و 14 سوئیت در 7 طبقه است که امکانات خوب و کاملی را در اختیار مسافران و گردشگران می‌گذارد. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به وجود سیستم تهویه مطبوع، میز مطالعه، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون و … اشاره کرد. اتاق‌های هتل پارمیس کیش شامل اتاق دو تخته رو به دریا، اتاق دو تخته رو به جزیره، اتاق سه تخته رو به دریا و رو به جزیره، سوئیت یک خوابه و دو خوابه رو به دریا و دو پنت هاوس ویژه عروس و داماد می‌باشد.

هتل پارمیس کیش

امکانات هتل پارمیس کیش

  • اینترنت بیسیم
  • استخر شنا
  • تلوزیون
  • کافی شاپ
  • تهیوه مطبوع
  • مرکز تناسب اندام
  • تاکسی و کرایه ماشین
  • رستوران

از جمله امکانات هتل پارمیس کیش می‌توان به اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، فروشگاه، خشکشویی، صدنوق امانات، خودپرداز، سیستم اعلام حریق و پارکینگ اشاره کرد. اگر دوست دارید در جزیره کیش رانندگی کنید می‌توانید از این هتل ماشین‌های لوکس کرایه کنید.

امکانات تفریحی هتل پارمیس نیز شامل استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، باشگاه بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و سالن بازی‌های کامپیوتری می‌باشد. یکی از موارد مهم در هتل پارمیس کیش برخورد بسیار محترمانه پرسنل آن است.

رستوران های هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس رستوران‌های متنوعی را برای راحتی مسافران در نظر گرفته است. افراد می‌توانند در رستوران اصلی هتل و سفره خانه آن انواع غذاهای ایرانی، سنتی و دریایی را سفارش دهند. اگر به اسپاگتی، پاستا و غذاهای ایتالیایی علاقه دارید می‌توانید به خانه اسپاگتی هتل پارمیس سری بزنید و از خوردن غذاهای ایتالیایی لذت ببرید.

هتل پارمیس کیش

همچنین وجود یک کافی شاپ زیبا با محیطی آرام می‌تواند یکی از امکانات بسیار خوب این هتل محسوب شود.

آدرس و دسترسی های اطراف هتل پارمیس

این هتل در میدان پردیس قرار دارد و دسترسی مناسب به مراکز خرید از جمله مرکز خرید پردیس از مزیت‌های آن است. فراموش نکنید که اگر هتل پارمیس را برای اقامت انتخاب کنید می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری مانند پارک ساحلی مرجان، پلاژ بانوان، کشتی یونانی و کارتینگ جزیره کیش بازدید کنید.

آدرس  استان هرمزگان، کیش، روبه روی بازار پردیس، میدان پردیس

تلفن: 076 4446 8633