تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

نوسانات قیمت در بلیط هواپیما به ویژه در سال های اخیر باعث شده است که مسافران به دنبال روش هایی باشند که چگونه بلیط هواپیما ارزان بخرند؟ زیرا بلیط هواپیما یکی بخش های مهم هزینه سفر به شهرهای داخلی و خارجی می باشد. در نظر گرفتن شرایط مناسب و رعایت برخی نکات به همراه انتخاب وب سایت مناسب جهت رزرو بلیط، مهم ترین عوامل در خرید ارزانترین بلیط هواپیما می باشد. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم، شما را قدم به قدم به یافتن و خرید یک بلیط ارزان نزدیک کنیم.

راهنمای قدم به قدم خرید بلیط هواپیما ارزان

بلیط هواپیما ارزان با داشتن زمان بندی مناسب

اگر می خواهید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید یکی از مهم ترین موارد توجه به زمان مناسب است. برای پیدا کردن زمان مناسب تهیه بلیط، باید به برخی مسائل دقت کنید. یکی از مسائل مهم در انتخاب زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما ارزان ، موضوع تعطیلات است. در روزهای تعطیل به دلیل اینکه عده زیادی قصد سفر دارند، معمولا پروازها همگی پر می شوند و بیشتر مقاصد با حجم مسافرین زیادی مواجه می شوند. بهتر است برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما سفر خود را به روزهای خلوت تر موکول کنید که هم از خرید بلیط ارزان خود و هم از خلوت بودن شهر مقصد لذت ببرید.

اجاره روزانه خانه در تهران

روزهای عید و ایام شهادت یکی دیگر از مسائلی است که باید در بحث زمان بندی مورد توجه قرار گیرد. در روزهای شهادت و این نوع مناسبت ها معمولا شهر مقصد شما اگر شهری مذهبی باشد شلوغی زیادی را تجربه می کند و قیمت های بلیط به آن مقصد نیز افزایش خواهد یافت.

سفر با ایرلاین های ارزان قیمت

برخی ایرلاین ها به دلیل شناسه نرخی متفاوتی که دارند معمولا دارای بلیط هواپیما ارزان هستند. ایرلاین های ارزان تر ممکن است سرو غذا نداشته باشند و یا سرویس خاصی برای مسافر در نظر نگیرند، اما قیمت های پایین تری دارند و تمامی توجه خود را بیشتر به جا به جایی مسافرین معطوف کرده اند.

سفر با این ایرلاین ها در صورتی که یک سفر دو ساعته با هواپیما دارید واقعا پیشنهادی مناسب است چراکه در این دو ساعت استفاده خاصی ازسرویس ها نیز نمی توانید داشته باشید. به عنوان چند ایرلاین ارزان قیمت می توان ایرلاین پگاسوس، ایران ایرتور، وارش و ساها را نام برد.

سفر با ایرلاین های ارزان قیمت

بررسی مقاصد سفر بلیط هواپیما ارزان

نکته ای مهم که در بالا نیز به آن اشاره کوچکی داشتیم موضوع مقاصد سفر در تهیه بلیط ارزان می باشد. معمولا مقاصدی که دارای سفرهای بیشتری هستند هم پروازهای بیشتری به آن ها اختصاص پیدا می کند و هم قیمت های بیشتری دارند. وقتی تقاضای سفر به یک شهر بالاتر می رود معمولا قیمت سفر به آن شهر یا کشور افزایش پیدا خواهد کرد و خرید بلیط هواپیما ارزان سخت خواهد شد.

یکی از مهم ترین شهرهای گردشگری در ایران، کیش بوده که مسافران زیادی به این جزیره سفر می کنند. انتخاب زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما کیش ، مهم ترین مسئله در خرید بلیط هواپیما ارزان می باشد. معمولا در زمان های اوج سفر (های سیزن) که فصل های سرد سال می باشد، بلیط پرواز کیش قیمت بالایی دارد. این موضوع در روزهایی از سال که تقاضا برای سفر پایین تر است، می توانید بلیط کیش را با قیمتی پایین تر خریداری کنید.

خرید بلیط هواپیما ارزان کودکان

در زمان خرید بلیط هواپیما ارزان در صورتی که با خانواده خود سفر می کنید و کودک همراه شماست می توانید اقدام به خرید بلیط ارزان برای کودک نمایید. با استفاده از بلیط های کودک می توانید نرخی نیم بها بپردازید و در هزینه خود بسیار صرفه جویی کنید. البته باید در خرید بلیط هواپیما کودک به این موضوع توجه داشته باشید که در بلیط های چارتر نرخ بلیط هواپیما کودک و بزرگسال یکسان اند و اگر در سفر خود کودکتان نیز حضور دارد بهتر است به دنبال خرید بلیط های سیستمی باشید چراکه پروازهای سیستمی نرخ مخصوص بلیط هواپیما کودک دارند.

خرید بلیط هواپیما ارزان کودکان

خرید بلیط ارزان لحظه آخری و چارتر

بلیط های چارتری می توانند قیمت های بسیار خوبی در سفر ها به شما ارائه دهند و جزو بلیط هواپیما ارزان به حساب می آیند. البته باید دقت کنید اگر یک پرواز چارتر دارای تقاضای بالایی باشد، امکان دارد بلیط های آن از بلیط سیستمی نیز گران تر شوند.

سعی کنید به دنبال بلیط ارزان چارتر و یا لحظه آخری باشید که به زمان سفر خود بسیار نزدیک شده اند(بلیط لحظه آخری) و هنوز صندلی خالی دارند. معمولا ارزانترین بلیط هواپیما را می توان با استفاده از بلیط چارتری در ایامی که میزان مسافرت کم تر است خریداری کنید. البته برای خرید این بلیط ها باید آماده سفر باشید و به محض پیدا شدن بلیط های لحظه آخری مناسب، برای سفر خود آماده شوید.

استفاده از آفر در سفرهای پروازی

تخفیف های بلیط هواپیما یکی از روش های خرید بلیط هواپیما ارزان برای برخی اقشار جامعه می باشد. علاوه بر تخفیف بلیط برای کودکان، جانبازان نیز می توانند از این تخفیف ها استفاده کنند. تخفیف بلیط ارزان هواپیما برای جانبازانی که درصد جانبازی آن ها حداقل 25 درصد است با ارائه کارت جانبازی امکان دارد.  جانبازان می توانند این بلیط ها را از ایرلاین ایران ایر خریداری کننند.

روش رزرو بلیط هواپیما ارزان از سایت های فروش بلیط

برای رزرو بلیط هواپیما ارزان می توانید به صورت اینترنتی بلیط خود را خریداری کنید. برای این منظور می توانید بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را انتخاب کرده و اقدام به تهیه بلیط کنید. در خرید بلیط در اکثر این سایت ها اولین قدم ثبت نام در سایت می باشد. پس از اینکه در سایت ثبت نام کردید به صفحه پرواز رفته و در ابتدا مبدا و مقصد مسیر خود و زمان رفت خود را مشخص کنید(در صورتی که زمان برگشت شما مشخص است می توانید زمان برگشت سفر خود را نیز مشخص کنید). پس از مشخص کردن زمان و مکان سفر خود و انتخاب گزینه جستجو، لیست پروازها برای شما نشان داده می شود.

رزرو بلیط هواپیما ارزان از رسپینا 24

در صفحه ای که پروازهای مورد نظر شما قرار می گیرند معمولا هر سایت در کادرهای بالا یا کنار دارای فیلتر های مخصوصی است که می توانید با استفاده از آن ها نتیج جستجو را تغییر دهید. مثلا برخی سایت ها این امکان را دارند که قیمت بلیط ها را به صورت صعودی و نزولی مرتب کنند. اینگونه می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما آن مسیر را مشاهده کنید.

همچنین با استفاده از فیلتر پروازهای چارتری می توانید فقط پروازهای چارتری آن مقصد را مشاهده کنید و دیگر نیازی نیست تمامی بلیط ها را بررسی کنید. موضوع و خدمت دیگری که در برخی سایت ها وجود دارد سرویسی است که شما را از قیمت بلیط ها آگاه می کند. به طور مثال شما در صورتی که در سفری به دنبال قیمت های پایین تری باشید با استفاده از سرویس های تعبیه شده در سایت می توانید از اخرین تغییر قیمت ها اطلاع پیدا کنید. پس از ثبت شماره اگر قیمت بلیط ها کاهش یافت، به شماره موبایلی که شما در سایت وارد کرده اید پیامکی مبنی بر ارزان شدن بلیط مورد نظر شما ارسال می شود تا بتوانید در اسرع وقت بلیط هواپیما ارزان خود را خرید کنید.