تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

ارزان ترین قیمت تور استانبول چقدر است؟

ارزان ترین قیمت تور استانبول در وهله اول با انتخاب ارزان ترین هتل استانبول میسر است. اما وقتی شما می خواهید یک تور استانبول با کیفیت؛ ولی با قیمت ارزان را انجام دهید، کمی موضوع فرق می کند. به طور مثال شما می توانید سطح لول هتل استانبول را 5 ستاره انتخاب کنید. از این رو پرشین هتل پیشنهاد هایی را به شما می دهد تا سفری لذت بخش به استانبول را تجربه کنید.

پیشنهاد ارزان ترین قیمت تور استانبول با پرشین هتل در لول 5 ستاره، هتل چر استانبول است. هتل چر استانبول یک هتل تازه ساز است که از نظر خدمات و امکانات بسیار عالی می باشد. زمانی که شما تور هتل چر استانبول را از پرشین هتل رزرو کنید، خدماتی همچون پشتیبانی، نظر سنجی و … را دریافت خواهید کرد.

اجاره روزانه خانه در تهران

لابی هتل چر استانبول

ارزان ترین قیمت تور استانبول حدود 6 میلیون تومان است که البته این قیمت مختص پرشین هتل می باشد. زیرا ارزان ترین قیمت تور استانبول با پرشین هتل امکان پذیر است. قیمت تور استانبول بسته به نوع هتل و پرواز هم ممکن است تغییراتی داشته باشد. بدین گونه که اگر شما با ایرلاین داخلی سغر خود به استانبول را انجام دهید مسلما هزینه ای ارزان تر خواهید داشت. در غیر این صورت (پرواز با ترکیش ایرلاین) باید هزینه ای گران تر به نسبت ایرلاین داخلی بپردازید.

هتل چر استانبول هتلی نوساز و ارزان

هتل چر استانبول که در سال 2021 به بهره برداری رسیده، نوساز ترین هتل استانبول است. این هتل استانبول در نزدیکی سفارت کانادا قرار دارد که همین موضوع از ویژگی های بارز این هتل استانبول به شمار می رود. ضمن این که هتل مذکور تا میدان تکسیم تنها 700 متر فاصله دارد. اتاق هایی تمیز و لوکس و چیدمان زیبا، حتما خستگی را از تن گردشگران تور استانبول بیرون می کند.

از امکانات هتل چر استانبول می توان به مجموعه آبی، سونا، استخر، جکوزی، سالن تناسب اندام و … اشاره نمود. امکانات عالی در کنار رفتار حرفه ای پرسنل سبب شده تا همواره هتل چر استانبول یکی از هتل های مورد توجه گردشگران تور ارزان قیمت استانبول باشد. موقعیت مکانی این هتل استانبول در محله بی اغلو است.

استخر و مجموعه آبی هتل چر استانبول

کدام محله برای انتخاب هتل استانبول بهتر است؟

محله های بسیاری در استانبول وجود دارند که هر کدام ویژگی های خود را دارند. اما برخی از محله های استانبول هستند که هیچ امنیتی ندارند و ممکن است خطراتی را برای گردشگران تور استانبول به همراه داشته باشند. یکی از بهترین محله های استانبول برای انتخاب هتل، محله بی اغلو، شیشلی و تکسیم است.

البته هتل های استانبول نزدیک تکسیم همواره بیشتر مورد رزرو قرار می گیرند. زیرا گردشگران تور استانبول با اقامت در نزدیکی میدان تکسیم می توانند هم به ایستگاه مترو استانبول، ایستگاه تراموا، ترانسفر های رایگان برای پارک های آبی و … دسترسی داشته باشند. همین عوامل سبب شده تا بیشترین درخواست های کاربران پرشین هتل برای رزرو هتل استانبول، هتل های تکسیم باشد.

محله بی اغلو یک محله لوکس و مرفه نشین محسوب می شود که دسترسی اسانی به میدان تکسیم دارد. ضمن این که منطقه بی اغلو به عنوان قسمت همواره بیدار شهر شناخته می شود. وجود رستوران های مختلف، کافه بارها و کلاب های شبانه در این منطقه باعث شده تا یکی از محبوب ترین محله های استانبول برای گردشگران باشد.

رستوران هتل چر استانبول

محله شیشلی بیشتر برای عاشقان خرید توصیه می شود. زیرا بهترین برند های ترکی و خارجی را می توان در این محله یافت. محله شیشلی دارای هتل های بسیاری می باشد که یکی از آن ها هتل رادیسون بلو شیشلی است. دقت داشته باشید که مرکز خرید فروم استانبول و مرکز خرید جواهیر نیز در محله شیشلی قرار گرفته اند.

چرا ارزان ترین قیمت تور استانبول با پرشین هتل؟

انعقاد قرار داد های طولانی مدت هتل های استانبول با هلدینگ پرشین هتل سبب شده تا ارزان ترین قیمت تور استانبول با پرشین هتل میسر شود. ضمن این که خدماتی نظیر ترانسفر، تخفیف جزئی تفریحات استانبول و … نیز برای کاربران هلدینگ پرشین هتل در نظر گرفته شده است. البته باید ذکر کنیم که انتخاب ایرلاین و نوع هواپیما هم برای سفر به استانبول نیز تاثیر گذار است.

اما برای کسب اطلاعات بیشتر و بیشترین تخفیف های تور استانبول می توانید با شماره های 021،43000020 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان پرشین هتل در 24 ساعت شبانه روز در دسترس شما هستند تا بهترین پیشنهادها و راهنمایی ها را به شما ارائه دهند. آرزوی پرشین هتل برای شما سفری خاطره انگیز است.