تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

جاهای دیدنی کیش به قدری زیاد و جذاب هستند که ممکن است در سفر به کیش نتوانید از همه آن ها بازدید کنید. رستوران‌ها، مراکز خرید، شهربازی و از همه مهم تر تفریح های آبی جزیره کیش از جمله مواردی است که هر گردشگری را عاشق آن می‌کند.امروز در مجله گردشگری هم اقلیم به یکی از دیدنی های این جزیره زیبا می‌پردازیم که در بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است و تقریبا همه گردشگران در سفر به کیش از آن بازدید می‌کنند. در ادامه همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید.

آشایی با دلفیناریوم کیش

پارک دلفین کیش، اولین مجموعه تفریحی دلفیناریوم در ایران می‌باشد که همانطور که گفتیم یکی از مقاصد محبوب گردشگران در جزیره کیش نیز به حساب می‌آید.

اجاره روزانه خانه در تهران

در ابتدا که وارد دلفیناریوم کیش می‌شوید، با محیطی به مساحت 100 هکتار رو به رو می‌شوید. فضای سرسبز و وسیع منطقه ورودی قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. پوشش گیاهی بسیار زیبا با انواع و اقسام درختان و گیاهان که در هیچ کجای ایران نظیر ندارند. پارک دلفین کیش در فضایی پوشیذه از انواع گیاه قرار گرفته است. 100 گونه طبیعی از جمله هزاران درخت نخل، کهور، بنجامین، انواع کاکتوس، تکوما، نوفیلد، کندکارپوس، لور و آکاسیا تنها بخشی محدود از تنوع گیاهی آمریکایی آفریقایی چارک دلفیت کیش می‌باشد.

پارک دلفین کیش

در این پارک شاهد حیوانات دریایی از جمله پنگوئن ، گراز دریایی ، شیر دریایی ، دلفین ، گربه دریایی و … خواهید بود.

دلفین های تربیت شده که با مربیان مجرب خود بازی می‌کنند و حرکات نمایشی را اجرا می‌کنند واقعا روحیه شما را شاد کرده و باعث می‌شوند سفری به یاد ماندنی داشته باشید.پارک دلفین کیش یکی از بهترین جاهای کیش برای عکاسی و ثبت خاطرات شیرین است که در آن می‌توانید با دلفین ها و سایر حیوانات عکس بگیرید.

یکی از برنامه هایی که قرار است در آینده در دلفیناریوم کیش اتفاق بیافتد امکان شنا با دلفین های تربیت شده است که بدون شک برای همه گردشگران جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

باغ پرندگان در پارک دلفین های کیش

در بخش هایی دیگر از پارک دلفین کیش یا همان دلفیناریوم کیش با مرکز نگهداری پرندگان مواجه می‌شوید. این مکان را می‌توان اصلی ترین مرکز نگهداری پرندگان در ایران دانست. این فضا شامل 10 هزار پرنده در 60 گونه مختلف می‌باشد که میتوانید از تماشای ان ها لذت ببرید.

نکته جالب برای گردشگران این است که امکاناتی بی همتا مانند جنگل باران های مصنوعی، باغ پروانه ها و کوه های آتش فشان هم اکنون در این مجموعه در حال ساخت می‌باشند که بزودی افتتاح خواهد شد و پذیرای گردشگران می‌باشند.

باغ پرندگان کیش

تفریحات و امکانات پارک دلفین کیش

به غیر از مواردی که در بالا گفته شد چیزهای جالب دیگری هم در این مجموعه وجود دارد که برای هر کسی جذاب خواهد بود.از تفریحات و امکانات دیگری که در دلفیناریوم کیش وجود دارد می‌توان به غواصی ، آمفی تئاتر ، سفره خانه سنتی ، رستوران ، کافی شاپ و … اشاره کرد.

عکس پارک دلفین کیش

امکانات و تفریحات دلفیناریوم کیش در مجموع عبارتند از : باغ پرندگان ، فضای سبز ، آمفی تئاتر ، رستوران ، کافی شاپ ، سفره خانه سنتی ، اتوبوس قطاری ، غواصی ، کلاسیک شو

حالا که با این مجموعه بی نظیر آشنا شدید قطعا متوجه هستید که پارک دلفین کیش یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش است که می ‌تواند بیش از نیمی از روز شما را سرگرم کند و روز شما را خاطره انگیز کند.پشنهاد می‌کنیم در کنار خانواده به این مجموعه رفته و روز خاطره انگیزی را در آن بگذرانید.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را از دست ندهید:

بلیط پارک دلفین کیش

برای بازدید از دلفیناریوم کیش نیاز به بلیط دارید.بهترین روشی که می‌توانید بلیط این مجموعه را تهیه کنید روش خرید اینترنتی است که بدون استادن در صف و نگرانی از تمام شدن بلیط انجام می‌شود.به این نکته توجه کنید که بلیط این مجموعه شامل امکانات دیگر مانند غواصی و رستوران ها نمی‌شود و برای استفاده از آن ها باید هزینه جداگانه بپردازید.

قیمت بلیط پارک دلفین کیش به ازای هر نفر 414,000 تومان می‌باشد.

دلفیناریوم کیش

مالک پارک دلفین‌های کیش

احتمالا برای شما سوال شده باشد که مالک مجموعه پارک دلفین های کیش چه کسی است؟ آقای حسین ثابت از سرمایه داران بزرگ کیش و مالک قبلی هتل داریوش کیش مالک این پارک بوده اند اما در سال 1393 این مجموعه توسط آقای سید عبدالرضا موسوی مالک شرکت هواپیمایی زاگرس خریداری شد و همچنان زیر نظر ایشان اداره می شود.

قوانین پارک دلفین کیش

بلیط برای نوزادان زیر 2 سال رایگان است.

بلیط برای کودکان 2 تا 4 سال نیم بها بوده و به صورت حضوری می‌توان تهیه کرد.

همراه داشتن دوربین های نیمه حرفه ای و حرفه ای ممنوع است.

همراه داشتن کالسکه در مجموعه ممنوع است.

دسترسی به دلفیناریوم کیش

آدرس : جزیره کیش ، پارک دلفین

ساعت کار : همه روزه از ساعت 18 الی 20:30

تلفن : 4445237-0764