تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل ترنج کیش به عنوان هتلی که بر روی دریا قرار گرفته است را می‌توان یکی از بهترین و لوکس ‌ترین هتل‌ های جزیره یاد شده دانست.

 جزیره کیش همواره یکی از مقاصد پرطرفدار برای مسافران در ایام تعطیل به ‌ویژه تعطیلات عید نوروز است. همانطور که می‌دانید محل اسکان تاثیر به‌سزایی بر روی کیفیت سفر دارد از این رو اکثر افراد در سفر تفریحی خود به کیش سعی دارند با توجه به بودجه در دست، بهترین هتل را انتخاب نمایند. اگر شما نیز قصد دارید برای تعطیلات نوروز 1400 به جزیره زیبای کیش سفر کرده و از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی بی‌نظیر آن استفاده نمایید پیشنهاد می‌کنیم برای اسکان خود رزرو هتل ترنج کیش را در لیست برنامه‌هایتان قرار دهید.

اجاره روزانه خانه در تهران

هتل ترنج کیش | آشنایی با متفاوت‌ترین هتل دریایی کشور

با وجود اینکه هتل ترنج کیش یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می‌شود ممکن است برخی از افراد به اندازه کافی با آن آشنایی نداشته باشند.

هتل ترنج کیش

جالب است بدانید که اتاق‌های هتل ترنج بر روی سطح دریا قرار گرفته‌اند و اگر از بالا به آن‌ها نگاه کنید تصویری از طرح بته جقه پیش‌روی چشمانتان نمایان خواهد شد؛ به عبارت دیگر نحوه طراحی اتاق‌های هتل مذکور، فرهنگ و سنت غنی کشورمان را به مسافران داخلی و خارجی این جزیره یادآور می‌شود. یکی دیگر از جذابیت‌های این هتل استفاده از پنل‌های شیشه‌ای بر روی زمین است که باعث می‌شود افراد به راحتی بتوانند جانوران آبزی داخل دریا را مشاهده کنند.

رزرو هتل روی آب کیش می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از سفر به این جزیره و اسکان در محیطی آمیخته با مدرنیته و طبیعت باشد. لازم به ذکر است که هتل نام برده شده در قسمت شمال غربی جزیره واقع شده و دارای 100 سوییت با امکانات گوناگون است.

این هتل که در بهمن ماه سال 1394 به بهره‌برداری رسیده است در نوع خود بی‌مانند بوده و برای ساخت آن از بهترین و ماهرترین طراحان، مهندسین سازه، مشاوران و … استفاده شده است. هر یک از سوییت‌های هتل ترنج کیش از بالکن اختصاصی برخوردارند و همانطور که می‌دانید یکی از بهترین لذت‌ها می‌تواند نوشیدن یک فنجان قهوه و تماشای ناپدید شدن خورشید در پشت دریای بی‌کران خلیج فارس باشد.

هتل ساحلی ترنج کیش دو فاز دریایی و ساحلی دارد چراکه ممکن است برخی از مسافرین به دلایل مختلف تمایل به اسکان در سوییت‌های روی آب نداشته باشند؛ لازم به توضیح است که فاز ساحلی هتل لوکس ترنج در حال حاضر در دست احداث بوده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. توجه داشته باشید که در تمامی مراحل ساخت این هتل حفظ محیط زیست و آسیب نزدن به آن در اولویت است.

امکانات هتل دریایی ترنج کیش شامل چه مواردی است؟

با توجه به شرایط مسافران، سوییت‌های هتل مذکور در متراژهای 40، 60 و 120 متری تعبیه شده‌اند؛ سوییت‌های 40 متر سویت‌های معمولی و فلت هستند اما نوع 40 و 60 متری به ترتیب سوییت یک خوابه رویال و سوییت دو خوابه VIP نامیده می‌شوند.

 علاوه بر موارد گفته شده هتل ترنج کیش سوییت‌هایی با عنوان امپریال و هانی‌مون نیز دارد که سوییت امپریال شبیه به اقامتگاه تابستانی پادشان است. با توجه به فضای گسترده هتل به منظور رفاه حال بیشتر مشتریان برای جابه‌جایی افراد از ماشین‌های گلف استفاده می‌شود.

رستوران هتل ترنج کیش

 هتل لاکچری ترنج کیش دارای بخش‌های مختلف بسیاری است و برخی از امکانات آن عبارتنداز :

کافی‌شاپ

  • رستوران ‏ساحلی
  • رستوران فرنگی
  • رستوران خورشید
  • رستوران تاج ترنج
  • سالن اسپا و ماساژ
  • آتلیه عکاسی
  • سالن ورزشی با کف شیشه‌ای
  • سالن بیلیارد و مزون.

یک نکته هیجان انگیز آنکه در این هتل خدمات رایگان بسیاری از جمله اینترنت، صبحانه بوفه، مینی‌ بار، سرویس رفت و آمد به بخش‌های مختلف،  ترنسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه و خانه کودکان ارائه می‌شود.

در صورتی که مسافران با استفاده از هواپیما خود را به جزیره یاد شده برسانند می‌توانند در هتل دریایی ترنج اقدام به اجاره خودرو کنند چراکه با انجام این کار به راحتی می‌توان از جاذبه‌های دیدنی و تفریحات جزیره کیش دیدن و از زمان خود بهترین استفاده را کرد.

شاید برای برخی از افراد این سوال پیش آید که با توجه به موقعیت هتل نام برده شده آیا امکان بروز آسیب و خرابی در صورت طوفان و برخورد موج‌های شدید وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هتل ترنج نوعی موج شکن طبیعی دارد که به دلیل اختلاف سطح شدید 1000 متری ایجاد شده است؛ از این رو هیچگونه نگرانی در رابطه با مشکلات گفته شده وجود ندارد.

مکان‌های دیدنی اطراف هتل روی آب کیش

یکی از مهم‌ترین مواردی که مردم در سفر به آن اهیمت زیادی می‌دهند نزدیکی هتل مورد نظرشان به مکان‌های دیدنی و تفریحی است؛ در این راستا هتل ترنج کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست و اکثر مسافران تمایل دارند بدانند با انتخاب هتل ترنج کیش به چه جاذبه‌های دیدنی و یا مراکز خرید نزدیک هستند. از این رو در زیر به برخی از مکان‌های گفته شده اشاره کرده‌ایم:

  • بازار پارس خلیج: این مرکز خرید یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین بازارهای خرید در جزیره کیش است که می‌توان در آن انواع و اقسام اقلام را پیدا نمود. با توجه به این موضوع بازار خلیج فارس یکی از مقاصد اصلی کسانی است که با تور کیش به این جزیره سفر کرده‌اند و قصد خرید سوغات دارند. فاصله بازار یاد شده تا هتل دریایی ترنج ۴ کیلومتر و ۲۴۱ متر بوده و طی نمودن این مسیر حدود 5 دقیقه به طول خواهد انجامید.
  • بازار عرب ‌ها (صفین): با توجه به اینکه بسیاری از مردمان بومی جنوب کشور عرب زبان هستند این بازار برای این دسته از مسافران و یا مسافران خارجی عربی مناسب است. بازار صفین دارای فضایی کوچک‌تر از بازار قبلی است اما آن هم تاریخچه دور و درازی دارد. فاصله بازار عرب ها تا هتل لوکس ترنج تنها ۴ کیلومتر و ۳۷۳ متر بوده و برای رسیدن به آن 6 دقیقه نیاز است.
  • کشتی یونانی: یکی از زیباترین و اصلی‌ترین مکان‌های دیدنی جزیره زیبای کیش، کشتی یونانی است که فقط ۶ کیلومتر و ۱۳۹ متر تا هتل یاد شده فاصله دارد.
  • شهر باستانی حریره: در هر نقطه از کشورمان، ایران، می‌توان آثار تاریخی و ارزشمند بسیاری را یافت. شهر تاریخی حریره که دارای قدمتی 800 ساله می‌باشد در فاصله 7 کیلومتری هتل دریایی کیش واقع شده است.

شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هتل ترنج کیش

با توجه به شرایط موجود و ریشه‌کن نشدن ویروس کرونا (Covid-19) در ایران و جهان رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازجمله نکاتی است که هنگام سفر کردن اهمیت به‌سزایی دارد؛ از این رو هتل‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که نقش تعیین کننده‌ای در زمینه جلوگیری از گسترش این بیماری دارند در صف اول رعایت نکات بهداشتی هستند.

رعایت پروتکل های بهداشتی در هتل ترنج کیش

هتل لاکچری ترنج کیش نیز موظف است به قوانین و نکات بهداشتی اعلام شده احترام گذاشته و آن‌ها را پیاده‌سازی کند. در زیر به شرح برخی از این قوانین پرداخته‌ایم:

  1. اولین اقدام به منظور رعایت بهداشت در هتل از همان بدو ورود شروع می‌شود و تمامی خدمات باید به‌گونه‌ای ارائه گردند که با کمترین تماس همراه باشند. از این رو استفاده از درب‌های ورود و خروجی که به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند یکی از بهترین گزینه‌ها است.
  2. نکته دومی که تمامی کارکنان هتل دریایی ترنج کیش موظف به رعایت آن هستند استفاده از ماسک مناسب و دستکش است؛ حتی در برخی از روزها استفاده از شیلد نیز در دستور کار قرار می‌گیرد. علاوه بر این موضوع در نقاط مختلف هتل به اندازه کافی دستگاه‌هایی برای ضدعفونی دست‌ها وجود دارد.
  3. همه روزه لابی، سرویس‌های بهداشتی و قسمت‌های دیگری که محل عبور و مرور مسافران هستند با استفاده از مواد مخصوص ضدعفونی می‌شوند تا آلودگی و بیماری از روی سطوح آن‌ها از بین برود.
  4. نکته مهم دیگری که در این قسمت قصد شرح آن را داریم فاصله گذاری اجتماعی در کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و … است که به واسطه آن افراد موظف هستند 1 الی 2 متر از یکدیگر فاصله داشته باشند.
  5. پس از آنکه مسافری اتاق خود را تحویل داد هنگام آماده سازی و تمیز کردن سوییت برای مسافر بعدی کلیه سطوح آن ضدعفونی می‌شوند و حتی برخی از موارد تعویض می‌گردند.

هنگام سفر به کیش در نوروز 1400 به همراه داشتن چه لوازمی ضروری است؟

به طور کلی پیشنهاد می‌شود تمامی وسایل بهداشتی مانند ماسک، ژل یا مایع ضدعفونی، شیلد محافظ و دستکش یک بار مصرف را هنگام سفر همراه خود داشته باشید. همچنین بهتر است از هر یک از موارد ذکر شده چند عدد داشته باشید چراکه در طول سفر امکان دارد بارها از آن‌ها استفاده کنید.

رزرو هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش را به جرئت می‌توان یکی از لوکس‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های کشور دانست که اسکان در آن بی‌شک تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. از جمله امکانات این هتل دریایی می‌توان به انواع کافی‌شاپ، انواع رستوران، سالن بدنسازی، ماساژ و … اشاره کرد.

رزرو هتل ترنج کیش یکی از بهترین گزینه‌های هنگام سفر به این جزیره است. همچنین توجه داشته باشید که بازار خلیج فارس، کشتی یونانی، بازار عرب ها و شهر تاریخی حریره با هتل یاد شده فاصله زیادی ندارند و مسافران قادرند در مدت زمان کوتاهی خود را به این مکان‌ها برسانند. برای رزرو هتل ترنج کیش میتواننید از مراکز رزرواسیون معتبر اقدام کنید.