تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تور مجازی ونیز

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری هم اقلیم تور مجازی ونیز را خواهیم داشت. برای آشنایی با کشور ایتالیا و سفری مجازی به ونیز در ادامه با ما همراه باشید.

ایتالیا کشوری است که در اروپای جنوبی قرار گرفته و پایتخت آن شهر تاریخی و زیبای رم است. این کشور یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و هشتمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. ایتالیا پنجمین کشور پرجمعیت اروپاست. کشور ایتالیا یکی از مقاصد به شدت محبوب گردشگری در اروپاست و از مهمترین شهرهای توریستی آن رم، ونیز و فلورانس هستند.

اجاره روزانه خانه در تهران

وِنیز (Venice) جزیره‌ای در شمال ایتالیا که در خلیجی از تالاب ونتزیا در نزدیکی دریای آدریاتیک قرار گرفته‌ است و به صورت جزیره‌های کوچک است. جزیره‌ها به وسیلهٔ کانال‌هایی از هم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌گیرد و خودرویی وجود ندارد. شهر ونیز یکی از شهرهای گردشگرپذیر ایتالیااست و سالانه میلیون‌ها گردشگر به این شهر می‌روند. ونیز به شهر کانال‌ها مشهور است.

تور مجازی ونیز
تور مجازی ونیز

آب و هوا

ونیز دارای آب و هوای مدیترانه‌ای می‌باشد در زمستان‌ها به حداقل ۳ درجه بالای صفر به‌طور متوسط می‌رسد و در تابستان‌ها متوسط دمای هوا ۲۴درجه بالای صفر. رطوبت هوا نیز بالا می‌باشد.

حمل و نقل در ونیز 

رفت وآمد در شهر ونیز با قایق انجام می شود و تنها شهری در جهان است که در آن ماشین تردد نمی کند. حتی رفت و آمد پلیس نیز با قایق موتوری است. ونیز خیابان ندارد و تنها وسیله‌ی نقلیه قایق‌های گاندولا (Gondola) یا اتوبوس‌های قایقی (Vaporetto) است که افراد زیادی را به مقاصد متفاوت و جاهای دیدنی ونیز می‌برند. یک گاندولا اجاره کنید و ساختمان‌های زیبا در کنار مسیرهای اصلی را ببینید. بناهای تاریخی با معماری بی‌نظیر چشمان شما را خیره خواهند کرد.

تور مجازی ونیز
تور مجازی ونیز

جاذبه های دیدنی

از دیدنی‌های این شهر می‌توان به میدان سن مارکو محل دفن مرقس یکی از حواریون عیسی مسیح که به سن مارکو مشهور است، اشاره کرد. ونیز به خاطر شکل عجیب و همچنین تعدد آثار تاریخی و هنری و معماری در لیست میراث جهانی یونسکو نیز قرار گرفته که همین موجب شده سالانه میلیون‌ها نفر (بیست میلیون به‌طور تخمینی) از سر تا سر جهان برای دیدن این شهر سفر کنند.

شهر زیبای ونیز دارای جزایر فراوانی است که تعذاد این جزایر 118 می باشد ، برخی از این جزایر در ونیز توسط پل هایی به یکدیگر وصل هستند . در مرکز شهر ونیز قسمت تاریخی شش گانه به نام های درسودورو، سانتا کروچه، سن پلو، سن مارکو، کانا رجو، کاستلو قرار دارد.این مناطق 150 کانال کوچک را به یکدیگر متصل می کنند و در دو طرف کانال گراند قرار گرفته اند.

تور مجازی ونیز
تور مجازی ونیز

تور مجازی 360 درجه ونیز

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید: