تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

در معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران باید بگوییم زمانی که یک هفته سخت و پرمشغله را می‌گذرانید، تنها چیزی که به آن فکر می‌کنید داشتن یک آخرهفته خوب و پرهیجان است تا سختی‌های آن هفته کاری را جبران کند. اکثرا تمایل دارند اوقات مهیجی را در کنار دوستان خود و یا افراد خانواده سپری کنند عده‌ای هم تمایل دارند تا در آخر هفته، کمی به ورزش بپردازند. اما آیا امکان دارد که هر دوی این کارها را با هم ترکیب کرد؟ یعنی درکنار دوستان و خانواده هم تفریح کرد هم ورزش؟

باید پاسخ دهیم که بله. اگر شما ساکن شهر تهران هستید و یا به این شهر سفر می‌کنید و تمایل دارید روزی را به تفریحی مهیج اختصاص دهید، پیشنهاد ما به شما پارک‌های آبی تهران است. پارک‌های آبی از مهیج‌ترین تفریحاتی است که در چند دهه گذشته در کشور ما ایجاد شده و افراد علاقمند به تفریخات آبی می‌توانند به دو صورت سرباز و سرپوشیده از آن استفاده کنند.

اجاره روزانه خانه در تهران

از آنجایی که تهران پایتخت ایران است و به‌ طبع جمعیت زیادی در آن زندگی می‌کنند و حتی مسافران زیادی هم دارد، دارای چندین پارک آبی است تا افراد بتوانند به آنجا رفته و یک روز خوش را سپری کنند. در ادامه با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید تا تمام پارک‌های آبی تهران را معرفی و امکانات هرکدام را شرح دهیم.

بهترین پارک‌ های آبی تهران

پیش از معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران باید بگوییم که حتما شما هم می‌دانید تهران مهم‌ترین شهر و پایتخت کشور است و به همین دلیل هم امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری نسبت به سایر شهرهای ایران دارد. وجود پارک‌های آبی متعدد در این شهر نیز به همین خاطر است. درواقع پارک‌های آبی تهران از بهترین، مهیج‌ترین و استانداردترین پارک‌های آبی کشور هستند. شهرواندان تهرانی و یا مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند از امکانات جذاب و مهیجی که برخی از این پارک‌های آبی دارند استفاده کرده و لذت ببرند.

معرفی بهترین پارک‌های آبی تهران

بیشتر پارک‌های آبی تهران علاوه بر امکانات تفریحی که دارند امکانات رفاهی نیز به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهند و افراد می‌توانند تجربه‌ای تکرار نشدنی داشته باشند. اما نوبت آن است که بهترین پارک‌ های آبی تهران را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران: دهکده آبی پارس

در معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران، اولین مورد، دهکده آبی پارس است. این پارک آبی، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده در خاورمیانه محسوب می‌شود که در سال 1389 افتتاح شد. این استخر که خدمات خود را روزانه و در دو نوبت مردانه و زنانه ارائه می‌دهد، نزدیک به 2000 نفر ظرفیت دارد. به بیان بهتر، این استخر 2000 کمد دارد که یکی از بزرگترین پارک‌های آبی به حساب می‌آید و افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

سانس بانوان این پارک آبی از 8 صبح شروع می‌شود و تا 5 عصر ادامه دارد، آقایان هم می‌توانند از ساعت 6 عصر تا 2 نیمه شب از خدمات این دهکده آبی بهره ببرند. درمورد طراحی این پارک آبی باید بگوییم که بسیار زیبا و چشم‌نواز و به نوعی الهام گرفته از سواحل جزیره زیبای کیش است.

دهکده آبی پارس سه بخش عمده دارد که شامل پارک آبی، مرکز خرید و قسمت وی‌آی‌پی است. بله این دهکده آبی مجهز به بخش وی‌آی‌پی است و علاقمندان می‌توانند با پرداخت مبلغی بیشتر از امکانات وی‌آی‌پی مثل ورودی مجزا، کمدهای مجزا، ماساژ، سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، حمام آفتاب و… استفاده کنند.

دهکده آبی پارس

دهکده آبی پارس یکی از بی‌نظیرترین پارک‌ها در لیست معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران است. این دهکده آبی به مراجعه‌کنندگان خود امکانات تفریحی و رفاهی متعددی ارائه می‌دهد و به همین دلیل تبدیل به یکی از بهترین پارک‌ های آبی تهران شده است. موردعلاقه‌ترین امکانات این مجموعه از دیدگاه مراجعه‌کنندگان، سرسره‌های آن، رودخانه وحشی، سقوط آزاد، ایستگاه آبمیوه و باشگاه بدنسازی است. در ادامه بیشتر درباره امکانات این مجموعه تفریحی فوق‌العاده صحبت می‌کنیم.

امکانات دهکده آبی پارس

تا به حال چندین بار گفتیم که دهکده آبی پارس امکانات تفریحی و رفاهی بسیار متنوعی دارد. این امکانات عبارت است از: پارکینگ اختصاصی، سینما شش بعدی، رستوران ترکی، فضای بازی کودکان، استخر، باشگاه بدنسازی، رودخانه آرام، رودخانه وحشی، 15 سرسره هیجان‌انگیز، دریاچه مواج، چاله فضایی، قلعه وحشت، سالن ماساژ، غار نمک، کافی شاپ، رستوران کشتی، حمام ترکی، سونای بخار، سونای خشک، اتاق برف، حوضچه آب سرد، شهر بازی، شهر کتاب و… .

درمورد سانس‌های این دهکده آبی همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، سانس آقایان روزها شنبه، یکشنبه و پنج‌شنبه از ساعت 16 تا 2 بامداد و روز چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 2 بامداد و جمعه‌ها نیز از 9 صبح تا 24 است.

سانس بانوان دهکده آبی پارس روزهای شنبه، یکشنبه و پنج‌شنبه از ساعت 8 صبح تا 17 و روز دوشنبه از ساعت 8 تا 17 و 9 تا 21 است.

آدرس دهکده آبی پارس: کیلومتر۲۲ اتوبان تهران-کرج رو به روی ایستگاه متروی گرمدره ، خیابان شهدا، دهکده آبی پارس

شماره تماس: 021 02636116

برای اطلاع از قیمت بلیط پارک آبی و خرید بلیط پارک آبی می‌توانید با شماره این استخر تماس بگیرید.

برای تکمیل اطلاعات اولین پارک آبی از لیست معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران بهتر است به قوانین و مقررات دهکده آبی پارس اشاره کنیم:

  • افرادی که بیشتر از ۱۲۰ کیلوگرم وزن دارند، نمی‌توانند از سرسره‌های پارک استفاده کنند.
  • دهکده آبی پارس درصورت مفقود شدن اشیا ارزشمند مانند گوشی تلفن، طلا، جواهر و… هیچ مسئولیتی ندارد بنابراین از به همراه داشتن این وسایل خودداری کنید.
  • از به همراه داشتن وسایلی همچون اسپری، خوراکی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری، هندزفری و… به داخل پارک آبی خودداری کنید.
  • بانوان باردار اجازه ورود به پارک آبی پارس را ندارند.
  • کسانی که به بیماری‌هایی همچون صرع، سرگیجه، بیماری‌های قلبی و… مبتلا هستند، از ورود به پارک آبی ممنوع هستند.
  • کودکان کمتر از سه سال و یا کودکانی که قد آنها کمتر از ۹۵ سانتی‌متر است، نمی‌توانند وارد پارک آبی شوند.
  • استعمال سیگار و دیگر دخانیات در مجموعه آبی پارس ممنوع است.

پارک آبی جماران

یکی دیگر از پارک‌های آبی سرپوشیده در تهران پارک آبی جماران است که در شمال تهران و در یک منطقه خوش‌ آب‌وهوای در دامنه رشته‌ کوه البرز قرار دارد. جماران پارک آبی خیلی بزرگی نیست. درحقیقت پارک آبی جماران استخری است که چند عدد سرسره برای سرگرمی در آن وجود دارد که مانند سرسره‌های پارک آبی هم بلند نیست. این استخر فضای بسیار دلنشینی دارد و حتی گاهی در آن موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود.

پارک آبی جماران دومین پارک آبی از لیست معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید آب این استخر از چشمه‌های معدنی پارک جمشیدیه تامین می‌گردد.

سرسره‌ها سرگرم‌کننده، استخر شنا، سونای بخار، سونای خشک و ایروبیک بعضی از امکانات تفریحی استخر جماران است. همچنین لازم به ذکر است که در این استخر تجهیزات TRX در خشکی و آب هم وجود دارد و می‌توانید تجربه یک ورزش پرتحرک را زیر نظر مربیان مجرب این مجموعه داشته باشید.

پارک آبی جماران

امکانات پارک آبی جماران

مجموعه آبی جماران علاوه بر تفریحات آبی که در فوق به آنها اشاره کردیم، سرگرمی‌های دیگری همچون میز پینگ‌پونگ، دارت، بیلیارد، فوتبال‌دستی، ایرهاکی و… هم دارد که افراد تنها با خرید بلیط استخر می‌تواند از آنها استفاده کرده و ساعاتی خوش را برای خود رقم بزنند. افراد با هرسنی می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند و از این جهت ممنوعیتی وجود ندارد.

پارک آبی جماران برای علاقه‌مندان به یادگیری شنا کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند و دارای بهترین مربی‌های آموزش شنا است. همچنین این مجموعه آبی قسمت ورزشی و درمانی هم دارد و در باشگاه بدنسازی، فیش اسپا، حمام سنتی و اتاق ماساژ خدمات ویژه‌ای به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند.

آدرس پارک آبی جماران: تهران، نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان جماران، کوچه ششم، پارک آبی جماران

سانس آقایان مجموعه جماران: روزهای زوج از ساعت ۱۹ تا ۲۴، روزهای فرد و جمعه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۴

سانس بانوان مجموعه جماران: روزهای زوج از ساعت ۹ تا ۱۸، روزهای فرد و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۶

معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران: پارک آبی آزادگان

یکی دیگر از پارک‌های آبی که تصمیم داریم در مطلب معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران آن را بررسی کنیم، پارک آبی آزادگان قدیمی‌ترین پارک آبی در تهران است. موقعیت این مجموعه آبی در جنوب شهر و در منطقه ۱۵ شهرداری است. بهتر است همین ابتدا بگوییم که این اسخر مخصوص آقایان ساخته شده است.

طراحی پارک آبی آزادگان از یک مجموعه آبی روباز کانادایی الهام گرفته شده و در سال 1377 افتتاح گردیده است. این پارک آبی مخصوص اقایان به دلیل طراحی زیبا، سرسره‌های مارپیچ و مهیج و فضای روباز آن توجه آقایان زیادی را به خود جلب می‌کند.

پارک آبی آزادگان

امکانات پارک آبی مردانه آزادگان

بلندترین سرسره‌آبی تهران با ارتفاع 70 متر در این استخر وجود دارد که به سرسره مرگ مشهور است. در این پارک آبی وسایل تفریحی متعدد و هیجان‌انگیز دیگری هم وجود دارد از جمله سرسره‌های بزرگ پله‌ای، ساده  و مارپیچ با طول‌ها و اندازه‌های مختلف، دریاچه مواج در محیطی بزرگ با ساحل مصنوعی، استخرهای بزرگ با تولید هشت نوع موج‌ مصنوعی در فضای 6 هزار مترمربع، استخر کودکان و تخته دایو با چندین ارتفاع متفاوت. همین تفریحات باعث شده تا این استخر، در لیست معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران قرار بگیرد. البته این راه هم اشاره کنیم که هر سنی امکان استفاده از وسایل تفریحی این استخر را دارد.

علاوه بر وسایل تفریحی، این پارک آبی امکانات دیگری همچون فروشگاه لوازم شنا، رستوران، پارکینگ اختصاصی، کافی‌شاپ و بوفه دارد. به دلیل روباز بودن این اسخر، امکان استفاده از آن در فصل‌های سرد سال و همچنین روزهای بارانی وجود ندارد.

پارک آبی آزادگان در تمامی روزهای هفته از شنبه تا جمعه باز است و خدمات رسانی می‌کند.

آدرس: تهران، انتهای بزرگراه آزادگان، بزرگراه بسیج، پارک آبی آزادگان

شماره تماس: 02133739290

برای اطلاع از قیمت بلیط پارک آبی و خرید بلیط پارک آبی با این شماره تماس بگیرید.

در ادامه به معرفی مکان های تفریحی دیگر در تهران می پردازیم:

پارک آبی اکباتان

از بهترین پارک‌ های آبی که در قسمت غرب تهران قرار دارد می‌توان پارک آبی اکباتان را نام برد که مخصوص بانوان هم هست. اگر نیاز به استخر روبازی دارید که در آن آفتاب گرفته و برنز شوید، پیشنهاد ما پارک آبی اکباتان است. پارک آبی اکباتان در مجموع 7 هزار مترمربع مساحت دارد که 2 هزار متر آن ساحل ماسه‌ای مصنوعی است و این تصور را به شما می‌دهد که لب ساحل واقعی قرار دارید. در این مجموعه آبی سرسره‌های مختلف با ارتفاع‌های متفاوت هم وجود دارد که باعث می‌شود تفریحات خوشی را تجربه کنید.

پارک آبی اکباتان

امکانات پارک آبی اکباتان

پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ، بوفه، ساحل ماسه‌ای، کلاس‌های ایروبیک، سالن بدنسازی، ماساژ، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرسره‌های آبی مرتفع، رختکن مجهز و… از امکانات خاص این مجموعه آبی مخصوص بانوان است.

آدرس: شهرک اکباتان ، فاز 3، پشت بلوک E

برای اطلاع دقیق از سانس‌ها، قیمت بلیط پارک آبی و خرید بلیط پارک آبی با شماره 02144667681 تماس بگیرید.

پارک آبی ارم

پنجمین پارک آبی که می‌خواهیم در مطلب معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران معرفی کنیم، پارک آبی ارم است. این پارک آبی نیز مانند پارک آبی اکباتان مخصوص بانوان است و آقایان امکان استفاده از آن را ندارند. شرایطی که این پارک آبی با مساحتی بیشتر از 4000 هزار مترمربع فراهم کرده است، باعث شده تا بانوان نیز بتوانند مانند آقایان از پارک آبی روباز بهترین استفاده را ببرند.

خوب است بدانید که در این مجموعه آبی تمامی نکات ایمنی رعایت گردیده در اطراف این پارک آبی روباز هیچ ساختمان مشرفی وجود ندارد و بانوان می‌توانند با خیالی راحت به این پارک آبی رفته و آفتاب بگیرند تا برنزه شوند.

امکانات پارک آبی ارم

نام دیگر پارک آبی ارم، استخر ارم سبز است و امکانات متعددی را به بانوان عزیز ارائه می‌دهد. از جمله امکانات متعدد این پارک آبی می‌توان به استخر روباز بزرگسالان با ابعاد 30 در 70 متر، اتاق ماساژ، استخر کودکان، سرسره‌های آبی کودکان و بزرگسالان، حوضچه ماساژ کف و حمام سنتی اشاره کرد.

استخر ارم سبز کادری مجرب و آموزش‌ دیده دارد که در زمینه ایروبیک موزون، آموزش شنا، آب درمانی و… تجربه داشته و خدمات خصوصی و عمومی می‌دهند. همچنین این پارک آبی مجهز به فروشگاه لوازم شنا و بوفه نیز است و بانوان می‌توانند درصورت احساس گرسنگی خوراکی تهیه کنند.

آدرس: تهران، کیلومتر ۴ بزرگراه تهران-کرج، پارک آبی ارم

ساعت فعالیت: هر روز هفته در دو سانس مخصوص بانوان از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸

معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران: پارک آبی اپارک

اگر ساکن تهران هستید و یا به تهران سفر کرده‌اید و می‌خواهید بدانید از میان معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران کدام از همه بهتر است، باید بگوییم که پارک آبی اُپارک، بهترین پارک آبی تهران است. مجموعه آبی اُپارک در سال 1396 افتتاح شد و از همان ابتدان به عنوان بزرگترین پارک آبی سرپوشیده کشور شناخته شد.

مساحت پارک آبی اُپارک برابر با 55.000 مترمربع است و خدمات رفاهی و تفریحی بسیار متنوع و هیجان‌انگیزی به دوست‌داران تفریح‌های آبی ارائه می‌دهد. خوب است بدانید که تمامی سرسره‌های این مجموعه آبی مطابق با استانداردهای روز دنیا و توسط یک شرکت کانادایی طراحی و اجرا شده است. درواقع تمامی تجهیزات و تاسیسات این پارک آبی مدرن و به ‌روز هستند.  قابل توجه است که دمای آب  استخرهای اُپارک در طول سال متناسب با دمای هوا تنظیم خواهد شد.

مجموعه آبی اُپارک، وسایل تفریحی مهیجی برای تمام سنین دارد؛ اما باید توجه داشته باشید که بعضی از این وسایل محدودیت استفاده دارد و پیش از استفاده از آن‌ها حتما به محدودیت‌های سنی، قدی و وزنی که بر بالای آن نصب شده توجه نمایید. امکانات رفاهی این مجموعه نیز بسیار متنوع و کامل است، ازجمله آنکه این مجموعه 3000 کمد دارد و یعنی همزمان در هر سانس 3000 نفر ظرفیت دارد. این پارک آبی فروشگاه لوازم شنا، کافی‌شاپ، فست فود، بوفه، تیم عکاسی، دوش، رختکن و… هم دارد.

پارک آبی اپارک

امکانات تفریحی و رفاهی پارک آبی اپارک

این امکانات مجموعه آبی اُپارک است که آن را وارد لیست معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران کرده است. برخی از امکانات این مجموعه را در بالا مورد اشاره قرار دادیم، حالا امکانات دیگر این مجموعه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تفریحات هیجان‌انگیز پارک آبی اُپارک عبارت است از: ابر شیب، سرسره‌های مختلف، جزیره الوپیا، اُرنگ، رالی شیب، بومرنگ، ابیس، رودخانه خروشان، اُپیچ، جکوزی، آکوالوپ، چاله فضایی، گردالوپ، گوگولیا و استخر موج. این مجموعه بسیار بزرگ و مجهز، اتاق ماساژ نیز دارد و به متقاضیان خدمات حرفه‌ای ماساژ ارائه داده و لحظات آرام‌ بخشی برای آنان رقم می‌زند. این سالن ماساژ انواع ماساژ مثل ریلکسی، فوت ماساژ، شمع داغ، تایلندی، پرفورمنس و… را دارد.

سانس آقایان مجموعه آبی اُپارک: روزهای فرد و جمعه از ساعت 9 صبح تا 10 شب

سانس بانوان پارک آبی اُپارک: روزهای زوج از ساعت 9 صبح تا 22.

در تکمیل مورد ششم از معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران باید بگوییم که پارک آبی اُپارک قوانین و مقرراتی دارد که از قرار زیر است:

  • کسانی که قدشان از ۱۲۰ سانتی‌متر بیشتر باشد بزرگسال محسوب شده و می‌توانند از استخر و وسایل بزرگسالان استفاده نمایند.
  • کودکان زیر یک سال اجازه ورود به داخل استخر را ندارند.
  • تمامی مراجعه کنندگان باید مایو بپوشند. مایو باید بدون سگک و زیپ باشد تا آسیب به وسایل وارد نکند.
  • بانوان باردار اجازه ورود به پارک آبی را ندارند.
  • افراد زیر ۱۸ سال برای ورود باید حتما یک همراه بالای ۱۸ سال داشته باشند.
  • ورود افرادی که مواد مخدر، مشروبات الکلی یا روانگردان استفاده کرده‌اند ممنوع است.
  • افرادی که خالکوبی‌های نامتعارف دارند، نمی‌توانند وارد استخر شوند.
  • کسانی که بیماری خاص، مشکل کمر، گردن و فشار خون دارند امکان استفاده از سرسره‌ها را ندارند.
  • افرادی که وزنشان بیشتر از ۱۳۵ کیلوگرم است، اجازه استفاده از سرسره آکوالوپ (سقوط آزاد) را ندارند.
  • افراد مجاز به آوردن هیچ نوع دستگاهی اعم از صوتی یا تصویری همچون تلفن همراه، دوربین و… به داخل پارک آبی نیستند.
  • پارک آبی اُپارک هیچگونه مسئولیتی درقبال گم ‌شدن اشیای قیمتی و ارزشمند شما برعهده نمی‌گیرد بنابراین پیش از ورود به استخر آن را به صندوق امانات مجموعه بسپارید.
  • افراد اجازه به همراه بردن مواد خوراکی به داخل محیط پارک آبی را ندارند.
  • مواردی همچون شیرجه‌ زدن، دویدن، برگرداندن تیوپ و شوخی‌های نامتعارف خطرساز و یا هل‌ دادن در پارک آبی ممنوع است.

پارک آبی افق هلان تهران

هفتمین پارک آبی که در مطلب معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران می‌خواهیم به آن بپردازیم، پارک آبی افق هلان تهران است که در قسمت شمال شرقی این شهر قرار گرفته است. این مجموعه آبی سرپوشیده است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند بهترین روز خود را در فضای دنج و آرام آن سپری کنند.

این پارک آبی امکانات متنوعی همچون استخر بزرگسالان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونای بخار، سونای خشک، جکوزی، فوتبال دستی، بوفه و پارکینگ اختصاصی دارد. اگر درباره استانداردهای سرسره‌های این پارک آبی نگرانی دارید باید بگوییم که تمامی سرسره‌های این استخر استانداردهای لازمه را دارند. علاوه بر آن شما در پارک آبی افق هلان از خدمات ماساژی که توسط تیم حرفه‌ای این استخر ارائه می‌شود بهره‌مند شوید. برای آنکه از قیمت بلیط پارک آبی باخبر شوید و اقدام به خرید بلیط پارک آبی کنید، با شماره این استخر تماس بگیرید.

شماره تماس:021 77313123

سانس بانوان: از شنبه تا پنجشنبه ساعت 8 تا ۱۶ و جمعه‌ها از ساعت 8 تا ۱۴

سانس آقایان: از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۳:۳۰

آدرس: تهران، حکیمیه، سازمان آب، ۱۵ متری شیرازی، پلاک ۸، پارک آبی افق هلان تهران

آشنایی با چند جاذبه تفریحی دیگر در تهران:

پارک آبی قصر آبی پارس تهران

و درنهایت نوبت به معرفی آخرین پارک آبی در فهرست معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران یعنی پارک آبی قصر آبی پارس تهران می‌رسد. پارک آبی قصر آبی در جنوب غربی تهران و در شهر اسلامشهر قرار دارد و یکی از پارک‌های آبی سرپوشیده تهران محسوب می‌شود. مساحت این پارک آبی نزدیک به 3.000 متر مربع است و در آن امکانات خوب و مناسبی برای کسانی که می‌خواهند تجربه یک تفریح آبی خوب را داشته باشند وجود دارد.

مجموعه آبی قصر آبی علاوه بر استخر، وسایل تفریحی دیگری مثل سرسره‌های آبی، استخر مخصوص به کودکان، تونل مه، سونا خشک، سونا بخار، استخر ورزش در آب، سالن بدنسازی، فروشگاه لوازم ورزشی، حوضچه آب سرد، جکوزی، رختکن و بوفه دارد. همچنین در این استخر کلاس‌های آموزشی برای افرادی که علاقه‌مند به یادگیری شنا هستند هم برگزار می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این کلاس‌ها و همچنین ساعت دقیق فعالیت این مجموعه و خرید بلیط پارک آبی یا اطلاع از قیمت بلیط پارک آبی بهتر است با آن تماس بگیرید.

پارک آبی قصر آبی پارس تهران

شماره تماس:021 56169870

سانس بانوان: روزهای زوج از 8:30 صبح تا 17 و روزهای فرد و جمعه‌ها  از ساعت 8:30 صبح تا ۱۴:۳۰

سانس آقایان: روزهای زوج از ساعت 17:30 تا 23 و روزهای فرد و جمعه‌ها از ساعت 15 تا 23

آدرس: تهران، اسلامشهر، واوان، خیابان شهید اسماعیلی، پارک آبی قصر آبی پارس تهران

سخن نهایی در معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران

در پایان معرفی بهترین پارک‌ های آبی تهران باید بگوییم که تمام تلاش ما در این مطلب بر این بود تا شما را بهترین پارک‌ های آبی که در تهران وجود دارد آشنا کرده و امکانات تفریحی و رفاهی هریک را به تفصیل بیان کنیم. امیداوریم که این مطلب برای شما مفید واقع شود و بتوانید از آن استفاده کنید.