تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران دینر این د اسکای دبی ، تجربه صرف شام در آسمان!

دبی همیشه به شهر اولین ها و بهترین ها مشهور بوده و برخی جاذبه هایی که در این شهر وجود دارند را در نقاط دیگر دنیا نمی توانید پیدا کنید.این شهر از جذاب ترین شهرهای توریستی دنیاست که هر ساله گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود جذب می کند.در این مطلب قصد داریم یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری دبی را به شما معرفی کنیم که پس از معرفی و افتتاح توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرد.در ادامه با ما همراه باشید با معرفی رستوران دینر این د اسکای دبی

رستوران دینر این د اسکای دبی

اجاره روزانه خانه در تهران

آشنایی را رستوران دینر این د اسکای دبی

به جرات می توانیم بگوییم این رستوران یکی از هیجان انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات در عمر هر شخص را رقم می زند و یکی از جاذبه هایی است که در سفر به دبی باید حتما از آن لذت ببرید.پس از یک گشت و گذار لذت بخش در نقاط مختلف شهر دبی اگر می خواهید یک غذای متفاوت در محیطی متفاوت میل کنید سری به رستوران دینر این د اسکای دبی بزنید و یک وعده غذای متفاوت را نوش جان کنید.

این رستوران به عنوان یکی از جالب ترین رستوران های دنیا شناخته می شود که نام آن در مجله آمریکایی فوربز نیز آمده است.رستوران دینر این د اسکای دبی در منطقه مارینا واقه شده و دسترسی آسانی دارد.

غذا خوردن در میان آسمان و زمین را تجربه کنید!

همانطور که گفتیم دلیل مشهور بودن این رستوران علاوه بر غذاهای با کیفیتش،معلق بودن آن در آسمان است که تجربه ای شگفت انگیز را برای شما رقم می زند.نکته جالب این است که برای ورود به این رستوران و قرار گیری در آسمان هیچ پله و دری وجود ندارد.این رستوران کاملا با رستوران های دیگر متفاوت است و تنها یک صفجه مجهز و بزرگ به همراه صندلی های با کیفیت و یک میز در آن قرار دارد.


همچنین بخوانید : اجاره ماشین در دبی


این صفحه ابتدا روی زمین قرار دارد و افراد می بایست بر روی صندلی های خود بنشینند و کمربند های خود را ببندند.پس از لحظاتی شما به وسیله یک جرثقیل برجی از روی زمین بلند می شوید و تا ارتفاع  متری بالا می روید و سپس به صورت ثابت در هوا معلق می مانید.

diner in the sky dubai

رستوران دینر این د اسکای دبی در سه وعده غذایی ناهار،عصرانه و شام آماده پذیرایی از میهمانان است.این رستوران به صورت همزمان فقط 22 نفر ظرفیت دارد و همین باعث می شود تا زمانی که به آسمان می روید احساس خاص یک رستوران کوچک و خصوصی داشته باشید که برای میهمانی ها و جمع های صمیمی بسیار مناسب است.

معمولا این رستوران از غذاها و آشپز های ختل وستین دبی که یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره دبی است استفاده می کند.

بهترین زمان برای صرف غذا در رستوران دینر این د اسکای دبی

این رستوران در فضای باز واقع شده و به همین دلیل فقط در زمان هایی خاص می توانید به آن مراجعه کنید.هر ساله از ماه آبان تا اردیبهشت می توانید به رستوران دینر این د اسکای دبی مراجعه کنید و از خدمات آن استفاده کنید.دلیل این محدودیت مساعد نبودن هوا در سایر ماه های سال است.ضمن اینکه مدت زمان مجاز برای حضور در این رستوران و صرف ناهار و شام 100 دقیقه و برای عصرانه حدود 90 دقیقه می باشد.

diner in the sky

منوی رستوران دینر این د اسکای دبی

همانطور که گفته شد این رستوران در سه وعده غذایی ناهار،عصرانه و شام پذیرای شماست و منوی غذایی آن شامل پیش غذا،وعده اصلی و دسر می باشد.در منوی عصرانه مواردی مانند کیک،شیرینی،ساندویچ، و انواع نوشیدنی های گرم دیده می شود.

مورد جالبی که در وعده شام اتفاق می افتد نمایش شعبده بازی است که می توانید بدون پرداخت هزینه مجزا آن را تماشا کنید و همراه با صرف شام از این نمایش نیز لذت ببرید.

امنیت رستوران دینر این د اسکای دبی

سوالی که ممکن است در ذهن بسیاری از گردشگران به وجود بیاید این است که آیا امنیت کافی در این رستوران وجود دارد؟درست است که این می تواند یک تجربه فوق العاده باشد اما حفظ جان نیز بسیار مهم است.


همچنین بخوانید : بهترین زمان سفر به دبی


باید بگوییم که در ساخت رستوران دینر این د اسکای دبی تمام استانداردهای یک رستوران هوایی رعایت شده و امنیت آن نیز توسط یکی از معروف ترین شرکت های دنیا به نام توو راینلند نیز تایید شده است.

بخش های مختلف این رستوران مانند جرثقیل،صندلی ها و کمربند ها توسط یک شرکت معتبر بلژیکی ساخته و کنترل شده است.توجه به امنیت و حفظ جان میهمانان در این رستوران به قدری بالاست که باعث شده این رستوران تا به امروز در حدود 40 کشور دنیا شعبه داشته باشد.

رستوران معلق در هوا

چگونه به رستوران دینر این د اسکای دبی برویم

برای رفتن به این رستوران می توانید از طریق سیستم حمل و نقل عمومی دبی با وسایلی مانند مترو،تاکسی،تراموا و یا قایق خود را به آن برسانید.

توجه داشته باشید که برای رزرو صندلی و تعیین تاریخ مراجعخ می توانید به سات این رستوران به نشانی dinnerinthesky.ae مراجعه کنید