تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

در این مقاله می‌خواهیم معرفی کوتاهی راجع به جاهای دیدنی کره جنوبی داشته باشیم.  زیرا کره جنوبی هرآن چه را که یک سفر ایدئال می‌تواند داشته باشد به گردشگران خود ارائه می‌دهد. پس با ما در هم اقلیم همراه باشید.

کره جنوبی

این کشور دارای تاریخ کهن و شگفت‌انگیز است و همچنین فرهنگی بسیار غنی و جذاب دارد. غذاهای بسیار لذیذ، مردمانی صمیمی و زیرساخت‌های گردشگری عالی برای گردشگران می‌تواند از جمله مواردی باشد که بتواند هر گردشگری را برای یک بار هم که شده به این سرزمین جذب کند. از جمله زیرساخت‌های گردشگری مناسب می‌توان به سیستم راه‌آهن پرسرعت و جدید برای سفر در این کشور اشاره کرد.

اجاره روزانه خانه در تهران

این کشور همچنین کشوری جمع اضداد است. با سفر به این سرزمین می‌توانید جاذبه‌های گردشگری مثل معابد بودائی باستانی بالای کوه مانند بولگوکسا تا آسمان‌خراش‌های فوق مدرن سئول مانند برج جهانی لوته را مشاهده کنید. کره جنوبی همچنین یکی از منحصربه‌فردترین جاذبه‌های جهان را دارد که می‌توان از آن بازدید کرد. یک سرزمین خالی از سکنه، بخشی از مرز نظامی بین دو کشور که از نظر فنی هنوز در حال جنگ هستند (DMZ).

با فهرست برترین جاذبه‌های گردشگری کره جنوبی بهترین مکان‌ها را برای بازدید از آن کشف کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کاخ Changdeokgung

از بین پنج کاخ ​​بزرگی که توسط چوسون دیانتاسی در قرن پانزدهم در اطراف سئول ساخته شد، کاخ Changdeokgung همیشه برای اقامتگاه سلطنتی ترجیح داده شده بود. این کاخ جایی است که پادشاه و خانواده سلطنتی زندگی روزمره خود را در آن می‌گذراندند.

این کاخ تنها یک ساختمان نیست، بلکه  از مجموعه‌ای از ساختمان‌ها  تشکیل شده است و هر کدام کارایی متفاوتی را داشتند. برخی از آن‌ها محلی برای اقامت، برخی دیگر کتابخانه، اتاق غذاخوری یا اتاق جلسات و دیگر موارد استفاده را داشتند.  پیشنهاد می‌کنیم که حتماً مدتی را در باغ 78 هکتاری Huwon یا باغ قصر که در پشت کاخ واقع شده است بگذرانید. این باغ دارای مسیرها، فضاهای سبز، پاگوداها، نهرها و دریاچه‌های بسیاری است.

کاخ کره جنوبی
جاهای دیدنی کره جنوبی

آدرس: سئول، کره جنوبی

شهر بوسان

آیا می‌دانستید که می‌توانید در کره جنوبی به ساحل بروید؟ بوسان دومین شهر بزرگ کشور کره و از دیگر جاهای دیدنی کره جنوبی است و مملو از سواحل و استراحتگاه‌های زیبا است. این شهر نیز دارای فرهنگ و تاریخ غنی خود است. پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از معبد Beomeosa و دهکده گیمچئون Gamecheon در دامنه تپه دیدن کنید. گیمچئون دهکده‌ای به سبک اروپایی است که بر روی صخره‌های بالای دریا واقع شده است.

همچنین دوستداران غذاهای دریایی باید حتماً از بازار جاگلچی، بزرگ‌ترین بازار تجاری غذاهای دریایی کشور دیدن کنند. بخشی از بازار به خریداران باز است و رستوران‌های کوچک زیادی در آنجا وجود دارند که خرید شما را برایتان می‌پزند، بنابراین می‌توانید غذاهای دریایی خود را در همین بازار میل کنید.

بوسان

رسیدن به بوسان آسان است، از سئول با قطار سریع‌السیر KTX کره، حدوداً دو ساعت بیشتر طول می‌کشد تا به آنجا برسید.

شهر جئونجو یکی دیگر از جاهای دیدنی کره جنوبی

جئونجو شهری بسیار تاریخی است که زمانی پایتخت معنوی سلسله چوسئون بوده است و با قطار حدود 90 دقیقه با سئول فاصله دارد. این شهر خانه بسیاری از معابد و زیارتگاه‌های باستانی و همین‌طور دهکده هانوک(خانه‌های باستانی و قدیمی کره‌ای) است. اما خوب است که بدانید این خانه‌های باستانی و قدیمی در سراسر کره یافت می‌شوند.

این سبک دهکده‌ها، محله‌هایی از خانه‌های باستانی و قدیمی (هانوک) هستند که به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهند تا زندگی در کره باستان را تجربه کنند و بدانند سبک زندگی آن‌ها چگونه بوده است. برخی از خانه‌های دهکده‌های هانوک برای بازدید به روی گردشگران باز هستند، و برخی دیگر به موزه، رستوران و اقامتگاه تبدیل شده‌اند، اما بیشتر آن‌ها خانه‌های شخصی هستند.

برج نمادین Nseoul (واقع در سئول)

بله درست است! همه‌ کسانی که از سئول بازدید می‌کنند باید از برج تماشایی و  نمادین شهر بالا بروند. این برج تقریباً در بالای یک کوه قرار دارد و علاوه بر ارتفاع خود برج، تقریباً 500 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است و شهر را در زیر پای خود قرار می‌دهد. وقتی به بالای برج می‌رسید خوب است که کمی وقت بگذارید تا منطقه کوهستانی اطراف آن را دریابید.

این برج بالای کوه نمسان است و در منطقه پارک نمسان قرار گرفته است که توسط شهرداری سئول اداره و محافظت می‌شود. کیلومترها مسیرهای پیاده‌روی برای کاوش و لذت بردن در این پارک وجود دارد و فاصله آن تا مرکز سئول چند دقیقه بیشتر نیست.

برج نمادین

بالای برج N سئول دارای مکان‌هایی برای بازدید داخلی و رصد مناظر بیرونی است و همچنین چندین رستوران‌ در این برج وجود دارد. نمای بیرونی برج با نور LED پوشانده شده است که هر شب روشن می‌شود. علاوه بر این یک تله کابین وجود دارد که شما را از شهر (در نزدیک میونگدونگ) به پای برج می‌برد. می‌توانید پس از پیاده شدن از تله کابین، مسیر پیاده‌روی خود را آغاز کنید.

همچنین خوب است که زمانی را برای تماشای روستای Namsan Hanok بگذارید، همان‌طور که گفته شد، این دهکده‌های تاریخی حفاظت شده در سرتاسر سئول و کره جنوبی وجود دارند و محله‌های باستانی بازسازی‌شده هستند. دهکده باستانی نامسان شامل پنج دهکده هانوک بازسازی شده با خانه‌های سنتی کره‌ای است.

سایت رسمی: http://www.nseoultower.co.kr/eng/

روستای بوکچون هانوک

دهکده‌های هانوک که در چند مکان در سئول و اطراف کره یافت می‌شوند، موزه‌های زنده هستند. کره‌ای‌ها محله‌های باستانی را بازسازی و حفاظت کرده‌اند. برخی از این دهکده‌ها در مکان اصلی خود (مانند بوکچون)  واقع شده‌اند و برخی از هانوکس ها (خانه‌های سنتی کره‌ای) از جاهای دیگر نقل‌مکان کرده‌ یا دوباره ایجاد شده‌اند.

این دهکده‌ها به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهند که نه تنها زندگی در هانوک بلکه زندگی در کره ۶۰۰ سال پیش را نیز تجربه کنند.

روستا کره

شما با قدم گذاشتن در این محله‌ها می‌توانید خیابان‌های کوچک و باریک را تجربه کنید و درباره فرهنگ کره‌ای اطلاعات زیادی بیاموزید، زیرا بسیاری از هانوک‌ها موزه هستند یا نمایش‌های فرهنگی ارائه می‌دهند. بسیاری از آن‌ها خانه‌های خصوصی هستند و توسط ساکنان واقعی محلی اشغال شده‌اند و برخی نیز به اقامتگاه تبدیل شده‌اند.

دلیل اینکه این مناطق روستایی را بسیار خاص می‌کند همین است؛ آن‌ها تاریخ زنده واقعی هستند. روستای بوکچون هانوک مکانی محبوب برای گردشگری است، زیرا درست در مرکز سئول، در منطقه بین کاخ گیونگ‌بوک‌گونگ و کاخ چانگ‌دئوک‌گونگ قرار دارد.

پارک Seoraksan از دیگر جاهای دیدنی کره  جنوبی

مانند یوسمیتی کره، این سرزمین عجایب طبیعی و باشکوه، اولین پارک ملی کره است. این پارک دارای کوه‌ها، دریاچه‌ها، آبشارها، نهرها و کیلومترها مسیر برای پیاده‌روی است که به شما این امکان را می‌دهد که برای تماشای جاذبه‌های آن در مسیرهای پیاده‌روی حرکت کنید. این پارک به دلیل داشتن بیش از 1500 گونه جانوری مختلف و بیش از 1000 نوع گیاه گوناگون و به‌طورکلی تنوع طبیعی خود، شناخته شده است.

پارک ملی کره

همچنین دو معبد بودائی در داخل این پارک وجود دارد که یکی از آن‌ها به دلیل داشتن حوضچه‌هایی در اطراف خود که از جویبارهای کوهستانی تغذیه می‌شوند به «معبد صد استخر» معروف است. وقتی از پیاده‌روی خسته می‌شوید، تله کابینی وجود دارد که شما را به سمت کوه سئوراکسان می‌برد و مناظری باورنکردنی از کوه‌ها و دره‌ها را در آنجا می‌توانید تماشا کنید. حدود چهار ساعت با اتوبوس یا سه ساعت با ماشین طول می‌کشد تا از سئول به پارک برسید.

DMZ

 DMZ مخفف منطقه غیرنظامی شده است و مرز زمینی غیرنظامی بین کره شمالی و کره جنوبی است. این منطقه عجیب که به‌شدت محافظت‌شده و مین‌گذاری شده است، قابل بازدید است، اما فقط در یک تور رسمی و با راهنما امکان بازدید از آن وجود دارد. این منطقه حدود چهار کیلومتر عرض دارد و به‌طور رسمی به‌عنوان JSA یا منطقه امنیتی مشترک شناخته می‌شود.

تور کره‌ای DMZ نیم روزه است و شامل بازدید و امکان رفت‌وبرگشت از سئول می‌شود. با تورهای رسمی DMZ، می‌توانید از تونل سوم، حفرشده در  شمال  منطقه برای تسهیل تهاجم به جنوب بازدید کنید و همچنین این امکان وجود دارد که با رصدخانه دورا سراسر این منطقه خالی از سکنه را نگاه کنید.

موزه ملی کره

سئول به‌عنوان یک پایتخت جهانی، مملو از موزه‌های زیادی است. بزرگ‌ترین موزه ملی کره در سئول قرارگرفته است و مانند Met در نیویورک، مکانی است که واقعاً نمی‌توان با یک بار بازدید همه آنچه در آن وجود دارد را تماشا کرد. این مجموعه عظیم ترکیبی از هنر، تاریخ و باستان‌شناسی است که برای نشان دادن تاریخ فرهنگ کره و بیان داستان‌های زندگی مردم کره ارائه شده است.

موزه ملی کره

همچنین این موزه یک جاذبه‌های عالی برای فهمیدن این نکته است که آیا زمان کافی برای تماشای سئول دارید یا خیر. این موزه  یک مجموعه فراگسترده است، زیرا آثار موجود در آن به بیش از یک میلیون سال قبل بازمی‌گردد و بازدید از آن به‌خصوص برای خانواده‌ها و بچه‌ها بسیار این جذاب است، زیرا طیف گسترده‌ای از اشیاء در آن وجود دارد؛ آری! همه‌چیز از ابزار عصر حجر گرفته تا آثار هنری مدرن هنرمندان کره‌ای.

Lotte World

یک پارک تفریحی درست در مرکز شهر سئول وجود دارد. این یک مکان سرگرم‌کننده برای گذراندن روز و فرصتی برای غوطه‌ور شدن در فرهنگ تجاری واقعی کره است. Lotte World دارای یک هتل، سالن‌های سینما (یکی با بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش جهان)، یک موزه مردمی با نمایش‌های سنتی است و همچنین فعالیت‌هایی تفریحی‌ورزشی نظیر مانند اسکیت روی یخ در این پارک امکان‌پذیر است.

این پارک موضوعی در دامنه برج جهانی لوته، بلندترین ساختمان در کره جنوبی و پنجمین ساختمان بلند جهان قرار دارد. این برج دارای چندین منطقه برای بازدید و تماشا است. هتل مجلل (SIGNIEL SEOUL) و طیف وسیعی از گزینه‌های خرید و غذاخوری در داخل این پارک وجود دارد.

66 scaled

بازدید از این پارک هم برای بچه‌ها و هم برای بزرگ‌سالان سرگرم کننده است. به‌غیراز وسایل سواری، بازی و جاذبه‌های دیدنی آن، امکان خرید با تنوع گسترده در این پارک وجود دارد.  همچنین کارگاه‌های هنرمندان و نمایش‌های فرهنگی برای تماشا در اینجا برگزار می‌شود.

بزرگ‌ترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان و یک پارک موضوعی روباز به نام جزیره جادویی نیز در سئول قرار گرفته است. برای تجربه پارک موضوعی بزرگ‌تر و در فضای باز اورلند، باید حدود ۴۵ دقیقه تا آنجا رانندگی کرد زیرا این پارک خارج از سئول است. خوب است بدانید که پارک اورلند نسخه کره‌ای دیزنی لند است.

سایت رسمی: https://www.lwt.co.kr/tower/en/main/main.do#sec01

مجموعه بزرگ کاخ Gyeongbokgung

مجموعه بزرگ کاخ Gyeongbokgung که به نام کاخ شمالی نیز شناخته می‌شود، در طول سالیان دراز آشفتگی‌های باورنکردنی را پشت سر گذاشته است. این مجموعه کاخ در سال 1395 در زمان سلسله چوسون که پنج کاخ ​​بزرگ در اطراف سئول ساختند، ساخته شد.

این کاخ چندین بار بمباران، تخریب، بازسازی شده و همچنین توسط ژاپنی‌ها اشغال شده است (اول در سال 1592) و درنهایت در سال 1990  مجدد بازسازی شده است. حتماً از غرفه‌های Gyeonghoeru و Hiangwonjeong Pond، دو سازه اصلی باقی‌مانده از دوره Joseon دیدن کنید. مجموعه کاخ را می‌توان در یک تور پیاده‌روی با راهنما بازدید کرد. همچنین دو موزه در داخل محوطه وجود دارد (موزه کاخ ملی و موزه ملی مردمی) که ارزش بازدید را دارند.

Gyeongbokgung

پارک ملی Hallyeo Maritime

این پارک ملی ناهموار زیبا شامل مایل‌ها خط ساحلی بکر، گسترده شده در بیش از 300 جزیره  مجزا است. هرکدام دارای مسیرهای پیاده‌روی با منظره تماشایی اقیانوس و صخره هستند. این منطقه همچنین دارای تله‌کابین است که به نام طناب‌راه تماشای Hallyeosudo شناخته می‌شود. این مسیر تنها سیستم تله کابین دو کابلی و چرخشی خودکار در کشور است.

طول مسیر تقریباً 2.4 کیلومتر است و تا رسیدن به قله 9 دقیقه طول می‌کشد. با تماشای مناظر وسیع از حومه شهر و خط ساحلی، ازجمله جزیره ژاپنی Daemado، پاداش قدم گذاشتن در این مسیر زیبا را دریافت خواهید کرد. این پارک حدود یک ساعت با اتوبوس یا ماشین از مرکز شهر سئول فاصله دارد.

پارک ملی کره

سایت رسمی:

http://english.knps.or.kr/Knp/Hallyeohaesang/Intro/Introduction.aspx?MenuNum=1&Submenu=Npp

معبد Bulguksa

یکی از معبدهای بودائی کره که باید حتماً ببینید، معبد بولگوکسا است که از نظر بسیاری مهم‌ترین معبد این کشور محسوب می‌شود. این مکان رسمی دولتی، تاریخی است و منظره شماره یک کشور محسوب می‌شود و توسط دولت طبقه بندی شده است.

این معبد، خانه هفت گنجینه ملی کشور، پاگوداهای مقدس و مجسمه‌های بودا است. این معبد در دامنه کوه توهام در گیونگجو، پایتخت باستانی کره قرار دارد. این شهر به‌قدری تاریخی است که به خاطر همه مکان‌ها و معابد تاریخی به آن “موزه بدون دیوار” می‌گویند. Gyeongju از طریق قطار سریع‌السیر و جدید KTX حدود دو ساعت و نیم از سئول فاصله دارد.

کاخ آبی

کاخ آبی که به خاطر سقف‌های زیبا و کاشی‌های آبی غرفه‌ها و ساختمان‌های متعددش به این نام، نام‌گذاری شده است. خانه آبی، بسیار شبیه کاخ سفید و خانه رئیس‌جمهور کره است و مجموعه بسیار امن ساختمان‌ها، همچنین بسیاری از دفاتر اجرایی دولت کره و سایت‌های رسمی ملاقات را در خود جای داده است.

اینجا مکان جالبی برای بازدید است، زیرا به شما امکان نگاهی از پشت‌صحنه به دولت مدرن کره و فرهنگ رسمی کره را می‌دهد. بسیاری از چیزهایی که در تور، با راهنما مشاهده می‌کنید، اتاق‌های ملاقات و اتاق‌های پذیرایی رسمی دولتی است که در آن از مقامات خارجی استقبال می‌شود. تورهای عمومی، یک‌ساعته ارائه می‌شود، اما برای بررسی امنیتی باید از قبل به‌صورت آنلاین درخواست دهید.

کاخ آبی

سایت رسمی: https://english1.president.go.kr/Contact/Tours

جزیره Jeju

این جزیره یکی دیگر از جاهای دیدنی کره جنوبی و  مقصد تفریحی بسیار محبوب در کره محسوب می‌شود و درواقع به هاوایی کره معروف است. این جزیره آتش‌فشانی به بهترین وجه از طریق یک پرواز داخلی سریع یک‌ساعته از سئول قابل‌دسترسی است. این جزیره دارای سواحل زیبا، همراه با فرهنگ و تاریخ بسیار غنی است.

بلندترین کوه در کره جنوبی (یک آتش‌فشان خاموش به نام هالاسان) همراه با کیلومترها گدازه‌های غول‌پیکر در اینجا قرار دارد. گدازه‌های لوله‌ای شکل، حفره‌های هوای طبیعی در گدازه‌های سخت و سرد شده به‌اندازه تونل‌های راه‌آهن هستند.

جزیره کره

برای دیدن زنان غواص حتماً از ساحل جونگمون دیدن کنید. این‌ها زنانی هستند که برای صید انواع غذاهای دریایی صدها فوت در عمق دریا آزادانه شیرجه می‌زنند. این سنت از قرن‌ها پیش آغاز شد، زمانی که مردان محلی همه بر روی قایق‌ها ماهیگیری می‌کردند. این جزیره همچنین صدها مایل مسیرهای پیاده‌روی و چشمه‌های آبگرم زیادی برای سلامتی دارد.

دروازه گوانگ وامون Gwanghwamun

این جاذبه یک دروازه غول‌پیکر است، که قبلاً دروازه ورودی قلعه‌ای بود که در داخل کاخ Gyeongbokgung  قرار دارد. این کاخ در ابتدا همراه با کاخ در قرن پانزدهم ساخته شد، اما بارها تخریب و بازسازی شده است. اخیراً در سال 2010، به مکان اصلی خود در مقابل کاخ و میدان گوانگوامون بازگردانده شد و با مواد مقاوم و  با استفاده از تکنیک‌های سنتی بازسازی شد. مرمت قبلی با بتن و سایر تکنیک‌های ساخت‌وساز غیر سنتی بود.

19

اما دروازه جدید به‌طور کامل با تکنیک‌های باستانی و تنها با استفاده از چوب‌های بومی و اتصالات دست‌ساز ساخته شده است. دروازه گوانگ وامون محل برگزاری مراسم تعویض نگهبانان (از سال 1469) است که هر روز (به‌جز سه‌شنبه‌ها) در ساعت 10 صبح و 2 بعدازظهر انجام می‌شود. منطقه مقابل دروازه، میدان گوانگوامون، یک فضای عمومی بزرگ است که اغلب برای تظاهرات سیاسی و اجتماعی استفاده می‌شود.