تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تور مجازی دبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری هم اقلیم تور مجازی دبی را خواهیم داشت. برای آشنایی با کشور امارات و سفری مجازی به دبی در ادامه با ما همراه باشید.

امارات متحده عربی یک پادشاهی مطلقه فدرال در جنوب‌غربی آسیا و در شرق شبه‌جزیره عربستان، در خاورمیانه است که از جنوب با قطر و عربستان سعودی، از شرق با عمان و از شمال با خلیج فارس همسایه است. امارات متحده عربی، اتحادی از هفت شیخ‌نشین کوچک به نام‌های ابوظبی (که پایتخت کشور امارات است)، دبی، شارجه، عجمان، فجیره، رأس‌الخیمه و ام‌القوین است.

اجاره روزانه خانه در تهران

کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی (Dubai) یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این شهر با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. دیدنی های دبی فقط معماری های باشکوه و لوکس این کشور نیست بلکه جاذبه های تفریحی متنوعی نیز دارد که آن را تبدیل به مقصدی عالی از هر نظر می کند. دبی به عنوان مقصدی لوکس و گرانقیمت شناخته می شود اما با این حال سفر به آن سفری مقرون به صرفه است و بین ایرانیان بسیار محبوب است.

تور مجازی دبی
تور مجازی دبی

بهترین زمان سفر

در ماه های دسامبر تا مارس (آذر تا اسفند) بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر فراهم است. در دبی باید همیشه انتظار آب و هوای گرم را داشته باشید اما پاییز و زمستان هوا ملایم می شود و خیلی از گردشگران هم در این دو فصل به دبی سفر می کنند.

توجه داشته باشید که هر صورتی که مجبور شدید در تابستان به دبی سفر کنید باید به شدت مراقب سلامتی خود باشید. بالا رفتن دما تا نزدیک ۶۰ درجه سانتی‌گراد، تابش شدید آفتاب و توفان‌ شن از مواردی هستند که ممکن است برای شما ایجاد دردسر کنند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، زمستان مناسب‌ترین فصل برای شماست.

تور مجازی دبی
تور مجازی دبی

جاذبه های گردشگری دبی

دبی یکی از بهترین شهرهای دنیا از لحاظ تنوع جاذبه های دیدنی است. اکثر مردم با شنیدن نام دبی برج خلیفه به ذهنشان می آید. اما باید بدانید جاذبه های این شهر بی شمار هستند. برج خلیفه، میراکل گاردن، دهکده جهانی دبی، برج العرب دبی، قاب دبی، آبنمای دبی، جزیره نخل جمیرا، خور دبی، خانه شیخ سعید آل مکتوم و… از جاذبه هایی هستند که در سفر خود به دبی باید از آنها بازدید کنید.

همچنین دبی توانسته است از اکثر تفریحاتی که در دنیا هست، بهترین نوع آن را ایجاد کند تا گردشگران در سفر به این شهر بهترین‌ها را تجربه کنند و دبی بتواند به معنای واقعی یک شهر جهانی و بهشت گردشگران باشد. قبل تر از جاذبه های گردشگری دبی گفتیم اما باید بدانید که دبی یکی از بهترین مقاصد برای تفریح به خصوص تفریحات آبی است. از جمله مراکز تفریحی دبی می توان به پارک آبی وایلد وادی، پارک آبی آتلانتیس، دلفین بی دبی، پیست اسکی دبی، آکواریوم دبی، دلفیناریوم دبی و سافاری دبی اشاره کرد.

تور مجازی 360 درجه دبی

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید: