تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

در این مقاله از مجله گردشگری هم اقلیم قصد داریم در مورد مرکز خرید آسمان مشهد توضیح دهیم. پیش از پرداختن به موضوع باید بگوییم که مشهد شهر مقدس مشهد، به عنوان پایتخت مذهبی ایران است. ما ایرانیان مفتخریم که در زیر سایه خورشید امامت آقا امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام زندگی می‌کنیم.

شهر مشهد پس از تهران یکصد و یکمین شهر پرجمعیت جهان به حساب می‌آید. سالانه زائرین زیادی به این مکان بهشتی سفر می‌کنند و در کنار زیارت خود، قصد سیاحت نیز دارند. علاوه بر این خرید سوغاتی نیز یکی دیگر از عادات ما در سفر به این شهر مقدس است. این شهر در نزدیکی کشورهای همسایه قرار دارد و به همین دلیل اجناس و کالاهای خوبی به آن وارد می‌شود. به همین دلیل است که در مشهد مراکز خرید زیادی وجود دارد و هر سال، بر تعداد این مراکز خرید افزوده می‌شود. بیشتر مراکز خرید جدید در ساختمان‌های لوکس با معماری مدرن افتتاح می‌شوند. یکی از جدیدترین این اماکن، مرکز خرید آسمان مشهد است که در این مطلب به شرح و توصیف آن می‌پردازیم.

اجاره روزانه خانه در تهران

لذت خرید از پاساژها و مراکز مشهد

لذتی که در خرید کردن است، با هیچ چیز دیگری جایگزین نمی‌شود. شاید باور نکنید ولی بازارگردی و خرید علاج دردهای روحی و جسمی است. این به خصوص برای خانم‌ها به طور کامل صدق می‌کند. البته، خانم‌ها مقتصدان خوبی هم هستند. ممکن است ماه‌ها پول خود را ذخیره کنند تا در مسافرت بدون دغدغه آن را خرج کنند و هر چیزی که دوست دارند، خریداری کنند.

مشهد علاوه بر زیارتی و سیاحتی بودن، دارای مراکز خرید و پاساژهای بی‌نظیری است. از نظر صنعت گردشگری یکی از بهترین شهرهای ایران محسوب می‌شود. اماکن دیدنی و تفریحی خیلی خاصی دارد. مراکز خرید این شهر بیشتر از هر جایی در ایران، به چشم می‌آید. همین دلیل هم باعث شده است تا به سراغ معرفی یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین این مراکز یعنی مرکز خرید آسمان مشهد برویم.

مرکز خرید آسمان مشهد

معرفی مرکز خرید آسمان مشهد

گفتیم این مرکز خرید یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید جدید مشهد است. بیایید در مورد این مرکز بی‌نظیر اطلاعات کاملی به دست آوریم و ببینیم در این مکان برازنده چه خدماتی ارائه می‌شود و چه امکانات ویژه‌ای دارد. چه اجناسی در این مرکز تجاری به فروش می‌رسد. مسافرین چگونه می‌توانند به این مقصد خرید برسند و خرید چه اجناسی به عنوان سوغاتی از این مکان پیشنهاد می‌شود.

مرکز خرید آسمان مشهد

شکل ظاهری و زیبای ساختمان لوکس آسمان

اگر بخواهیم بنای باعظمت و پر از شکوه آسمان مشهد را توصیف کنیم، باید بگوییم که این ساختمان پر زرق و برق در بین پاساژها و مراکز خرید دیگر یک سر و گردن بالاتر است. زیرا بناهای جدید و مدرن نسبت به مراکز خرید قدیمی هم امکانات بیشتری دارند و هم تعداد مغازه‌ها و تنوع اجناسشان بیشتر است.

در ضمن هنگامی که یک مرکز تجاری جدید راه‌اندازی می‌شود و بر سر زبان‌ها می‌افتد، توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند تا حتما سری به آن‌جا بزند. زائرین با ورود به این مرکز خرید به جستجوی کالاهای مورد نیاز خود می‌گردند تا در این ساختمان مدرن، تجربه‌ای متفاوت را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

مرکز خرید آسمان مشهد در خیابان هفده شهریور قرار دارد. هنگامی که به این خیابان وارد می‌شوید، نخستین چیزی که چشمانتان را میخکوب می‌کند، زیبایی و شکوه این ساختمان باعظمت و غول‌پیکر است. در همان نگاه اول می‌توان قضاوت کرد که این مکان شگرف، پر از تنوع و کیفیت است و اجناس بی‌نظیر و کمیابی در آن جای دارد.

تنوع طبقات مجتمع آسمان مشهد

این مرکز خرید باشکوه دارای واحدهای تجاری بسیار زیادی است که آن را از سایر اماکن تجاری مشهد، متمایز می‌کند. این مرکز خرید طبقات زیادی دارد و دارای سه ورودی مجزا است. تعدا واحدهای تجاری این مرکز خرید چیزی در حدود 700 واحد است که همگی پر از اجناس لوکس و شیکی هستند. در سراسر این مرکز کالاهای متنوع و اجناس نفیس به چشم می‌خورد و به همین دلیل است که بیشتر مشتریان و مراجعین به این مجموعه با رضایت کامل از آن خرید می‌کنند. غیر ممکن است که با یک بار ورود به مجموعه نخواهید بار دوم از این مکان دوست‌داشتنی بگذرید و حتما مشتری دائمی اینجا خواهید شد.

واحدهای تجاری و فروشگاهی در طبقات منفی یک، همکف و طبقه اول هستند، البته، ناگفته نماند که در طبقه یازدهم این مجموعه شور و هیجان وجود دارد. زیرا شهربازی مجموعه در این طبقه قرار دارد. به جز شهربازی، در طبقه یازدهم مجموعه شکم‌گردی مرکز خرید آسمان مشهد نیز به چشم می‌خورد. این طبقه مملو از کافی‌شاپ‌ها و فودکورت‌هایی است که با راه انداختن بوی خوش، اشتهای هر رهگذری را به سوی خود جذب می‌کنند. انصافا غذای خوب و خوشمزه‌ای هم ارائه می‌دهند. فضا در این طبقه دوست‌داشتنی شیک و مدرن است و زیبایی و شکوه در این طبقه رخنه کرده است. طبقه یازدهم آماده پذیرایی و خدمت‌گذاری به زائرین و مشتریان گرامی از سرتاسر ایران و جهان است.

مرکز خرید آسمان مشهد

اجناس متنوع در واحدهای تجاری

در این مرکز خرید با شیک‌ترین و زیباترین البسه مردانه، زنانه و بچه‌گانه مواجه می‌شود. در ضمن کیف و کفش‌های خیلی زیبایی در این مرکز موجود است. لوازم بهداشتی و آرایشی از دیگر اجناسی است که در این مرکز به فروش می‌رسد، همچنین در این طبقات تجاری با اجناس تزئینی و لوکسی برخورد می‌کنید که شکل و طرح زیبایی دارند. در کل، واحدهای تجاری و مغازه‌های داخل مرکز خرید آسمان مشهد به قدری تنوع و جذابیت دارند که دست مشتری را برای انتخاب و خرید باز می‌گذارند، ضمن این که بیشتر مراجعین و مشتریان نسبت به قیمت‌ها و تنوع کالاها نظر مثبتی دارند و از مجموعه تعریف می‌کنند.

شهربازی مجموعه، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها در فضای وسیعی قرار گرفته‌اند. محیط شهربازی به شکل سرپوشیده است که در یک منطقه ۵۰۰۰ متر مربعی قرار دارد. در کل مجموع زیربنای این مجموعه تجاری تفریحی چیزی معادل نوزده هزار و سیصد و پنجاه متر مربع است. در این مرکز خرید دوست‌داشتنی با آسانسورها و پله‌برقی‌های مجموعه تردد می‌کنید. به علاوه یک نمازخانه خیلی خوب هم در این مرکز وجود دارد.

تایم کاری مجموعه مرکز خرید آسمان

این مرکز خرید همه روزه باز است و حتی پنجشنبه، جمعه‌ها نیز خدمت‌رسانی می‌کند. ساعت کاری این مرکز خرید همه روزه بین ساعات هشت صبح تا یازده شب است ولی روزهای جمعه از ده صبح باز می‌شود که تا یازده شب آماده پذیرایی و خدمت به زائرین و گردشگران است.

پس همه می‌توونند با خیال راحت و بدون داشتن هیچ‌گونه نگرانی از این فضای جالب و دوست‌داشتنی لذت ببرند و خرید کنند. قابل گفتن است که باید سعی کنید با جیب پرپول به مرکز خرید آسمان مشهد وارد شوید. زیرا به احتمال خیلی زیاد کارت‌های شما در همان ساعات اولیه مراجعه خالی خواهد شد.

مرکز خرید آسمان مشهد

پارکینگ مرکز و مجموعه خرید آسمان مشهد

با وصف تمام امکانات کاملی که در این مرکز و مجموعه خرید بزرگ و منحصر به فرد، باز هم می‌توانیم نقاط قوت و وجوه امتیاز دیگری نیز برای آن برشماریم. یکی از بهترین و استثنایی‌ترین امکانات این مجموعه بی‌نظیر، وجود پارکینگ طبقاتی هجده طبقه‌ای مرکز خرید است. این پارکینگ بزرگ و مجلل توانسته است تا هم بزرگ‌ترین دغدغه مراجعه‌کنندگان مجموعه را برطرف کند و هم از معضل بزرگ ترافیک آن هم در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های مشهد جلوگیری به عمل آورد.

خب، سری به اطلاعات آمار و ارقام پیرامون این پارکینگ مجلل بزنیم که در فضایی به متراژ ۴۹۲۱۳ مترمربع واقع شده است. این مجموعه با وسعت مناسبی که دارد، ظرفیت پارکینگ دو هزار و صد خودروی سواری و صدو سی موتور را فراهم می‌کند. بخش‌های مختلف این پارکینگ به شکل رمپی به یکدیگر متصل شده‌اند و در این ساختمان پر عظمت قرار گرفته‌اند. پارکینگ مرکز خرید آسمان مشهد در طبقات دو تا یازده این مجموعه دوست‌داشتنی ساخته شده است.

گفتنی است که در این پارکینگ بزرگ علاوه بر جایگاه پارک وسایل نقلیه، گستره‌ای در حدود ششصدو شصت و یک متر مربع به پارک افراد معلول اختصاص دارد و مساحتی برابر پانصد و هفت متر مخصوص پارک انواع موتور سیکلت است، همچنین دویست و بیست و نه متر مربع برای جک اتومبیل‌ها و سیصد و هشت متر مربع برای خودروهای دارای نقص فنی در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید آسمان مشهد

راه های دسترسی به مرکز خرید آسمان مشهد

یکی دیگر از امتیازات و نقاط مثبت مجموعه که باعث برتری آن نسبت به سایر مراکز تفریحی و تجاری این شهر مقدس شده است، تعدد راه‌های دسترسی است. برای رسیدن به این مجموعه بی‌نظیر و دوست‌داشتنی می‌توانید توسط یکی از سه امکان ورود یعنی از خیابان شهید صدر، خیابان شیرازی و یا میدان هفت تیر اقدام کنید. در واقع باید ببینید که کدام ورودی به مسیر شما می‌خورد و برایتان مناسب‌تر است تا بتوانید از آن وارد مجموعه آسمان مشهد شوید.

اگر هم وسیله نقلیه ندارید و با هواپیما و یا قطار سفر کرده‌اید، دو راه پیش روی خود دارید. برای رسیدن به این مجتمع می‌توانید سوار مترو شده و در ایستگاه هفده شهریور پیاده شوید. پس از آن بقیه مسیر را که کم‌تر از پنج دقیقه است، با تاکسی طی کنید. راه دوم استفاده از خط هشتاد و سه اتوبوس از پایانه امام‌ رضا است که دقیقا رو به روی مجموعه پیاده خواهید شد. در کل باید بگوییم اگر می‌خواهید در یک هتل مجلل نزدیک آسمان مشهد اقامت گزینید، هتل جدید سی نور در نزدیکی مرکز خرید آسمان قرار دارد. مرکز خرید مشهد در نزدیکی حرم مطهر و میدان ۱۷ شهریور واقع شده است.

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، حرم مطهر، میدان 17 شهریور

کلام پایانی

در این مقاله با یکی از بهترین مراکز خرید مشهد که لوکس و مدرن است و امتیازات برجسته‌ای دارد، آشنا شدیم. از برتری‌های این مرکز خرید می‌توان به تعدد واحدهای تجاری، تنوع اجناس، امکانات تفریحی و شکم‌گردی، پارکینگ بی‌نظیر و دسترسی مناسب اشاره گرد. بنابراین، اگر قصد مسافرت به بهشت ایران را دارید و می‌خواهید علاوه بر زیارت، سیاحت کرده و خرید هم انجام دهید، هرگز مرکز خرید آسمان مشهد را فراموش نکنید.