تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

یکی از بزرگترین قطب‌های گردشگری در سراسر ایران، شهر مشهد است. این شهر با جذب سرمایه‌های زیادی در زمینه صنعت گردشگری، توانسته تا گردشگران و زائران حرم رضوی را به طور همزمان به خود جذب کند. به طوریکه پاساژها و مجتمع‌های بسیاری برای خرید در منطقه‌های مختلف شهر وجود دارند که علاوه بر ساکنین مشهد، مسافران و گردشگران نیز می‌توانند خریدهای خود را از این مجتمع‌های فروشگاهی انجام دهند. یکی از بهترین و به روزترین مراکز خرید در مشهد، مرکز خرید خورشید است. این مرکز خرید دارای 9 طبقه بوده و در فروشگاه‌های آن، انواع و اقسام کالاهای مختلف در برندهای معروف ارائه می‌شوند. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم به معرفی کامل مرکز خرید خورشید مشهد و قسمت‌های مختلف آن پرداخته خواهد شد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

فضای کلی مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خورشید، یکی از مراکز تجاری سرپوشیده در مشهد بوده که در تمامی فصول سال، قابل بازدید است. این مرکز خرید دارای نمایی سفید و مدرن، فروشگاه‌های متنوع، موقعیت مکانی با دسترسی راحت است. همین عوامل موجب شده تا مجتمع خورشید به یکی از بهترین مراکز خرید مشهد تبدیل شود و بین تمامی ساکنان مشهد و حتی مسافران و زائران نیز محبوبیت دارد. این مرکز خرید لوکس دارای 9 طبقه و 49 واحد تجاری است که افراد می‌توانند در هر طبقه از انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌ها با بهترین و باکیفیت‌ترین دیدن کرده و خرید ایده‌آل و مقرون به صرفه‌ای داشته باشند. واحدهای تجاری از طبقه 1- تا طبقه 2 بوده و دیگر طبقات تا طبقه پنجم، مخصوص 33 واحد اداری دیگر است.

اجاره روزانه خانه در تهران

مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد یک پاسخ نهایی به تمامی نیازها و خواسته‌های مشتریان بوده و آن‌ها می‌توانند با حضور چند ساعته در این مجتمع، تمامی خریدهای خود را انجام دهند. از جمله فروشگاه‌های مرکز خورشید می‌توان به مزون‌های شیک، مانتوفروشی‌ها با تنوع کاری زیاد، اسباب‌بازی فروشی، فروشگاه‌های عطر و ادکلن، کالای خوب، مزون و فروشگاه لباس کودک و غیره اشاره نمود. افرادی که در خرید سلیقه خاصی دارند و به دنبال اجناس با قیمت مناسب هستند، مرکز خرید خورشید با تنوع کاری بالا و اجناس خاص و باکیفیت آماده خدمت‌رسانی به سخت‌پسندان خواهد بود.

فروشگاه‌های متنوع مرکز خرید خورشید

همانطور که گفته شد در این مرکز خرید، انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌ها وجود داشته که اجناس را در بهترین کیفیت و قیمت ارائه می‌دهند. بیشترین فروشگاه‌های موجود در مجتمع تجاری خورشید، به مانتوفروشی‌ها و مزون‌ها تعلق دارد. در ادامه بیشتر در رابطه با فروشگاه‌های مطرح مرکز خرید خورشید، توضیح داده می‌شود؛

مرکز خرید خورشید مشهد

برندهای معروف در مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید نیز مانند دیگر مراکز خرید لوکس، علاوه بر اجناس ایرانی و چینی، فروشگاه‌های مخصوص برندهای مطرح خارجی نظیر کوتون، دیاموند، منگو و کت داشته که برندبازان می‌توانند خریدهای خود از این شعبات انجام دهند. افرادی که به دنبال خریدهای برند هستند، در این مجتمع خریدهای بهینه‌ای را خواهند داشت.

مزون‌های فعال در مرکز خرید خورشید مشهد

یکی از مهم‌ترین اصول خرید برای خانم‌ها، پیدا کردن به روز‌ترین لباس‌های مجلسی برای حضور در مجالس مختلف است. در شهر مشهد مزون‌های متعددی وجود دارد اما مزون‌های مرکز خرید خورشید به علت دسترسی راحت به این مجتمع تجاری، بسیار مورد استقبال بانوان و دیگر افراد قرار گرفته است. در مرکز خرید خورشید مشهد، مزون‌های بسیاری در حال فعالیت هستند که بهترین و زیباترین لباس‌های مجلسی را ارائه می‌کنند. در این مزون‌ها، انواع برندهای لباس مجلسی معروف ایرانی و خارجی موجود بوده که افراد می‌توانند با توجه به نوع مراسم و فرم اندام خود، مناسب‌ترین لباس را انتخاب و خریداری نمایند. این لباس‌ها اغلب با بهترین نوع پارچه دوخته شده‌اند، اما به نسبت قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند، به طوریکه افراد با هر نوع بودجه‌ای، قادر به پیدا کردن لباس مناسب خود خواهند بود.

مانتوفروشی‌های مرکز خرید خورشید مشهد

همانطور که گفته شد بیشترین فروشگاه‌های فعال در مرکز خرید خورشید، علاوه بر مزون‌ها، مانتوفروشی‌ها هستند. این مرکز خرید به عنوان بورس فروشگاه‌های مانتو مشهد شناخته شده و انواع مدل‌های خاص و متنوع را به مشتریان ارائه می‌دهد. خرید مانتو جزو یکی از جذاب‌ترین خریدها برای خانم‌ها به حساب می‌آید. رنگ، جنس و مدل مانتو از مهم‌ترین مواردی است که بانوان در زمان خرید مانتو به آن توجه می‌کنند که مانتوفروشی‌های مرکز خرید خورشید مشهد نیز با توجه به همین موارد اجناس باکیفیت و زیبایی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

 علاوه بر جنس عالی و طرح‌ و رنگ‌های متنوع، قیمت مانتوهای این مجتمع تجاری نیز کاملاً مناسب است. همین موارد موجب شده تا افراد زیادی برای خرید مانتو از این مرکز خرید بازدید کنند. بیشترین مانتوفروشی‌های مرکز خرید خورشید در طبقات اول و دوم قرار دارند و انتخاب هرکدام از آن‌ها وابسته به سلیقه افراد خواهد بود.

مرکز خرید خورشید مشهد

امکانات و خدمات مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید بر روی زمینی به مساحت 10هزار و 500 متر مربع واقع شده و دارای امکانات و خدمات بسیاری است که می‌توان پاسخگوی تمامی نیازهای گردشگران باشد. از جمله این امکانات می‌توان به پله برقی، آسانسور مسافربری، آسانسور مخصوص حمل بار، سیستم اطفای حریق، سرویس‌ بهداشتی، سیستم صوتی مخصوص سراسری، آمپلی فایر، بلندگوهای سقفی و غیره اشاره نمود. همچنین خدمات مرکز خرید خورشید، شهربازی، کافی‌شاپ و پارکینگ بوده که در ادامه بررسی می‌شوند.

شهربازی مرکز خرید خورشید

یکی از سرگرم‌کننده‌ترین شهربازی‌ها در مشهد، شهربازی مرکز خرید خورشید است. شهربازی خورشید، جزو بزرگترین شهربازی‌ها بوده که فضای شاد و مفرحی را برای کودکان به ارمغان می‌آورد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این شهربازی، حضور پرسنل آموزش‌دیده است که امنیت کودکان را فراهم کرده و همچنین فضای سرپوشیده و رنگارنگ آن، حس و حال خوبی را در آن‌ها ایجاد می‌کند. در شهربازی مرکز خرید خورشید مشهد فضایی در نظر گرفته شده تا والدین ‌بتوانند با خیال راحت، فرزندان خود را به کارکنان و مربیان حرفه‌ای شهربازی تحویل داده و در صورت هرگونه مشکلی برای آن‌ها، در کمترین زمان با والدین تماس گرفته می‌شود. این شرایط هم برای کودکان بسیار خوب است زیرا کودک در حین خرید خسته شده و بهانه‌گیری می‌کند و هم برای والدین خرید و شرایط راحت‌تری را به همراه خواهد داشت.

از جمله وسایل بازی موجود در شهربازی مرکز خرید خورشید می‌توان به ماشین یا موتور برقی، فنجان برقی، فانفار و غیره اشاره نمود. همچنین دستگاه‌های بازی مناسب تمام سنین نیز در این مجموعه وجود دارد. به طور کلی شهربازی و فضای مخصوص نگهداری کودکان در طبقه 1- قرار داشته و ساعت شروع به کار و تعطیلی آن همزمان با مجتمع است.

شهربازی مرکز خرید خورشید مشهد

کافی‌شاپ مرکز خرید خورشید

مرکز خرید خورشید، یک فضای بسیار مناسب را برای استراحت بازدیدکنندگان در حین خرید فراهم کرده است. افراد می‌توانند علاوه بر بازارگردی و خرید وسایل مورد نیاز، در این مکان به بحث و گفتمان با دوستان و اعضای خانواده پرداخته و از محیط دلنشین و کنار هم بودن لذت ببرند.

کافی‌شاپ بیسکوئیت یکی دیگر از مزایای مرکز خرید خورشید مشهد بوده که دارای محیطی گرم و دنج است و آرامش زیادی را به همراه دارد. این کافی‌شاپ در طبقه دوم مجتمع قرار دارد و دسترسی به آن از طریق پله برقی و آسانسور امکان‌پذیر است. منوی کافی‌شاپ شامل انواع نوشیدنی‌های سرد، گرم، دمنوش‌های گیاهی، بستنی، کیک‌های عصرانه و غیره می‌شود.

پارکینگ مرکز خرید خورشید

مرکز خرید خورشید در یکی از پرترددترین و شلوغ‌ترین خیابان‌های مشهد قرار گرفته که پیدا کردن جای پارک در آن معضل بزرگی به شمار می‌رود. به همین علت مجتمع خورشید، چندین پارکینگ اختصاصی در طبقات 2- و 3- طراحی کرده و رفاه بازدیدکنندگان را فراهم می‌کند.

آدرس مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد در خیابان احمدآباد، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا، روبه‌روی سه راه راهنمایی قرار دارد. موقعیت مکانی این مجتمع تجاری بسیار خوب بوده، به طوریکه زائران و دیگر افراد می‌توانند با انواع وسایل نقلیه نظیر مترو، اتوبوس و خودروی شخصی به آن دسترسی داشته باشند.

مرکز خرید خورشید مشهد

دسترسی به مرکز خرید خورشید با مترو

برای رسیدن به مرکز خرید خورشید، راحت‌ترین وسیله نقلیه، مترو است. خط یک مترو نزدیک‌ترین خط مترو به این مجتمع است. با رسیدن به ایستگاه مترو طالقانی، باید بقیه مسیر را تا مرکز خرید خورشید پیاده‌روی کرد. افرادی که از حرم به مجتمع خورشید می‌روند باید ابتدا با اتوبوس‌های خط 82، 84 و 86 خود را به میدان بسیج رسانده و از ایستگاه مترو این میدان با خط یک مترو به ایستگاه طالقانی بروند.

دسترسی به مرکز خرید خورشید با اتوبوس

مسافران و زائرانی که قصد استفاده از اتوبوس برای رسیدن به مرکز خرید خورشید را دارند، باید ابتدا در ایستگاه حرم مطهر، با اتوبوس خط 82 خود را به چهارراه امام خمینی برسانند. سپس در آن‌ جا با اتوبوس‌های خط 2 و 22 در سه راه راهنمایی پیاده شوند. بعد از آن تنها با پیمودن مسیر کوتاهی به مقصد می‌رسند.

دسترسی به مرکز خرید خورشید با خودروی شخصی

مسافرانی که بعد از زیارت حرم امام رضا، به دنبال خرید در مجتمع خورشید هستند، می‌توانند از مسیرهای مختلفی با استفاده از خودروی شخصی به آن دسترسی یابند. نزدیک‌ترین مسیر از زیرگذر حرم مطهر به سمت خیابان شیرازی است. در ادامه بعد از ورود به میدان شهدا، از خروجی سوم به سمت خیابان دانشگاه خارج شده و در مسیر بعدی باید وارد میدان سعدی شوند. سپس با عبور از میدان سعدی و بعد از آن، میدان شریعتی، از خروجی اول به سمت بلوار احمد آباد حرکت کنند. در ادامه مسیر بلوار احمد آباد به مقصد می‌رسند.

ساعت کاری و شماره تماس مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد یکی از مجتمع‌های تجاری است که حتی ایام تعطیل نیز فعال است. ساعت کاری این مرکز خرید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23 شب بوده و برای اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره تلفن 05138444658 تماس گرفته و اپراتور به تمامی سوالات را پاسخ می‌دهد.