تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

همه چیز درباره اجاره ماشین در دبی

یکی از لذت هایی که در سفر به دبی می توانید تجربه کنید اجاره ماشین در دبی و گشت و گذار در این شهر با ماشین های لوکس و مدل بالایی مانند فراری و بوگاتی است.در دبی اغلب ماشین ها مدل بالا هستند و شما هم می توانید در این شهر زیبا با ماشینی مدل بالا رفت و آمد کنید و لذت ببرید.البته اگر بخواهید می توانید ماشینی معمولی اجاره کنید و با هزینه ای کمتر از رفت و آمد در شهر لذت ببرید.با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید.

در دبی چگونه ماشین اجاره کنیم ؟

یکی از راه هایی که می توانید به راحتی و با صرف زمانی کمتر از شهر زیبای دبی بازدید کنید اجاره ماشین در این شهر است.امروز در مجله گردشگری هم اقلیم قصد داریم تمام شرایط و باید ها و نباید های اجاره ماشین در دبی را به شما بگوییم و نکاتی که باید در این باره در نظر داشته باشید را با هم مرور کنیم.

اجاره روزانه خانه در تهران

همانطور که گفتیم در دبی ماشین های مدل بالای زیادی دیده می شود و مردم این شهر همیشه دوست دارند تا ماشین های لوکس سوار شوند.برای اجاره ماشین در دبی راه های متنوعی وجود دارد و شما می توانید حتی قبل از شروع سفر و رسیدن به دبی ماشین خود را انتخاب کنید و به محض رسیدن به این شهر از ماشین خود استفاده کنید.به طور کلی اجاره ماشین در این شهر کار سختی نیست اما نکته مهم این است که باید نکات و قوانین مهمی که در این مطلب در این باره می گوییم را بدانید و سپس اقدام به این کار کنید.

اجاره ماشین در دبی

معمولا ماشین هایی هایی که در دبی اجاره می شوند ماشین های لوکسی مانند لندکروز،فراری،بوگاتی،لامبورگینی و … هستند اما اگر به ماشین های کلاسیک علاقه دارید نگران نباشید چراکه می توانید ماشین های کلاسیکی مانند رولز رویز را اجاره کنید مخصوصا اگر قصد بردن این ماشین به یک مراسم رسمی را دارید.پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به اجاره ماشین در دبی مقاله حمل و نقل عمومی در دبی را مطالعه کنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

مراحل اجاره ماشین در دبی

برای اجاره کردن ماشین در شهر دبی باید شرایط زیر را در نظر داشته باشید:

  • پرداخت ودیعه ی اجاره ماشین پیش از سفر و استفاده از ماشین
  • شخصی که قصد اجاره ماشین را دارد باید حداقل 23 سال سن داشته باشد و تمامی مشخصات فردی مانند آدرس ، تلفن و اسم و فامیل شناسنامه خود را به درستی و به صورت کامل ارائه دهد.
  • محل تحویل و ساعت تحویل خودرو باید مشخص شود.
  • زمان دقیق برگرداندن و تحویل دادن ماشین باید مشخص شود.
  • مدارک لازم که شامل تصاویر اسکن شده از پاسپورت و گواهینامه بین المللی می باشد باید ارسال شود.اگر گواهینامه بین المللی ندارید نگران نباشید چراکه می توانید به راحتی آن ها تهیه کنید.

خودرو در دبی

مراحل دریافت گواهینامه بین المللی

برای دریافت گواهینامه بین المللی باید به کانون اتومبیلرانی و جهانگردی مراجعه کنید و گواهی نامه فعلی خود را ارائه دهید.دقت کنید که گواهینامه فعلی شما باید حداقل 45 روز اعتبار داشته باشد.این را هم بدانید که برای دریافت گواهینامه بین المللی باید حداقل 3 سال از دریافت گواهینامه شما گذشته باشد.

مدارک دیگری که باید به همراه خود داشته باشید عبارتند از:

  • یک قطعه عکس 4*3
  • صفحه اول پاسپورت
  • ارائه گواهینامه رانندگی فعلی
  • پر کردن فرم درخواست گواهینامه بین المللی
  • پرداخت هزینه صدور گواهینامه بین المللی

همچنین می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی با استفاده از سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به آدرس idp.taci.ir برای دریافن گواهینامه بین المللی اقدام کنید.

دریافت ماشین اجاره ای در دبی

برای دریافت ماشینی که آن را اجاره کرده اید می توانید به محض رسیدن و در همان فرودگاه اقدام کنید و هم می توانید به هتل خود رفته و آن را جلوی درب هتل تحویل بگیرید.این را هم در نظر داشته باشید که برخی هتل ها خدمات اجاره ماشین نیز ارائه می دهند و اگر ماشین خود را از هتل خود اجاره کرده باشید می توانید در هزینه حمل و نقل و پارکینگ صرفه جویی کنید.توجه داشته باشید که ریز هزینه های ناشی از اجاره ماشین در دبی در قرارداد و وبسایت شرکت مورد نظر قید شده است.

اجاره ماشین در شهر دبی

برای دریافت ماشین اجاره شده در این شهر می توانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب بر اساس توافقات قید شده ار قرارداد اقدام کنید.حالا که قصد اجاره خودرو در دبی را دارید پیشنهاد می کنیم حتما مقاله جاذبه های گردشگری دبی را مطالعه کنید تا بتوانید به راحتی با ماشینی که در اختیار دارید از آن ها بازدید کنید.

چگونه ماشین را پس بدهیم ؟

مسلما در پایان مدت قرارداد باید نسبت به پس دادن ماشین اقدام کنید.در زمان تحویل ماشین میزان کار با آن و میزان بنزینی که در باک ماشین باقی مانده است حساب می شود.همچنین بدنه و خصوصیات فنی ماشین نیز مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت بروز خسارت به ماشین هزینه آن از شما دریافت خواهد شد.

نکات مهم برای اجاره ماشین در دبی

رعایت قانون و مقررات در کشور امارات و شهری مانند دبی بسیار مهم و ضروری است.اگر شما زیاد اهل رعایت کردن قوانین رانندگی نیستید پیشنهاد می کنیم از فکر اجاره ماشین در دبی منصرف شوید!چراکه پلیس در این شهر با متخلفان بسیار سختگیرانه عمل می کند و از کوچکترین تخلف هم نمی گذرد.این را هم بدانید که جریمه های تخلفات رانندگی در این شهر بسیار بالاست.

سرعت مجاز رانندگی در خیابان های اصلی شهر دبی بین 100 تا 120 کیلومتر است و در دیگر نقاط شهر می بایست با 60 تا 80 کیلومتر در ساعت رانندگی کنید.

نکته بسیار مهمی که باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که قبل از تحویل گرفتن ماشین حتما آن را از لحاظ فنی و سلامت بدنه مورد بررسی قرار دهید و پس از اینکه مطمئن شدید ماشین ایرادی ندارد برگه اجاره ماشید را دریافت کنید.

ماشین در دبی

لازم به ذکر است اگر بخواید جی پی اس مخصوص خودروی خود را داشته باشید باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

برای اجاره ماشین در دبی مبلغی نیز برای جریمه احتمالی خودرو از شما دریافت  می شود.اگر در مدتی که خودرو در اختیار شما بود جریمه ای شامل خودرو نشود این مبلغ پس از یک ماه به شما بازگردانده می شود.


همچنین بخوانید : هزینه سفر به دبی


بیمه ی ماشین اجاره شده باید کامل و همه جانبه باشد.

اگر قصد دارید فقط برای روز جمعه ماشین اجاره کنید هزینه آن نسبت به روزهای دیگر کمی بالاتر است.

اگر محل دریافت خودرو فرودگاه باشد می توانید آن را از ساعت 10 صبح به بعد دریافت کنید.

در صورتی که خودروی انتخابی شما دارای مشکلات احتمالی باشد آن را با خودروی مشابه از نظر قیمت و ظاهر معاوضه می کنند.

در دبی چه خودرو هایی می توانیم اجاره کنیم؟

در شهر دبی می توانید مدل های مختلفی از ماشین های لوکس را اجاره کنید که در ادامه آن ها را برای شما نام می بریم.

جیپ کامپس،کیا اسپورتیج،تویوتا RAV4،هوندا CRV،هیوندای سانتافه،تویوتا یاریس هاچ بک،نیسان سانی،فورد فیگو،کیا پیکانتو،نیسان سنترا،هوندا آکورد،هیوندای سوناتا،رنو کپچر،تویوتا کمری،اینفینیتی Qx50،لکسوس،مرسدس بنز S500،بنر اتوماتیک C300،دوج درانگو

اجاره خودرو در دبی