تور های تابستان 1403لحظه آخراجاره خودرو در دبی

اجاره خانه روزانه در شمال تهران و نکات آن

اجاره خانه روزانه در شمال تهران

اجاره آپارتمان در تهران با پیشروی رکود اقتصادی در ایران و بالا رفتن لحظه ای قیمت مسکن در سراسر کشور و به خصوص در تهران به امری بسیار دشوار تبدیل شده است. چرا که بسیاری از مر دم متقاضی اجاره خانه روزانه در تهران در این شهر شده اند و این مسئله یافتن خانه ای مناسب را کمی دشوار میکند. مناطق خوب و ارزان تهران در این وضعیت بیشترین حجم معاملات ملکی را به خود اختصاص داده اند و بسیاری از مردم را از اجاره نشینی در خانه های لوکس و گران قیمت در مناطقی که در تهران اصطلاحا به آنها بالاشهر گفته میشود به سمت خود کشیده اند. بسیاری دیگر که نیز قصد خرید منزل در نقاط مرفه تهران را داشته اند مجبور شده اند در مناطق خوب و ارزان تهران به دنبال خانه ای برای خرید بگردند.

اجاره روزانه خانه در تهران

مناطق خوب و ارزان تهران کم نیستند بلکه درواقع در هر کدام از بخش های تهران میتوان به دنبال خانه هایی خوب با قیمتی بسیار مناسب گشت. تهران ۲۲ منطقه دارد که تقسیم بندی مناطق آن هیچ ارتباطی با سطح امکانات رفاهی موجود در هر منطقه ندارد و از همین رو مناطق خوب و ارزان تهران به صورت پراکنده در هر منطقه و هر موقعیت جغرافیایی یافت میشوند. فرقی نمیکند شرق باشد یا غرب. البته مسلما تعداد خانه های ارزان در جنوب و مرکز تهران بیشتر از سایر مناطق تهران است. اما با اینحال این خانه ها در غرب و شرق تهران هم پیدا میشوند. در این مطلب میخواهیم به سراغ معرفی محله ها و مناطق خوب و ارزان تهران از غرب تا شرق و جنوب تهران برویم.

مناطق خوب تهران | شمال

مناطق ۱، ۳، ۴ و بخشی از منطقه ۵ در بخش شمالی تهران قرار دارد. شمال تهران دارای هوای بسیار متبوعی است که آن را بسیار شبیه به  آب و هوای شمال ایران است. این مناطق تهران از آب و هوای بهتری به نسبت سایر مناطق تهران برخوردارند. چرا که در قسمت کوهپایه ای واقع شده و از سایر مناطق تهران که نزدیک به کارخانه ها و پالایشگاهی است که محل تولید آلودگی هستند دورند. با اجاره خانه در یکی از آپارتمانهای شمال تهران میتوانید از یک منظره‌ی بی نظیر در خانه خود و هوایی پاکیزه بهره‌مند شوید. به همین دلیل است که اجاره آپارتمان در شمال تهران بسیار محبوب است. یکی از آپارتمانهای شمال تهران آپارتمان مبله شریعتی است. این آپارتمان که توسط تیم تهران مبله ارائه میشود یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره میباشد چرا که این آپارتمان از مزیت ها و ویژگی های بسیاری نظیر داشتن یک نگهبان ۲۴ ساعته و پارکینگ اختصاصی برخوردار است. آپارتمان مبله شریعتی دارای دو خواب بوده و از امکاناتی چون ست کامل مبلمان راحتی، سرویس کامل خواب، تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال، سرویس بهداشتی فرنگی، سروی بهداشتی ایرانی برخوردار است.

به گزارش تهران مبله امکانات رفاهی در شمال تهران به نسبت میانگین تهران بیشتر است. مراکز خرید بزرگی چون مرکز خرید ارگ در تجریش، مرکز خرید پالادیوم، مرکز خرید مدرن الهیه و مرکز خرید قائم که از مهم ترین مراکز خرید تهران به شمار میروند نیز در این منطقه از تهران واقع شده اند. از سری مناطق دیدنی شمال تهران که جزئی از جاذبه های گردشگری ایران نیز به شمار میرود میتوان به کاخ نیاوران اشاره کرد. ب ه همین دلیل اجاره نشینی در شمال تهران میتواتند یکی از بهترین گزینه ها برای هر فردی باشد. آپارتمان مبله گاندی نیز یکی دیگر از آپارتمانهای شمال تهران است که با ویژگی های بسیار خوبی که دارد میتواند یک گزینه مناسب برای اجاره خانه روزانه در تهران باشد.

آپارتمان مبله گاندی مانند دیگر آپارتمانهای تهران مبله دارای آسانسور اختصاصی است به علاوه این آپارتمان دارای نگهبان ۲۴ ساعته نیز هست که امنیت و آسایش شما را تامین میکند. آپارتمان گاندی نیز دارای تمام لوازم اولیه زندگی است که از جمله آنها میتوان به آشپزخانه مجهز به تمامی وسایل مناسب برای آشپزی  و دارای سرویس کامل غذا خوری، ماکروفر، اجاق گاز، یخچال، ماشین لباس شویی اشاره کرد.

از دیگر مزایای شمال تهران میتوان به دسترسی بسیار خوب محله هایش به خطوط و ایستگاه های مترو اشاره کرد. به وسیله ی خط یک مترو تهران میتوان به تمامی محله های شمال تهران از جمله شریعتی، قلهک، قیطریه، میرداماد و تجریش دسترسی پیدا کرد. بنا بر این اگر اهل رفت و آمد با مترو هستید و حوصله رانندگی در ترافیکهای سنگین تهران را ندارید شمال تهران بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

نکات اجاره خانه روزانه در تهران

درست است که پیدا کردن یک محله مناسب مهم ترین مسئله در اجاره خانه روزانه در تهران است اما اجاره خانه روزانه در تهران  قوانین و نکاتی دارد که بهتر است از آنها با خبر باشید تا بهترین انتخاب را در طول روند اجاره آپارتمانتان انجام دهید. این نکات به شما کمک میکند تا با هر بودجه ای که دارید بتوانید بهترین آپارتمان را اجاره کنید.

  • قبل از اینکه به اجاره خانه روزانه در تهران بپردازید بودجه ی خود را به طور دقیق مشخص کنید، نکته اصلی در انتخاب محله میزان بودجه ای است که شما برای تهیه خانه در نظر گرفته اید. برای اینکه بدانید میخواهید در کدام یک از مناطق خوب و ارزان تهران خانه تهیه کنید باید بودجه ای که میتوانید هزینه کنید را برآورد تا تصمیم بگیرید کدام مناطق متناسب با بودجه شماست.
  • پس از برآورد بودجه میتوانید بین یک الی سه منطقه را با توجه به بودجه ای که دارید انتخاب کرده و به جستجو بپردازید. این جستجو میتواند از طریق سایتهای معتبری مانند سایت تهران مبله صورت گیرد تا کار شما را به مراتب راحت تر کند.