تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تله کابین گنجنامه همدان

یکی از تفریحات هیجان انگیز و پر طرفدار، رفتن به ارتفاعات و دیدن منظری شهرها از بالا است که بوسیله تله کابین امکان پذیر است. در کشور ما تله کابین های زیادی در شهرهای بزرگ و معروف مثل تله کابین توچال در تهران و تله کابین رامسر و نمک آبرود در شمال وجود دارد که منظره ای زیبا و رویایی در جلوی چشمانتان فراهم می آورد. یکی دیگر از مشهورترین تله کابین ها، تله کابین همدان است. برای آشنایی بیشتر با این تله کابین همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید.

تله کابین گنجنامه همدان

اجاره روزانه خانه در تهران

تله کابین گنج نامه همدان ، در سال1387 به عنوان تله کابین گنجنامه و یکی از معروف ترین و ایمن ترین تله کابین ها در کشور ما افتتاح شد.تماشای کوهای منطقه گنجنامه و طبیعت سرسبز دشت میشان بر فراز آسمان ها این تله کابین را به تله کابین دارای فراز و فرود در ایران معروف کرده است و مناظر دیدنی آن تجربه بی نظیری را برایمان فراهم می آورد.

این تله کابین دارای 3400 متر طول و 800 متر ارتفاع و 35 کابین می باشد که تله کابین گنج نامه در انتهای دره سر سبز و زیبای عباس آباد در 5 کیلومتری شهر همدان در کنار کتیبه های تاریخی و آبشار زیبای آن تاسیس شده است. ایستگاه اول این تله کابین یک مجموعه گردشگری زیبا به نام ایستگاه گنج نامه است و ایستگاه انتهای آن دشت میشان است.

حدودا 15 دقیقه از ایستگاه گنج نامه تا ایستگاه میشان که یک دهکده توریستی تفریحی است زمان می برد.بعد شما می توانید به تماشای آب های روان و چمن زار بکر و دیدنی در ایستگاه میشان بپردازید.آب و هوای کوهستان ، دره زیبای الوند و چشم انداز دشت زیبا و بکر میشان باعث شده جهانگردان و گردشگران مختلفی به این منطقه از کشور سفر کنند.

تله کابین گنجنامه همدان

این تله کابین 35 کابین دارد و بین 7 تا 15 دقیقه مسافران را جابه جا می کند.این تله کابین تنها در ایران است که فراز و فرود دارد که با سیستم دبل چک در محیطی امن و ایمن صورت می گیرد تا مسافران با خیال راحت سوار شوند و لذت یک سفر خوب را تجربه کنند.حتی در این تله کابین ، کابین های VIP وجود دارد که تجربه ای لوکس برای عزیزان رقم می زند.

  خرید بلیط تله کابین

تله کابین گنجنامه همدان

برای خرید بلیط خود و سوار شدن به تله کابین باید به گیشه بلیط فروشی مراجعه کرده و بلیط خود را تهیه کنید.سپس در ورودی تله کابین بلیط خود را به مامور Hنجا تحویل بدهید و سوار تله کابین شوید.

قیمت بلیط برای هر نفر 35 هزار تومان بوده وبرای افراد بالای 5 سال باید بلیط تهیه شود.در ضمن امکان کنسل کردن بلیط در روزهایی که شرایط جوی نامناسب است وجود دارد و بلیط خود را برگشت داده و وجه آن را پس بگیرید و یا با شماره 09182223313 تماس بگیرید و تاریخ آن را تغییر دهید.

امکانات تفریحی دهکده توریستی گنج نامه

امکانات تفریحی دهکده توریستی گنج نامه  عبارتند از:سورتمه ریلی ، اسنو مبیل ، شهر بازی ، سینما 5 بعدی ، تله سیژ ، بانجی جامپینگ ، رستوران ، کافی شاپ، سوئیت های اقامتی

چطور به دهکده گنج نامه برویم ؟

برای رفتن به تله کابین گنج نامه باید ابتدا به شهر همدان رفته ، تله کابین گنج نامه همدان در ضلع شرقی میدان گنج نامه واقع شده است.

آدرس: ایران- همدان- 5 کیلومتری شهر همدان – بلوار کولاب

ساعات کاری تله کابین :

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 20

پنچ شنبه وجمعه از ساعت 6 الی 20

قیمت بلیط:

برای هرنفر 30 هزار تومان ، کابین وی آی پی، 300 هزار تومان

 

مقالات بیشتری بخوانید