تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بهترین هتل های تبریز

از گذشته تا به اکنون تبریز به میزبانی معروف بوده و اکنون مدرن ترین هتل های دنیا را در خود جای داده است.جالب است بدانید که اولین هتل مدرن به سبک ایرانی برای اولین بار در تبریز احداث و افتتاح شد.

بهترین هتل های تبریز

اجاره روزانه خانه در تهران

تبریز بر اساس آمارهای مردمی جزء یکی از خوش آب و هوا ترین شهرهای ایران است پس با این تفاسیر خیلی هم عجیب نیست که سالانه میزبان سیل عظیمی از مسافرین و گردشگران و توریست های ایرانی و خارجی باشد!

اما از آنجا که یکی از مهم ترین اقدامات هر سفر، پیدا کردن یک مکان برای اقامت می باشد، پس بهتر است که هتل های تبریز را به خوبی بشناسید و با امکانات و خدماتشان بهتر آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از بهترین هتل های تبریز را به شما عزیزان معرفی کنیم.

هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز یکی از مجلل ترین هتل های تبریز است که متشکل از ۱۴ طبقه و ۲۲۰ سوئیت برای اقامت می باشد.

این هتل در یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوای شهر یعنی در محله رشیدیه و در نزدیکی کوه عینالی واقع شده است.

این هتل در سال 1395 افتتاح شد و از آن سال به بعد موفق شد تا اعتبار جایگاه بسیار ویژه‌ای درمیان مسافران کسب کند.

هتل لاله پارک تبریز

از ویژگی‌های مهم هتل لاله پارک تبریز می‌توانیم به این اشاره کنیم که ساختمان این هتل در یک مکان آرام و به دور از ترافیک و همهمه شهری واقع شده است یکی دیگر از مواردی که برای گردشگران خیلی مهم است موقعیت مکانی این هتل می باشد که در نزدیکی معروف ترین جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر واقع شده است.

جاذبه های مثل بازار بزرگ تبریز، برج ساعت، مسجد جامع و خانه تاریخی حیدرزاده مسجد کبود، برج تجاری بلور، پارک ائل گلی، مقبره الشعرای تبریز کوه عون بن علی و همچنین خانه امیرنظام و خانه مشروطه از جمله اماکن مهمی هستند که همگی در نزدیکی هتل لاله پارک تبریز قرارگرفتند.

از دیگر امکانات مهم هتل هم می‌ توانیم به وجود یک مرکز خرید در آن اشاره کنیم که با وجود آن دیگر نیازی نیست برای خرید به بیرون از هتل بروید.

وجود دستگاه خود پرداز آتلیه عکاسی و گلفروشی، روم سرویس ۲۴ ساعته، کافی شاپ دنج و رستوران و سالن کنفرانس با ظرفیت بالا و اتاق برای بازی کودکان لابی بسیار مجلل خدمات پزشکی، اینترنت، رایگان تلویزیون و موسیقی زنده در رستوران و همچنین رستورانی با تنوع غذایی بسیار بالا و سرویس دهی صبحانه و ناهار و شام در اتاق از جمله امکانات بی نظیر این هتل می باشند.

اگر هم اهل ورزش و فعالیت های ورزشی باشید می توانید بعد از رزرو هتل در سالن بدنسازی هتل که امکانات بسیار ویژه ای دارد ورزش کنید.

در قسمت مجموعه ورزشی هتل لاله پارک می توانید تجربه ورزش پیلاتس و یوگا را با حرفه ای ترین مربیان داشته باشید. جدایی از آن می‌توانید بعد از ورزش و یا قبل از ورزش از سونا و جکوزی استخر و حمام ترکی و ماساژ و اثبات این مجموعه استفاده کرده و لذت ببرید.

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی تبریز یکی از مجهزترین و بهترین هتل‌ های تبریز می ‌باشد که در سال 1380 فعالیت خود را در زمینه هتل ‌داری آغاز نمود.

اقامت در این هتل برای آن دسته از مسافرینی که از هیاهوی شهری و شلوغی بیزار هستند و دوست دارند در محیطی آرام و دل ‌نشین چند روزی را سپری کنند یک گزینه مناسب به شمار می ‌رود.

این هتل متشکل از 17 طبقه و 180 سوئیت می ‌باشد و در طبقه آخر آن هم یک رستوران گردان قرار دارد که چشم‌اندازی بسیار فوق‌العاده از تبریز را به نمایش کشیده‌ است.

نمای کلی ساختمان هتل پارس ائل گلی شیشه‌ ای است و به‌ همین خاطر هم آن را به‌عنوان بام شهر تبریز می‌ شناسند.

از ویژگی‌ های مهم و منحصربه‌فرد این هتل می ‌توانیم به موقعیت مکانی آن اشاره کنیم که فاصله کمی تا اکثر جاذبه‌های گردشگری مهم تبریز داشته و همچنین در نزدیکی فرودگاه هم قرار دارد علاوه ‌بر آن این هتل دارای خدمات حمل‌ و نقل فرودگاهی نیز می‌ باشد و جدا از آن خدمات ویژه‌ ای را برای افرادی که ناتوان یا سالمند هستند نیز ارائه می ‌دهد.

از دیگر امکانات مهم این هتل مجهز می ‌توانیم به وجود آتلیه، مرکز خرید، خدمات پزشکی و آرایشگاه برای بانوان و آقایان، پارک مخصوص کودکان، وجد 3 رستوران یاقوت زمرد و الماس با بهترین و متنوع‌ ترین غذاهای ایرانی و خارجی، روم سرویس 24 ساعته گیم‌نت و اتاق بازی برای کودکان و نوجوانان اشاره کنیم.

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز

اگر به‌ دنبال یک هتل خاص و منحصربه ‌فرد می‌گردید که در تمامی سوئیت‌های آن چشم‌اندازی بی‌نظیر از کل تبریز زیر پایتان باشد ما هتل بین‌المللی شهریار را به شما پیشنهاد می‌کنیم هتلی که در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نمود و متشکل از ۱۰ طبقه و ۱۴۰ اتاق برای اقامت می‌باشد.

چیزی که موجب افزایش میهمانان این هتل شده موقعیت مکانی آن است که در نزدیکی بهترین و مهم‌ترین جاذبه ‌های گردشگری تبریز واقع شده ‌است.

جدای از آن هتل شهریار تبریز در نزدیکی فرودگاه واقع‌شده و فاصله نزدیکی هم به ایستگاه مترو، تاکسی و اتوبوس برای جابجایی در سطح شهر دارد.

برای آن دسته از افرادی که مدام سفرهای کاری به تبریز دارند از بین هتل های تبریز هتل شهریار یک گزینه مناسب برای اقامت محسوب می‌شود چراکه دارای سالن‌های همایشی با ظرفیت پونصد و هشتاد نفر بوده و لابی آن بسیار شیک و لوکس است و برای قراردادهای کاری و قرارهای کاری بسیار مناسب می‌باشد.

وجود شش اتاق کنفرانس و سالن همایش با ظرفیت بسیار بالا، روم سرویس بیست و چهار ساعت، دو رستوران بسیار مجلل با غذاهای لذیذ و خوشمزه و با نام‌های کاکتوس و چشم‌انداز، کتابخانه، مرکز خریدی متنوع، کافی ‌نت، گیم‌ نت، خدمات برای معلولین و افراد ناتوان، مجموعه‌ های ورزشی جداگانه برای خانم‌ها و آقایان مانند سالن بدن ‌سازی سالن ماساژ، سونا جکوزی و استخر، سالن زیبایی و آرایش و پیرایش مخصوص بانوان و آقایان از جمله امکانات مهم این هتل پنج ‌ستاره بین ‌المللی می ‌باشد.