تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شهر ابود در آسیای شرقی در جزیره گیانیار در منطقه بالی اندونزی واقع شده است. به دلیل نزدیکی این شهر به جزیره و تاریخ باستانی آن، منطقه عبدی بالی بسیار معروف است و سالانه گردشگران زیادی به این منطقه کوچ می کنند. این شهر دارای جاذبه های بسیاری مانند طبیعت بکر، آثار باستانی و خانه های بومی است. ما در این مقاله از مجله گردشگری هم اقلیم می‌خواهیم تا شما را به صورت کامل با این منطقه گردشگری آشنا کنیم.

منطقه ابود بالی اندونزی

اجاره روزانه خانه در تهران

یکی از کشورهای سرسبز در آسیا اندونزی نام دارد و این کشور پر است از منابع طبیعی و جنگل و سواحل دیدنی زیبا که تشبیه شده به نگینی در انگشتری آسیا. یکی از جاهای دیدنی اندونزی ، ابود بالی است. ابود بالی خود منطقه ای رویایی و جذابی است که گشت و گذار در شالیزارها ، سیر در جنگل ، نشستن در کنار رودخانه ، رفتن به بازار و خرید لباس های سنتی و استراحت در آلاچیق زیبایی خود را دارد که در این سفر شما به دست می آورید.

فرهنگ مردمان آنجا، هتل ها و رستوران های لوکس و زیبا ، آثار تاریخی ، فروشگاه ها و هوای خنک و بی نظیر و عالی آن باعث شده توریست های زیادی به منطقه ابود بالی بیایند. حتی شما می توانید بدون اینکه حوصله تان سر برود به مکانی آرام و خلوت بروید و ساعت ها در آرامش به مناظر زیبای اطراف نگاه کنید و از هوای خنک آن لذت ببرید.

ubud bali2
منطقه ابود بالی اندونزی

اگر اهل دوچرخه سواری هستید یکی از گزینه های شادی آور در این شهر دوچرخه سواری است. وقتی لا به لای درختان سرسبز و بلند اوبود می روید حتما برایتان جذاب است شما با دوچرخه سواری می توانید لذت کافی در این منطقه را ببرید.

اوبود پایتخت فرهنگی جزیره است . ابود به شما یک انتخاب دیگر برای گشت و گذار به جز دوچرخه سواری می دهد این که سرتاسر این جزیره توریستی و گردشگری صنایع دستی بسیاری دیده می شود که این صنایع دستی‌ها در روستاهای اوبود ساخته می شود. شما می توانید از این صنایع دستی ها هم تهیه کنید.

منطقه ابود بالی اندونزی

از مکان های تفریحی دیدنی این منطقه می توان به جنگل زیبای میمون ها، دریاچه ی براتان ،غار فیل ها، معابد باستانی متنوع و شالیزارها نام برد. شما در سفر به این جزیره زیبا حتما از این مکان ها دیدن فرمایید زیرا که بهترین مکانها در جزیره هستند.

منطقه ابود بالی اندونزی

پارک فرهنگی اوبود با مساحت 240 هکتار است. در این پارک شما مجسمه های زیادی می بینید زیرا بسیاری از هنرمندان در این پارک به مجسمه سازی مشغولند وب ه دیگران هم یاد می دهند. شما هم اگر علاقه دارید می توانید به این پارک بروید و از مجسمه ها دیدن فرمایید و یا خودتان آموزش ببینید.