تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران عالی‌ قاپو تهران

رستوران‌های بسیاری در سراسر شهر بزرگ تهران وجود دارند که هرکدام به نوبه خود سعی دارند تا لحظات خوشی را برای مشتریانشان فراهم کنند. از آن‌جایی که غذای ایرانی متناسب با سلیقه و ذوق ایرانیان در طی سالیان دراز می‌باشد، غذاهای سنتی ایرانی و رستوران‌های ارائه‌ دهنده این غذاها همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند. کیفیت و زیبایی فضا از عوامل تاثیر‌گذاری است که مشتریان را به این رستوران ها می‌کشاند. در ادامه همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید تا با رستوران عالی قاپو بیشتر آشنا شوید.

رستوران عالی‌ قاپو

معرفی رستوران عالی‌ قاپو تهران

رستوران عالی قاپو تهران که در سال 1358 به دست حاج محمد رشیدی ساخته‌شد، با طراحی بی‌نظیر خود فضای عالی‌قاپوی اصفهان را برای مشتریان تداعی می‌کند. در واقع می‌توان گفت این رستوران پیشگام در سبک رستوران‌های سنتی است. فضای سنتی این رستوران با معماری هنرمندانه و موسیقی زنده سنتی آن می‌تواند طعم غذاهای سنتی ایرانی ارائه شده در آن را دو چندان نماید.

اجاره روزانه خانه در تهران

فضای رستوران عالی‌قاپو با گچ‌ بریهای سنتی، طاق‌های قدیمی و دکوری سنتی، شبیه به سفره‌ خانه‌های قدیمی ایرانی طراحی شده‌ است و به خوبی تداعی کننده حال و هوای تهران قدیم می‌باشد.

رستوران عالی‌قاپو

ویژگی‌های رستوران سنتی عالی‌ قاپو

رستوران عالی‌ قاپو یکی از بهترین رستوران‌های ارائه‌دهنده غذاهای سنتی شهر تهران است که با تدارکات و خدماتی که برای مشتریان فراهم کرده‌ است، آن را مجذوب خود کند. در این رستوران آداب پذیرایی و معیشتی ایرانی رعایت می‌شود و برای ارائه غذا از ظروف  ادوات ایرانی استفاده می‌گردد. در این رستوران نوشیدنی‌ها، دسرها و انواع پیش‌غذاهای ایرانی به مشتریان عرضه شده و با اجرای موسیقی زنده سنتی، محلی و… به وسیله خوانندگان کاربلند و خوش‌صدا فضا را برای آن‌ها دلنشین‌تر می‌کند.

کارکنان مجرب و آموزش‌ دیده این رستوران با رفتاری محترمانه مشتریان را راهنمایی کرده و خدمات را به خوبی ارائه می‌دهند. از آن‌جایی که رستوران عالی‌قاپو رستورانی معروف در شهر تهران است، بهتر است قبل از مراجعه به آن نسبت به رزرو اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است پس از مراجعه برای نشستن در رستوران دچار مشکل شوید.

رستوران عالی‌ قاپو

سبک آشپزی رستوران عالی‌ قاپو

این رستوران ارائه‌دهنده انواع غذاها، دسرها، پیش‌ غذاها و نوشیدنی‌ های سنتی و ایرانی، با بهترین و بالاترین کیفیت می‌باشد. تمامی غذاها توسط سرآشپزان ماهر و باتجربه تهیه می‌شوند و طعم بی‌نظیر و اصیل غذاهای ایرانی را به مشتریان عرضه می‌کنند. مشتریان می‌توانند سالادهای خوشمزه و لذیذ را به صورت بوفه دریافت کنند. میز اردو رستوران عالی‌ قاپو کامل و بی‌نقص است. امکان ندارد یک بار مزه غذاها و فضای زیبای این رستوران را تجربه کنید و دلتان نخواهد بار دیگر به آن سر بزنید.

رستوران عالی‌ قاپو

دیگر امکانات رستوران عالی‌ قاپو

رستوران عالی‌ قاپو، علاوه بر ارائه غذاها در داخل رستوران، امکان سفارش غذا به صورت بیرون‌بر را نیز فراهم کرده‌است. مشتریان می‌توانند به صورت حضوری و یا تلفنی اقدام به رزرو غذا از این رستوران کنند. رستوران عالی‌ قاپو فضایی برای نشستن نیز برای کسانی که منتظر هستند فراهم کرده‌است تا بتواند امکان راحتی مشتریان را هرچه بیشتر فراهم کند. در این رستوران پرداخت هم به صورت نقدی و هم به صورت الکترونیکی امکان‌پذیر است که این امکان را به مشتریان می‌دهد تا در صورت به همراه نداشتن پول نقد بتوانند با خیال راحت از خدمات رستوران استفاده کنند.

پارکینگ رستوران عالی‌قاپو نیز از دیگر امکانات خوب آن است که خیال مشتریان را از بابت خودروهای شخصی خود راحت می‌کند تا بدون دغدغه از غذای خود لذت ببرند. البته پارکینگ خیابانی نیز برای این رستوران فراهم است و مشتریان می‌توانند خودروهای خود را در نزدیکی رستوران پارک کنند. از دیگر امکانات رستوران عالی‌ قاپو می‌توان به سرویس بهداشتی، تخت در فضای داخلی و سیستم تهویه هوا خوب اشاره کرد.

شماره تلفن: 02188777803 – 02188784120

آدرس: تهران- ونک- ابتدای خیابان گاندی

مقالات بیشتری بخوانید