تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

مالدیو کشوری با جذابیت های طبیعی، جغرافیایی و تاریخی بسیار است. بسیاری از ایرانی ها مشتاق سفر به مالدیو هستند و به همین دلیل می خواهند بدانند بهترین زمان سفر به مالدیو کی است؟

زمان سفر به انتخاب شما بستگی دارد اما این را باید بدانید که بهترین زمان سفر فصل بهار می باشد که شما می‌ توانید با تور مالدیو عید به این کشور دیدنی و زیبا سفر کنید؛ البته تا آخر اردیبهشت؛ چرا که بعد از این ماه، باراش باران های موسمی شروع می‌ شود.

اجاره روزانه خانه در تهران

درباره آب و هوای سفر به مالدیو در فصل های مختلف

در این بخش به بررسی آب و هوای مالدیو در فصول مختلف میپردازیم.

مالدیو در بهار

همانطور که گفته شد فصل بهار برای ایرانی های عزیزی که قصد رفتن به مالدیو دارند و می‌ خواهند تعطیلات نوروزی خود را به بهترین نحو سپری کنند تور مالدیو عید بهترین انتخاب است.

شما می توانید قایق سواری در موج های آبی و زیبای مالدیو را هم تجربه کنید و باید حواستان باشد که در این فصل چون تعداد مسافران زیاد است، صد درصد هزینه هتل ها گران تر می‌ شود.

سفر به مالدیومالدیو در تابستان

هوای مالدیو در تابستان بسیار گرم است؛ یعنی شبیه هوای شمال ایران بوده و شرجی است. کسانی که با گرما مشکل دارند بهتر است در این فصل سفر نکنند. مزیت مهم این فصل، قیمت هتل و مکان های گردشگری کمتر است؛ چرا که مسافر کمتری در تابستان به مالدیو می آید.

مالدیو در پاییز

در فصل پاییز در این کشور باران شروع به باریدن می‌ کند و هوا از حالت گرمایی به خنکی می رود. مسافرانی که در پاییز می آیند، می توانند رقص دلفین های سفید را ببیند و لذت ببرند. همچنین به دیدن جاذبه های دریایی را بروند، جزیره واداهو را ببیند و در آنجا دراز بکشند و لذت ببرند.

مالدیو در زمستان

یکی دیگر از فصل هایی که بعد از بهار می شود به مالدیو رفت زمستان است؛ چرا که بهترین آب و هوا را دارد و مراسم های مختلفی مانند کریسمس و مدل های مختلف تفریحات دریایی وجود دارد. شما می توانید موج سواری را در این سواحل زیبای مالدیو امتحان کنید و لذت ببرید و با جشن ها و فرهنگ های مختلف هم آشنا شوید.

معرفی دیدنی های مالدیو

مسجد ماله

یکی از بزرگ ترین مسجد های مالدیو، مسجد ماله است که مسلمانان زیادی هر روزه به آن جا می روند. این مکان یکی از مکان های تفریحی زیبایی است که به دوره میلادی بر می گردد و آرامگاه های زیادی مانند افراد بزرگ و معروف در آنجا وجود دارد.

رستوران معروف سابسیکس

این رستوران که بسیار معروف و جهانی است دلیل شهرتش این است که در اقیانوس هند، در زیر جزیره مالدیو ساخته شده است و هنر معماری زیبا و غذا های خوشمزه ای هم دارد. البته مسافران باید با قایق به آن جا بروند.

ساحل ساختگی ماله

همانطور که از نام آن پیداست این ساحل دست ساز انسان است ولی شما می توانید از قایق سواری و موج سواری و غواصی در آن لذت ببرید. در کنار این ساحل رستوران هایی با غذا های بسیار خوش مزه نیز وجود دارد.

موزه مالدیو

این موزه در یکی از مشهورترین پارک های مالدیو به اسم پارک سلطان قرار دارد. این پارک یکی از پارک های عمومی برای مردم است که دارای اشیا قدیمی، آثار به جا مانده تاریخی، میراث پادشاهان و ظروف قدیمی با طلا هایی می باشد که به جا مانده است.

جزیره زیبای مافوشی

این جزیره یکی از بزرگ ترین جزیره های ماله در پایتخت مالدیو است که دلیل معروفیت آن به خاطر هتل ها و سوئیت های بیشتر آن است. پس خیلی از مسافرانی که با تور مالدیو عید می آیند، اگر هتل در جای دیگر ظرفیت نداشته باشد، می توانند به این جزیره بیایند.

جزیره زیبای مافوشی

بازار ماهی فروشان مالدیو

یکی از زیبایی هایی که این بازار دارد و در دنیا معروف است این است که انواع مختلف و گوناگون ماهی در آن وجود دارد و شما می‌ توانید هم دیدن کنید و هم خریداری بفرمایید و لذت ببرید.

غذا های خوشمزه مالدیو

غذای ماس هونی

این غذا در صبحانه خورده می شود. ترکیبات ساخت این غذا از ماهی دودی، نارگیل و پیاز است که بسیار مقوی بوده و خاصیت دارد.

غذای بیس کمیا

این غذا خیلی با غذای سمبوسه ما ایرانی ها شباهت زیادی دارد ولی پخت و ترکیب آن کمی فرق دارد. در این غذا از خمیر مخصوص استفاده می‌ کنند که داخل آن تن ماهی دودی، کلم ریز شده و ادویه های مختلف می ریزند که بسیار خوشمزه است.

غذای گارودیا

این غذای خوشمزه که در تمام رستوران های مالدیو وجود دارد به شکل سوپ تهیه می شود و در آن از ماهی، برنج، پیاز و ادویه مخصوص استفاده می شود.

نان هونی روشی

هونی روشی نوعی نان است که با نان های مختلف دنیا فرق بسیار زیادی دارد و دلیلش این است که با نارگیل و در روغن داغ درست می شود. شاید بعضی از افراد بگویند یک نان ساده است اما خیلی از توریست های دنیا به خصوص در فصل بهار به مالدیو سفر میکنند تا این نان خوشمزه را تجربه کنند.

دسر ساگو بوندیبای

این دسر با دسرهای دیگری که ایرانی ها هم درست می کنند متفاوت است، یعنی در ترکیبات این دسر از شیره نارگیل، نشاسته و خامه استفاده می شود که روی آن انبه، آناناس، پاپا و توت فرنگی ریخته می شود.

تور مالدیو عید

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با انواع آب و هوای مالدیو، جاهای دیدنی و غذاهای خوشمزه آن آشنا کردیم و همانطور که عنوان شد بهترین زمان سفر با تور مالدیو در عید فصل بهار است.