تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

دیزی‌ سرای ایرانشهر

دیزی از خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی ایرانی است که با طعم لذیذ خود توانسته‌ است طرفداران بسیاری پیدا کند. این وعده غذایی اگر به درستی و با کیفیت طخ شود، بسیار لذیذ و خوشمزه است و شما را به یکی از مشتری‌های ثابت خود تبدیل می‌کند. رستوران‌های بسیاری در سراسر تهران وجود دارند که دیزی را در منوی خود قرار داده‌اند اما اگر به دنبال دیزی خوشمزه، درجه یک و با کیفیت هستید، دیزی‌ سرای ایرانشهر را از دست ندهید. در ادامه همراه مجله گردشگری هم اقلیم باشید.

دیزی‌ سرای ایرانشهر

فضا و دکوراسیون دیزی‌ سرای ایرانشهر

نمای بیرونی دیزی‌ سرای ایرانشهر شبیه به خانه‌های قدیمی ایرانی است که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. این رستوران دارای نمایی آجری است که در کنار در و پنجره آبی قدیمی و همچنین کاشی‌کاری‌های جذاب، به خوبی سبک سنتی ایرانی را تداعی می‌کند. معماری درون رستوران نیز با گچ‌بری‌های زیبا و طاق‌‌های خوش‌ساخت، شبیه به سفره‌خانه های قدیمی طراحی شده‌ است و طعم دیزی را برای شما لذیذتر خواهد کرد.

اجاره روزانه خانه در تهران

دیوارهای رستوران با تصاویری از شاهنامه و قصه‌های هزار و یک شب پوشانده شده‌ است و فرهنگ ایرانی را به خوبی به مخاطب اراده می‌دهد. میز و نیمکت‌های چوبی که در رستوران برای نشستن مشتریان ارائه شده‌ است، راحتی و حس نوستالژیک حیاط خانه‌های قدیمی را به آن‌ها ارائه می‌کند.

دیزی‌ سرای ایرانشهر

ارائه غذا در دیزی‌ سرای ایرانشهر

فضای سنتی دیزی‌سرا در کنار دیزی‌های خوشمزه این رستوران شما را به سال‌ها پیش و به تهران قدیم پرتاب می‌کند. آبگوشت وعده غذای پرانرژی است که می‌تواند پس از ساعت‌های طولانی فعالیت انرژی را به شما برگرداند. بهتر است این غذای پرکالری به هنگام ناهار سرو شود، به همین دلیل دیزی‌ سرای ایرانشهر تنها به هنگام ناهار باز است.

در این دیزی‌ سرا آبگوشت‌های خوش‌طعم و لذیذ به همراه مختلفات سرو می‌شود. مخلفاتی که در کنار دیزی سرو می‌شود شامل سبزی خوردن، سالاد شیرازی، سیر ترشی، زیتون، پیاز و نان سنگک داغ است که کاملا با غذای ارائه شده یعنی آبگوشت همخوانی دارد. ظروفی که در آن از مشتریان پذیرایی می‌شود، سفالی، سنگی و روحی هستند و به خوبی می‌توانند حس و حال خانه‌های سنتی ایرانی را برای مشتریان فراهم کنند. میل کردن آبگوشت در ظروف ایرانی و سنتی مطمئنا لذت غذا خوردن را دوچندان خواهد کرد. بعد از سرو غذا نیز از مهمانان با چای و بامیه پذیرایی می‌شود تا لذت میل کردن این ناهار مقوی تکمیل شود.

دیزی‌ سرای ایرانشهر

ویژگی‌های دیزی‌ سرای ایرانشهر

دیزی‌ سرای ایرانشهر دارای پرسنلی مجرب و خوش‌برخورد هستند که غذا را با روی گشاده به مشتریان ارائه می‌کنند و با احترام به راهنمایی آن‌ها می‌پردازند. اما چیزی که در کنار فضای زیبا و غذای خوشمزه این دیزی‌سرا، مشتریان را شیفته خود کرده‌است، موسیقی زنده‌ای است که در این رستوران در هنگام سرو غذا نواخته می‌شود. موسیقی‌های نواخته‌شده در این دیزی‌سرا به وسیله سازهایی مانند نی، دف و یا سایر لوازم موسیقی ایرانی است که لذت بردن از غذا را برای مشتریان صدچندان خواهد کرد.

دیزی‌ سرای ایرانشهر

دیگر امکانات دیزی‌ سرای ایرانشهر

نوع سرو این رستوران از نوع منوی انتخابی می‌باشد و مشتریان می‌توانند نوع دیزی و مختلفات خود را از آن انتخاب کنند. از آن‌جایی که این رستوران شلوغ است ممکن است لازم باشد تا در صف انتظار منتظر بمانید. به منظور خسته نشدن مشتریان در صف انتظار صندلی‌هایی تعبیه شده‌است. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین دیزی که تا به حال میل کردید را تجربه کنید و از فضای نوستالژی آن نیز بیشترین بهره را ببرید.

شماره تماس: 02188810008

آدرس: تهران- ایرانشهر- خیابان کلانتری- پلاک 52

مقالات بشیتری بخوانید