تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران کلود سون (Cloud 7) استانبول

استانبول شهری است محبوب و پر طرفدار برای گردشگران ایرانی. مناطق تفریحی، جاهای دیدنی استانبول و بنا های تاریخی این شهر بسیار معروف است. البته یکی از معیار های سفر خوب و خاطره انگیز، غذا و خوراکی های هر شهر یا کشوری است. خوشبختانه ترکیه از آن دسته کشور هایی است که غذاهایش باب میل و سلیقه ایرانیان می‌باشد. اغلب غذاهای این کشور را گوشت در بر می‌گیرد و می‌توانید طعم لذیذ گوشت های ترکی را در این کشور محبوب بچشید.قبلا در مطلبی جداگانه به رستوران های ارزان استانبول پرداخته ایم.این بار با معرفی یکی دیگر از رستوران و بار های استانبول در خدمت شما هستیم. رستوران کلود سون یکی از صد ها رستوران استانبولی است که غذاهایش را باب میل هر سلیقه‌ای سر میکند.

آشنایی با رستوران کلود سون

رستوران کلود سون دارای چشم انداز و نمایی زیبا از شهر استانبول و بسفروس می باشد و یک مکانی عالی است برای گذراندن اوقات ناهار و شام و صرف یک غذای لذیذ در سفر! این رستوران در طبقه هفتم هتل هیلتون پارکسا قرار گرفته است و دارای منوی غذاهاس ترکی سنتی منحصر به فرد و فوق العاده ای می‌باشد.

اجاره روزانه خانه در تهران

رستوران کلود سون استانبول

کلود سون نیز مکانی است با طراحی آرامش بخش و زیبا برای لذت بردن از انواع کوکتل ها، نوشیدنی ها، ساندویچ ها و سالاد ها مختلف که می‌تواند گزینه مناسبی برای میان وعده های سالم و خوشمزه باشد.

در تراس رستوران هم می توانید در فضای دوستانه موجود جلسات کاری و دوستانه خود را برگزار کنید و به همراه سرو غذاهای خوشمزه و لذیذ ترکی و مدیترانه‌ای از چشم انداز و فضای باز لذت ببرید و قهوه بنوشید. همچنین این تراس مکانی فوق العاده مناسب برای استراحت گردشگران و دیدن نمایی از اسانبول مناسب است.

منوی رستوران

منو و تنوع غذایی رستوران کلود سون را می‌توان بهترین تنوع در منطقه استانبول دانست. غذاهای استانبول، خوراک های استانبولی، استیک، کباب، پیتزا، غذاهای دریایی مدیترانه و غذاهای اروپایی، مجموعه ای کامل از تنوع غذایی رستوران را به نمایش می‌گذارد.

غذاهای رستوران کلود سون استانبول

همچنین در بخش دسر می‌توانید شیرینی و باقلواهای معروف ترکیه ای را تست کنید و لذت ببرید. انواع سالاد، نوشیدنی ها و شیک های متنوع نیز از دیگر خوراکی های موجود در لیست رستوران کلود سون می‌باشد.

آدرس رستوران کلود سون

ترکیه، استانبول، بسیکتاس، خیابان بایلیدم12، محله ویشنی زاده، استانبول پارکسا هیلتون

ساعت کاری : این رستوران همه روزه از ساعت 6:30  صبح تا 11:30 شب میزبان مراجعه کنندگن به صرف صبحانه و شام خواهد بود.از ساعت  12شب تا 1 شب هم بار رستوران کلود سون شما را با انواع نوشیدنی ها پذیرایی خواهد کرد.

رستوران تراس کلود سون استانبول

نکاتی راجع به رستوران کلود سون

  • این رستوران وعده ناهار سرو نمی‌کند و شما تنها می‌توانید برای صبحانه و شام به آنجا مراجعه کنید.
  • پیشنهاد می‌کنیم از فضای تراس و رو باز رستوران استفاده کنید تا از چشم انداز زیبای استانبول لذت ببرید.
  • برای استفاده از تراس بهتر است از قبل میز رزرو کنید تا مجبور به صبر کردن نباشید تا میزی خالی شود.
  • رنج قیمتی این رستوران متوسط رو به بالا می‌باشد. اما به یاد داشته باشید تمامی مواد اولیه غذاها از موادی تازه و درجه یک تهیه شده است.

مقالات بیشتری بخوانید