تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

افرادی که به‌تازگی با یکدیگر آشنا می‌شوند و یا زوج‌هایی که به دنبال مکان های عاشقانه تهران برای قرارهای رمانتیک خود هستند، قصد دارند بهترین و دنج‌ترین جا را انتخاب کرده و لحظاتی رؤیایی را تجربه کنند. شما نیز ممکن است زمانی فرارسد که بخواهید یک قرار عاشقانه را برای آغاز یک عشق بگذارید، این احتمالاً یکی از خاطراتی است که تا آخر زندگی‌تان در ذهن شما نقش می‌بندد؛ بنابراین حتماً باید رمانتیک‌ترین فضا و بهترین جا را برای این قرار پیدا کنید.

قرارهای رمانتیک، تنها مختص به اولین قرارها نبوده چه‌بسا زوج‌هایی که تا آخر عمرشان از این قرارهای عاشقانه می‌گذارند و همیشه به همدیگر عشق می‌ورزند. در این مطلب قصد داریم مکان های دنج تهران برای قرارهای عاشقانه دو نفره را برایتان معرفی کنیم.

اجاره روزانه خانه در تهران

کافه آوانس

در صورتی که صحبت‌کردن با فرد محبوبتان در یک فضای بدون مزاحم و آرام را به گشت و گذار در مکان‌های عمومی و شلوغ ترجیح می‌دهید، کافه آوانس با محیطی کاملاً دنج و آرام به شما کمک می‌کند تا قرار رمانتیک خود را به  زیبایی پشت سر بگذارید.

این کافه از جمله مکان های عاشقانه تهران برای ولنتاین و تولد محسوب می‌شود و روزانه از مشتریان فراوانی پذیرایی می‌کند. این کافه دنج و پرطرف‌دار در بلوار کشاورز تهران واقع شده و دو شعبه دیگر آن هم در شهرآرا و خیابان طالقانی آماده میزبانی از شما هستند.

مکان های عاشقانه تهران برای ولنتاین و تولد

کافه لونا لانژ

همان‌طور که می‌دانید فضای صمیمی و دنج کافه‌ها، همواره یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای دو نفره است. کافه لونا لانژ تهران، با دکوراسیون داخلی فوق‌العاده و میزهای دونفره، مناسب برای قرارهای عاشقانه طراحی شده و علاوه بر این هم، محیطی کاملاً خوب برای قرارهای رسمی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید

بنابراین شما می‌توانید همه‌جوره روی این کافه حساب باز کنید. این کافه یکی از بهترین مکان های عاشقانه تهران بوده و شما هم می‌توانید قرار خود و فرد محبوبتان را در اینجا بگذارید.

کافه لونا لانژ

کافه لانجین

بام‌لند، دریاچه خلیج‌فارس و کافه‌های این حوالی، منطقه‌ای منحصربه‌فرد در شهر تهران به حساب می‌آیند. طراحی زیبا، منحصربه‌فرد و آرامش متأثر از وجود دریاچه از مواردی هستند که این منطقه را تبدیل به محلی برای گذران اوقاتی خوش کرده است.

کافه لانجین یکی از بهترین کافه‌های این منطقه بوده که به علت اشراف کامل به دریاچه مصنوعی خلیج‌فارس، از جمله بهترین مکان های عاشقانه تهران برای قرارهای عاشقانه به حساب می‌آید.

به همین دلیل بسیاری از افراد در روزهای ویژه‌ای مانند سالگرد آشنایی، تولد، سالگرد ازدواج و ولنتاین، همراه با یار خود به این منطقه مراجعه کرده و کافه لانجین را برای ثبت لحظات زیبای رابطه عاشقانه خود، انتخاب می‌کنند.

کافه لانجین

پارک جنگلی شیان

پارک جنگلی شیان یکی از تفرجگاه‌ها و گردشگاه‌های جنگلی محدوده شرقی تهران محسوب می‌شود که در محدوده شهرداری منطقه چهار تهران و در مجاورت بوستان لویزان واقع شده است.

این پارک جنگلی  فضای کاملاً مناسبی برای تفریح خانواده‌ها و همچنین مکان های دختر پسری تهران می‌باشد. با توجه به فضاهای طبیعی منطقه و مسیری که از بین طبیعت پارک جنگلی شیان گذر می‌کند، مناظر دلنشینی ایجاد شده و لحظات بسیار خوبی را برای گردشگران رقم خواهد زد. این پارک جنگلی بهترین مکان برای بوسه در تهران به حساب می‌آید.

پارک جنگلی شیان

باغ فردوس

ممکن است شما تابه‌حال نام باغ فردوس را نشنیده باشید؛ چرا که بسیاری از افراد آن را به نام باغ موزه سینما می‌شناسند. این باغ از فضایی سرسبز، چندین سالن سینما، عمارت رؤیایی موزه سینما و کافه‌های متعدد و زیبا برخوردار بوده؛ بنابراین به محلی فوق‌العاده برای قرارهای عاشقانه و دوستانه تبدیل شده است.

چه چیزی بهتر از آن که شما  در کنار شخص محبوبتان، قدم در فضایی بگذارید که آرامش و زیبایی آن چشمان هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و برای ساعاتی می‌تواند شما را از دغدغه‌های روزمره برهاند.

باغ فردوس

کافه‌رستوران پاستا فکتوری

قرارهای رمانتیک و عاشقانه، تنها قبل از ازدواج نیستند و قرار یک زوج عاشق می‌تواند بعد از سال‌ها زندگی مشترک هم ادامه داشته باشد. در صورتی که مدتی از ازدواج و رابطه عاطفی شما می‌گذرد، می‌توانید از کافه‌های دنج با فضای صمیمی‌ برای تولد، جشن سالگرد ازدواج، ولنتاین و حتی صحبت‌های روزمره استفاده کنید.

کافه پاستا فکتوری یکی از بهترین مکان های عاشقانه تهران است که شما می‌توانید با خیالی راحت  و بدون شکسته‌شدن حریم شخصی‌تان به صحبت با شریک زندگی‌ خود و یا فردی که قصد آشنایی با وی را دارید، بپردازید.

کافه‌رستوران پاستا فکتوری

کافه تهرون

کافه تهرون با میز، صندلی‌ و مبلمان بسیار شکیل، دکور، طاقچه‌ها، طراحی زیبا و … محیطی به صمیمیت منازل ایرانی دارد. فضای صمیمی و گرم این کافه، آرامش را سریعاً به شما منتقل کرده و کمک می‌کند تا صحبت‌های خود را صریح‌تر و رمانتیک‌تر مطرح کنید.

به جز احساس آسایش موجود در فضای این کافه، قرارگرفتن آن در یک کوچه فرعی در خیابان ویلا و جدا بودن از شلوغی شهر، منجر شده تا افراد بسیاری کافه تهرون را برای  قرار عاشقانه خود برگزینند.

کافه تهرون

بام ولنجک تهران

در میان هیاهوی پایتخت، مکان‌هایی مانند بام تهران وجود دارند که همیشه از آرامشی ماندگار برخوردار هستند و از جمله بهترین مکان های عاشقانه تهران به حساب می‌آیند.

بام ولنجک که در نزدیکی بام توچال واقع شده، در حال حاضر جزو مناطق آرام و کمتر شناخته شده شهر تهران محسوب می‌شود و در صورتی که به دنبال جاهای خلوت تهران برای قرار هستید، بام ولنجک بهترین جا برای شما است.

این بام در بوستان سوم محله ولنجک تهران و در میان کوچه پس کوچه‌های این محله قرار گرفته و خبری از فضای شلوغ و پرتنش شهری در آن نیست. وجود کافه‌ها و رستوران‌های متنوع به همراه فضایی فوق‌العاده زیبا برای پیاده‌روی‌های دونفره و چشم‌انداز بی‌نظیر در کنار آب و هوایی تمیز، همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

یکی از رمانتیک‌ترین صحنه‌هایی که می‌توانید در بام تهران آن را تجربه کنید، تماشای غروب است. در نظر بگیرید که در این بام، تعدادی نیمکت رو به نمای زیبای شهر قرار داده‌اند تا بتوانید فضای شهر را تماشا کنید.

بهترین زمان مراجعه به بام ولنجک شب‌ها و بهتر از آن، دقایق نزدیک به غروب است؛ توصیه می‌کنیم که به همراه عشق خود به بام تهران رفته و این صحنه‌های زیبا را تماشا کنید.

بام ولنجک تهران

پارک آب و آتش

بدون تردید، از جمله بهترین مکان‌ها در شهر تهران برای افرادی که قصد دارند قرارهای عاشقانه با هم بگذارند و یا برای نخستین‌بار همدیگر را ببینند، پارک آب و آتش است.

این پارک بسیار وسیع، قسمت های متنوعی دارد که بسیار زیبا و دیدنی هستند. بازدید از پارک آب و آتش می‌تواند یک خاطره خوب و تجربه‌ای شیرین را برای شما و پارتنرتان رقم بزند؛ علاوه بر این موارد، شما می‌توانید از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در این پارک مانند کافه و رستوران آن استفاده نمایید و لذت ببرید.

یکی از رمانتیک‌ترین مکان های این پارک، پل طبیعت است که در شب چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد و یک فضای رؤیایی برای قرارهای عاشقانه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

پارک آب و آتش

دارآباد تهران

اگر از ما آدرس باغ قرارهای دونفره تهران را جویا شوید، ما دره دارآباد که در قسمت شمالی تهران و محله دارآباد قرار دارد را پیشنهاد می‌دهیم. این منطقه یکی از مکان های خلوت و جاهای دنج تهران به شمار می‌رود که می‌تواند لحظاتی سرشار از آرامش و فراغ‌بال را برای شما و عشقتان مهیا کند.

همچنین این دره از نخستین گزینه‌های پیش روی شما برای پیک‌نیک، پیاده‌روی و کوهنوردی‌کردن در شهر شلوغ تهران محسوب می‌شود. اگر شما قصد دارید که تنها برای پیاده‌روی سبک و گردش به این مکان بروید، پیشنهاد می‌کنیم که بساط پیک‌نیکتان را در کنار رودخانه پهن کرده و از سکوت فضا و آرامش حاکم بر آن لذت ببرید.

در نظر داشته باشید که مسیر کوهنوردی دارآباد پس از پشت سر گذاشتن یک پل آغاز می‌شود  و بعد از صعود به قسمت بالای کوه، منظره زیبایی از دره عمیق دارآباد و تهران روبروی چشمان شما خواهد بود.

به‌منظور دسترسی به آبشار دارآباد هم باید در ابتدا از شیب تند دره را رد کنید و به چشمه پر آب جهان رسیده و از آب‌تنی‌کردن در استخر خنک چشمه لذت ببرید. بعد از این چشمه شما به آبشار زیبای دار آباد می‌رسید که آب و هوای لطیف و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد. بدون شک شما می‌توانید با رفتن به این مکان،  ساعات لذت‌بخشی را تجربه کرده و از هیاهوی زندگی شهرنشینی دور شوید.

دارآباد تهران

پارک قیطریه تهران

پارک قیطریه از جمله بوستان‌های شمال شهر تهران و یکی از مکان‌های بسیار خاص برای قرارهای رمانتیک و دونفره است. پارک قیطریه در قسمت شمالی بزرگراه صدر و در انتهای خیابان قیطریه قرار گرفته و از جنوب به میدان پیروز و بزرگراه صدر، از شمال به فرمانیه، از غرب به قیطریه و شریعتی و از شرق به چیذر محدود می‌شود. این کافه از بهترین مکان های عاشقانه تهران برای ولنتاین و تولد محسوب می‌شود.

پارک قیطریه تهران

کافه دست‌ساز

کافه دست‌ساز تهران در شهرک غرب واقع شده و با طراحی تماماً انگلیسی و استفاده از ترکیب رنگ‌های صورتی کم‌رنگ، آبی و سفید، محیطی منحصربه‌فرد برای مشتریان خود ایجاد کرده است. علت اصلی شهرت این کافه، تدارک و تهیه کیک‌های دونفره‌ای بوده که با الهام از گل رز طراحی شده‌اند و بسیار مناسب برای جشن‌های دونفره مانند تولد، ولنتاین و سالگرد آشنایی هستند.

کافه دست‌ساز

پارک چیتگر تهران

پارک چیتگر از جمله مکان های آرام تهران و جزو محبوب‌ترین جاهای دنج است که امکانات و خدمات مختلفی همچون آلاچیق، پیست‌های ورزشی، کتابخانه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و یگان حفاظت را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. پوشش گیاهی غالب این پارک، درختان سوزنی‌برگ هستند که نقش مهمی در تأمین اکسیژن و رفع آلودگی هوای شهر تهران ایفا می‌کنند.

اگر بپرسید باغ عاشقی تهران کجاست؟ در پاسخ باید بگوییم که پارک چیتگر. زیرا این پارک محیط مناسبی برای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و پیک‌نیک است که با فضای دلنشین، آرام و مملو از درختان بلندقامت، حس و حال جنگل‌های شمالی را برای شما و شریک عاطفی‌تان تداعی می‌کند.

همچنین در نظر داشته باشید که دریاچه چیتگر نیز در حوالی پارک چیتگر واقع شده که با تفریحات متنوع مانند قایق‌سواری و ماهیگیری می‌تواند خاطرات خوش و لحظات جذابی را برایتان به ارمغان بیاورد.

پارک چیتگر تهران

جمع بندی

همان‌طور که متوجه شدید، در این مطلب به معرفی 14 تا از بهترین مکان های عاشقانه تهران برای ولنتاین و تولد و دیگر مناسبت‌ها بیان کردیم و به‌اختصار، مشخصات این مکان‌ها، برای شما عزیزان مطرح شد، تا شما سروران بتوانید به همراه شخص محبوب خود به این مکان‌ها مراجعه و لحظات لذت‌بخشی را تجربه کنید. از این که تا انتهای مقاله مکان های عاشقانه تهران همراه ما بودید از شما متشکریم.