تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

میکامال کیش یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری و تفریحی در استان هرمزگان و در جزیره کیش شناخته می‌شود که به‌دلیل برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی بسیار، امروزه مورد توجه اکثر گردشگران قرار گرفته است. مجتمع تجاری و تفریحی میکامال در اسفند ماه سال 1398 افتتاح شد که مساحت این مجموعه به بیش از 190 هزار مترمربع می‌رسد. مجموعه میکامال در 7 طبقه بنا گردیده که 5 طبقه آن شامل مجموعه بازی و تجاری و دو طبقه آن شامل پارکینگ مسقف می‌شود. بازدید از مجموعه میکامال برای تمام عموم آزاد است؛ تنها کافیست از قبل بلیط‌های لازم را برای تفریحات این مجموعه را تهیه کنید. همراه با مجله گردشگری هم اقلیم باشید.

مشخصات میکامال کیش

میکامال کیش مجموعه‌ای تجاری و تفریحی در استان هرمزگان و در جزیره کیش است. مساحت کلی این مجموعه حدودا به 190 هزار مترمربع می‌رسد؛ که به عنوان بزرگ‌ترین پروژه تفریحی و تجاری کیش شناخته می‌شود. میکامال کیش به سه قسمت کلی تقسیم شده که شامل پارکینگ، امکانات تفریحی و امکانات رفاهی می‌شود. در حدود 15 هزار مترمربع از این مجموعه به امکانات تفریحی اختصاص داده شده است. این مجموعه در 7 طبقه بنا گردیده که هر کدام از این طبقات از بخش‌های مختلفی ساخته شده‌اند.

اجاره روزانه خانه در تهران

مجموعه میکامال کیش

آشنایی با تفریحات کیش:

امکانات تفریحی میکامال کیش

مجموعه میکامال از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین امکانات تجاری و تفریحی برخوردار است که چشم هر گردشگر را به خود جذب می‌کند. از مهم‌ترین و جذاب‌ترین امکانات تفریحی در این مجموعه می‌توان به تله کابین، جنگل بارانی، تونل باد، آکواریوم، مجتمع سینمایی، شهر عجایب، دنیای اکتشاف، سالن پاتیناژ، دیجیتال گلف، سالن بولینگ، شهر کودکان، ماساژ درمانی، باشگاه بدنسازی و… اشاره کرد.

تله کابین میکامال کیش

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات در مجموعه میکامال کیش تله کابین نام دارد. بسیاری از افرادی برای تجربه این سوار شدن در این تله ‌کابین جذاب به مجموعه میکامال مراجعه می‌کنند. برای بازدید از این تله کابین می‌بایست به طبقه چهارم این مجتمع مراجعه نمایید. کابین‌های میکامال از طبقه چهارم تا اسکله در حال رفت‌و‌آمد هستند که این مسیر چشم‌نواز زیبایی از سواحل خلیج ‌فارس را برای گردشگران به نمایش می‌گذارد. فاصله تقریبی مجموعه تجاری و تفریحی میکامال تا پایان اسکله 3 کیلومتر است که با استفاده از تله کابین می‌توانید این مسیر را کم‌تر از 20 دقیقه طی کنید.

بخش تله کابین امکانات ویژه‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، نمایشگرهای پخش کننده و… اشاره کرد. کابین‌های این بخش به چند دسته کلی تقسیم می‌شوند که شامل کابین‌های دو نفره، کابین‌های ویژه و کابین‌های خانوادگی می‌شوند. کابین‌های ویژه از امکانات بهتری نسبت به کابین‌های معمولی برخوردار هستند. کابین‌های ویژه امکاناتی چون اینترنت، رایانه دستی، سیستم پخش موسیقی و… دارند.

تله کابین میکامال کیش

جنگل بارانی میکامال کیش

از قسمت‌های هیجان‌انگیز این مجتمع می‌توان به جنگل مصنوعی آن اشاره کرد که محیط آن کاملا شبیه جنگل‌های بارانی واقعی است. زمانی که وارد این مکان می‌شوید شاهد انواع گونه‌های گیاهی با درختان بلند خواهید بود که حس و حال یک جنگل طبیعی را به شما القا می‌کند. برای رفتن به جنگل بارانی می‌توانید به طبقه دوم مجموعه میکامال مراجعه نمایید.

جنگل بارانی همانند جنگل‌های واقعی از راه‌های باریک و پرپیچ‌ و خمی تشکیل شده که شما را از بین انواع گونه‌های گیاهی و درختان عبور می‌دهد تا به وسط جنگل برسید. یکی از مزیت‌های این جنگل مصنوعی داشتن آ‌ب‌پاش‌های مختلف برای اجرای باران است که شما باید هر لحظه منتطر باران در این جنگل زیبا باشید.

جنگل بارانی میکامال کیش

بیشتر بخوانید:

تونل باد میکامال کیش

یکی از سرگرمی‌های مهیج در میکامال کیش تونل باد نام داشته که هر کسی جرات امتحان کردن این بازی را ندارد. اگر شما نیز به پرواز کردن علاقه‌مند هستید، قطعا استفاده از تونل باد بهترین موقعیت برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید افرادی که دچار بیماری‌های قلبی یا استرسی هستند، می‌بایست از انجام این بازی خودداری کنند.

تکنولوژی که در این بخش به کار رفته بسیار ویژه و منحصربه‌فرد است، زیرا در این بخش یک فرد بالغ به‌راحتی روی هوا معلق می‌ماند. تونل باد از یک استوانه بزرگ به طول 9 الی 12 متر به وجود آمده که جنس این استوانه از شیشه است و شما می‌توانید به‌راحتی محیط بیرون را بنگرید. طول این تونل باد از طبقه اول تا طبقه چهارم بوده که متقاضی می‌تواند این ارتفاع را در تونل پرواز کند.

تونل باد میکامال کیش

آکواریوم میکامال کیش

از مهم‌ترین تفریحات رایج در جزیره کیش می‌توان به غواصی و شنا کردن در زیر دریا اشاره کرد؛ اما اگر به هر دلیلی نمی‌توانید از دنیای زیر دریا بازدید کنید، می‌توانید از تماشای آکواریوم میکامال لذت ببرید. اکواریوم میکامال در طبقه اول و دوم این مجموعه قرار گرفته که ظرفیت آن در حدود 1.5 میلیون لیتر آب است. در این آکواریوم شما شاهد انواع گونه‌های آبزیان خواهید بود که برخی از آن‌ها شامل بازی دلفین‌ها، ماهی‌های رنگی و… می‌شوند.

افرادی که به غواصی در فضای بسته علاقه‌مند هستند، می‌توانند به بخش غواصی آکواریوم مراجعه کنند. یکی از بهترین امکاناتی که در این قسمت وجود دارد آسانسور بوده که نمای 360 درجه از زیر دریا را برای شما به نمایش درمی‌آورد. از مشخصات این آسانسور می‌توان به ارتفاع 5 متری و قطر 17 متری آن اشاره کرد که نمای 360 درجه از دنیای زیر آب را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

مجتمع سینمایی میکامال

یکی از مجهزترین سالن‌های سینمایی در جزیره کیش متعلق به مجموعه تفریحی و رفاهی میکامال است. در این سالن شما می‌توانید انواع فیلم‌های سینمایی را با بهترین کیفیت در کنار خانواده خود تماشا کنید. برترین و به‌روزترین فیلم‌های سینمایی دنیا را می‌توان در این سینما با کیفیت 3 بعدی با بالاترین کیفیت تماشا کرد. در این سینما سیستم‌های دالبی به کار رفته تا کیفیت صدای فیلم به بهترین شکل ممکن باشد. از دیگر مزیت‌های این مجموعه می‌توان به صفحه‌های 360 درجه نمایشی این سینما اشاره کرد که هیجان فیلم دوچندان خواهد کرد.

مجتمع سینمایی میکامال

کیش کجا بریم رستوران؟ بهترین رستوران‌های کیش

هایپر مارکت میکامال کیش

یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین هایپر مارکت‌های جزیره کیش در مجتمع میکامال قرار دارد که مساحت آن در حدود 7 هزار مترمکعب است. این هایپر مارکت بزرگ در زیرزمین میکامال واقع شده که همه اقلام مورد نیاز یک خانه به‌راحتی در این مکان یافت می‌شود. در این هایپر مارکت می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را در برندهای مختلف مقایسه کنید و بهترین محصولات را متناسب با بودجه خود خریداری نمایید.

هایپر مارکت میکامال کیش

امکانات رفاهی میکامال کیش

میکامال از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار است که همین عامل سبب گردیده که اکثر گردشگران از این مکان تفریحی و تجاری بازدید کنند. از امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به نمازخانه، فود کورت، کافی شاپ، سرویس بهداشتی، رستوران‌ها و… اشاره کرد. پارکینگ دو طبقه میکامال ظرفیتی بالغ بر 1000 ماشین دارد. در بخش تجاری این مجموعه بیش از 800 مغازه به چشم می‌خورند که اجناس آن‌ها از بهترین برندهای سطح جهان هستند و همچنین تنوع در اجناس بسیار زیاد است؛ به همین دلیل نباید انتظار قیمت ارزان را از این محصولات داشته باشید.

میکامال کیش

بیشتر بخوانید:

سخن پایانی

مجتمع رفاهی و تجاری میکامال به‌دلیل برخورداری از امکانات تفریحی بسیار، به مهم‌ترین بخش گردشگری که جزیره کیش تبدیل شده است. با مراجعه به مجموعه میکامال می‌توانید از تمام امکانات یک تفریح هیجان‌انگیز در کنار یکدیگر در این مجموعه بهره‌مند شوید. در این مکان شما شاهد انواع بازهای هیجانی مناسب برای تمامی سنین خواهید بود و همچنین در این مجموعه شما می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید با بهترین برندها خریداری نمایید. بازدید از این مجموعه تفریحی و رفاهی در هفت روز هفته از ساعت 10 صبح الی 12 شب امکان‌پذیر است.